Jeg står og overvejer at købe et sæt Borbet A 7,5 x 16 ET 20 (m. 195/40 - 16) foran, samt 9 x 16 ET 15 (m. 215/40 - 16) - men er der nogen af jer der kan fortælle mig om det ET mål er helt i hegnet til et sæt Golf fælge?
Christoffer.
Det var selvfølgelig en løsningdennisnick skrev:Ellers kan du købe mine Brock B2 7.5x16" + 9x16 (195-40 + 215-40 Pirello Nzero) kørt ca. 3-4000 km. Fejlfrie. Kun kørt denne sommer.
Synes da ellers denne er rimelig sænketkmc skrev:ja de kan sagtens være der hvis du aldrig kunne drømme om og sænke din bil. Eller køre rundt med nogen eller noget... Har selv kørt med borbet a 9x16 ET 15 foran og bagpå det var sgu en NO GOO... Det så egentlig os træls ud for de stak mere ud foran end bagpå.... Gad ikke og ofre 2 nye fælge foran så måske min egen fejl...Min var lettere sænket og den gik max på bagi...
Det lyder super..Aagaard skrev:Med ET30 er det i hvert fald minimalt hvad der skal laves hvis du bruger den rigtige dækkomboEr det 5x100 eller 4x100 du skal bruge?
Tror sagtens du kan få et ET der er mindre, når fælgene ikke er bedre.ChristofferF skrev:ET 35 Foran - er det helt i dammen når det er 7,5 x 16 ?
Lyder fint, så skal den bare smides ned mod jordenChristofferF skrev:Okay super..
Jeg har nemlig fået tilbudt et sæt men det er:
ET 35 på de to der er 7,5x16 og ET 15 på de to der er 9x16 - så må jeg sku bare igang med at voldtage mine skærme
ved Gubi ?ChristofferF skrev:Yep - har mere eller mindre købt Gevind