Eller er det forbeholdt de fine franske biler?
På forhånd tak.
Dakota skrev:Det har været oppe at vende før, men der kom vist aldrig en afklaring på det... så det ser desværre nok ikke ud til at kunne lade sig gøre, selvom diverse Seat'er kan.
Ikke særligt sandsynligt .....rasmustmadsen skrev:Dakota skrev:Det har været oppe at vende før, men der kom vist aldrig en afklaring på det... så det ser desværre nok ikke ud til at kunne lade sig gøre, selvom diverse Seat'er kan.
ville ellers være super.. jeg har en audi A4 cab. 3.0, hvor man kan det fra elstyringen inde fra... jeg tænker da man måske kunne lave om på sorftwehren... ??
Ja, det er sgu lidt sørgeligt at folk med en Hyundai Matrix griner af en, når man skal dreje på en skide knap i bilen, for at få spejlene klappet ind...MAZ_A skrev:de har fand'me haft en dårlig dag på kontoret i Wolfsburg den dag de brainstormede om elklapbare sidespejle............. :roll:
Kommer vel an på hvornår den pågældende model gik i prod?Dakota skrev:Ja, det er sgu lidt sørgeligt at folk med en Hyundai Matrix griner af en, når man skal dreje på en skide knap i bilen, for at få spejlene klappet ind...MAZ_A skrev:de har fand'me haft en dårlig dag på kontoret i Wolfsburg den dag de brainstormede om elklapbare sidespejle.............
Er det Hyundai'en du tænker på?Gossa skrev:Kommer vel an på hvornår den pågældende model gik i prod?Dakota skrev:Ja, det er sgu lidt sørgeligt at folk med en Hyundai Matrix griner af en, når man skal dreje på en skide knap i bilen, for at få spejlene klappet ind...MAZ_A skrev:de har fand'me haft en dårlig dag på kontoret i Wolfsburg den dag de brainstormede om elklapbare sidespejle.............
Jeg er da ikke uenig i at i 2011/2011 burde det ikke være ekstraudstyr - det burde ikke være "blær", men i stedet noget for at beskytte spejlene - altså en slags sikkerhedsudstyr ...AU-R8 skrev:Det er da grænseløst usmart, man husker det jo først når man står uden for bilen. De tyskere har ikke tænkt på det hele.