Realtor skrev:Man kan faktisk se meget i FIS, hvor meget brændstof ekstraudstyr bruger, hvilket gear man er i

, km til olie og service, digitalt speedometer.
Det eneste som sejler, er at orig. bluetooth kun vises på 2 linier, så man har ikke de samme funktioner som f.eks. i ældre golf 5 og altea.
Digital speedometer har jeg stort set brugt som det eneste i min A4, troede faktisk ikke det også var i A3 - STORT PLUS
Uhh - jeg får org. Bluetooth som en del af business pakken, har haft det i min tidl. Altea og brugt det i A4 - havde godt nok regnet med det var en god og mere moderne blanding af de to...
- hvordan er lyden i din ?
I A4 spiller det max, i Altea"en skulle der en del støjdæmpning omkring mikrofon, samt en anden mikrofon med 3 modtagere (2 til og fjerne støj) for det virkede godt nok til mig.
Ang. Folie kunne carbon design godt skille sig lidt ud, være anderledes og stadig diskret. Så en S3 i Monaco med komplet carbon folie. Første tanke var det så plat ud, men det gav et godt skær/spil i solen kontra de matsorte biler der var. Har billeder af den som jeg har vendt tilbage til flere gange og når man har tygget på den over lidt tid ser det federe ud end matsort pga. det genskær der er - diskret, men stadig pænt.
- dog bliver det kun taget, hvis jeg gør noget, da det stadig er en leasing bil.
Ved du om bremselyset i lygterne (ikke midterlygten ved tag) er med LED?
- det ser ud til og være to store LED på RS3, men det kan let snyde, da det er svært og finde ordentlige billeder, der kan bekræfte/afvise det.