Jeg har lige skiftet mine forlygter til nogle magen til std lygterne - bare med sort indmad. Altså ikke noget med xenon eller led eller noget.
Men mit problem er at det ene blinklys opfører sig mærkeligt. Enten vil det slet ikke blinke, eller også hvis jeg bytter om på pærerne fra den anden lygte, så lyser den konstant. Skal man have kodet lygterne når man skifter dem, eller hvad kan problemet skyldes?
Positionslyset virker heller ikke i begge sider.
Lygterne er af mærket DEPO, altså uoriginale.
Blinklys lyser konstant efter skift af forlygter på Golf 5
-
erutpar
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Aarhus
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Blinklys lyser konstant efter skift af forlygter på Golf
Det kunne godt lyde som at der er byttet om på nogle af benene i stikket i forhold til de originale. Har du prøvet at kontrollere om de er de samme som på den originale lygte?
-
Claus J
- Nyt medlem
- VCDS ejer: Nej
Nej det har jeg godt nok ikke lige. Hvordan kan jeg se det? Der er jo ingen synlige ledninger i stikket. Bare nogle stikben eller hvad de kaldes.
-
erutpar
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg ville nok prøve mig frem med at sætte spænding på benene et efter et, og derved se hvad der lyser hvornår. Dog er jeg ikke sikker på om det hele kører på 12V, kan ikke huske om positionslys kun er 5V. Hvilket du jo i så fald lige skal være opmærksom på. Så kan du jo prøve det samme med den nye lygte. Alternativt prøv at finde en oversigt over benene i stikket, det kan sikkert findes med en google søgning.
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
køb nogle brugte originale gti lygter istedet for det uoriginale bras, vil vædde med de kan findes til samme penge