Ja så er jeg på den igen.
I et mindset på en lortetyv (!!!!!) må åbenbart være at komme tilbage og tjekke om man køber nyt efter første tyveri. Jeg har nemlig haft indbrud igen for et par dage siden og politiet efterforsker i dag situationen da en beboer så en bil med nummerplader efterlade stedet. I mellemtiden må jeg nævne: forsvundet fra min bolig:
Spritnye og ubrugte 19" AEZ Valencia Dark monteret med 235/35-19 CSC5.
Eneste sæt solgt i landet ifølge leverandøren.
Hvis I ser dem på gaden bedes I notere nummerpladen på bilen hvor det er monteret og ringe 114 eller 33141448 og give oplysninger til j.nr. 0109-75313-00094-11
Og hvis tyven læser med: nej, du finder ikke flere sæt hjul på min adresse fremover. Slut!
Jeg er selvfølgelig ret ked af at have mistet endnu et sæt hjul, og tror snart ikke man kan have tiltro til almen moral i Danmark længere. Blev også påkørt bagfra i fredags, og vedkommende oplyste falsk navn, adresse, telefonnummer og forsikringselskab. Heldigvis var røvhullets nummerplader ægte nok og politiet var ikke blege for at oplyse de korrekte oplysninger til mig efterfølgende. Men moral, det er vist en by i Rusland.