Jeg bliver bare lige nød til at dele min oplevelse med Jer...
Jeg har haft kontakt med et VW-værsksted i Fåborg på Fyn, da jeg skulle ha' skiftet min kobling og svinghjul.
Jeg havde købt bilen hos Vestergaard auto i Kolding og fandt desværre ud af at mit svinghjul og koobling ikke havde det så godt. De havde ikke så meget erfaring med VW så vi blev enige om jeg fandt et værksted og de betalte
Jeg fandt så et VW-værksted i nærheden som jeg tænkte måtte ha' forstand på en gammel passat som min fra 2004
Først skiftede de KUN svinghjulet som de mente var problemet, men da jeg fik den retur og den stadig hakkede måtte jeg involdvere FDM før de også skiftede en skæv kobling - som åbentbart var problemet. hedigvis altsammen på sælgers regning...
Lille sidekommentar - gearstangen var heller ikke sat ordentligt på, så da jeg kom tilbage og brokkede mig, sagde de den skulle side sådan, indtil en af mekanikerne sad med den i hånden da den røg af, da han ville demostrere den fungerede
Nå men det pudsige kom så i at jeg utrykkeligt havde sagt at nu gad jeg ikke at komme tilbage og finde ud af at der var mere som skulle skiftes nu hvor de alligevel havde det skilt ad, ligesom sidst - og de mente ikke der kunne være mere...
Jeg fik så bilen og måtte konstatere at kobling og svinghjul nu fungerede, men at koblingen stadig var stram og knirkede ?! Jeg har smurt ledet inde i bilen, men lyden kommer ude fra motorrummet
Da jeg så ikke ville forlange mere af Vestergaard auto da de har ydet kanon service, tænkte jeg VW i fåborg (Ebbe Sørensen automobiler), nok var til at snakke med... Men nej
Her ville de ikke engang lade en mekaniker kigge, medmindre jeg gav 550kr, så deres nye værkføre kom ud og sagde at det var nok kablet som skulle smøres?!?!? FLOT NÅR NU BILEN HAR HYDRAULISK KOBLING
Så tog han bilen og sagde han lige skulle prøve den, og inden jeg nåede at sige noget var han kørt
Det skal så lige siges at Ebbe Sørensen har skiftet ejer 2 gange i dette forløb
Men jeg skal i hvert fald aldrig sætte mine ben der igen!
Anders