Hej..
Jeg sidder med min engelske version vagcom 908 og skal aktivere elruder bag. Har smidt bagsæder i og nu skal elruderne aktiveres.
Men jeg kan simpelthen ikke finde funktionen i min vagcom. Nogen som kan hjælpe..?
Aktivering af elruder bagi, Seat Toledo 2005
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Aktivering af elruder bagi, Seat Toledo 2005
Det skal du vist ikke bruge vcds til...
Af med højtalergitteret bagi og samle ledningerne der er klippet over, så burde du kunne høre at den klikker når du trykker på knappen, og så skal du have løsnet limen i toppen af ruden og så virker det
Af med højtalergitteret bagi og samle ledningerne der er klippet over, så burde du kunne høre at den klikker når du trykker på knappen, og så skal du have løsnet limen i toppen af ruden og så virker det
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- dkull
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Aktivering af elruder bagi, Seat Toledo 2005
og sætte stikket i til kontakterne i hver dør
Med venlig hilsen
Mathias
Seat Leon ST 1,6 TDI Style DSG Van
Udstyr: Fuld LED, Panorama tag, P-sensor for og bag, bak camerar, Seat Nav, Adaptiv fart pilot, Lane assist, regn sensor, lyssensor, foldebare spejle
Mathias
Seat Leon ST 1,6 TDI Style DSG Van
Udstyr: Fuld LED, Panorama tag, P-sensor for og bag, bak camerar, Seat Nav, Adaptiv fart pilot, Lane assist, regn sensor, lyssensor, foldebare spejle