Hej Anders.
Fedt at du melder dig på banen

Ja, det er et super projekt som jeg sammen med min Home-Boy Lars Bo har gang i
Vi vil kaste os over din kode her i weekenden og se hvor meget den løser

Det med ledningen PIN4 og Fjernlys Assistent har vi også tænkt lidt over.
Ved bestillingen af Kufatec kittet gik Kufatec mest op i om det var med Elektronisk undervogn og / eller 4x4.
Så der har intet stået med fjernlys assistent.
Det med BCM modulet ved jeg ikke rigtig - hvad jeg kan læse mig frem til så skulle mit understøtte Xenon - men kan det være at det ikke gælder Bi-Xenon?
Hvad hedder dit modul ?
Og havde du tre ledninger på hver forlygte ? Altså PIN1+2+4 (hvor PIN4 er sort og kommer fra sikringsboksen = strøm) og PIN1+2 er grå CAN ledninger ?
Pft

Mvh Ulrik
Golf VI 1,6 TDI 105 BlueMotionTechnologies, DSG-7 Highline, DK Pakke, Vinterpakke, Spejlpakke, ParkAssist, Fjernlys Assistent, Reservehjul i 16" alu, Ekstra airbag pakke bag, Multifunktionsrat m/skiftefunktion til DSG, Fralæggepakke, Teknikpakke, Stor alarmpakke.
Touran 1,9 TDI 105 (Scantune Power 147HK), DSG-6, Highline, DK Pakke, Vinterpakke, Spejlpakke, Multifunktionsrat, Fralæggepakke, Teknikpakke, Stylet R-Line Concept, Sølvmetal A7W, Sænket 35mm, 18 "RS6, Aft. Træk, Ekstra tonede ruder, Zenec 2010 m / indbygget MP3 + iPod + USB + DVD + TV, DVD I Nakkestøtter m/motor skærme, Bak-sensor, El-klap sidespejle, Parrot CK5050 + Bluetooth Telefon Carkit, Hill Hold, Winter Program, Xenon, tågelygter, C / L Home Funktion, med Webasto Oliefyr fjernbetjening T100.