Nå, men måske jeg skal fortælle lidt om forhistorien på dette projekt inden jeg fortæller hvad der skal laves.
Det startede for et par dage siden hvor jeg fandt ud af 2 vigtige ting.
1. Den bil jeg lige havde købt var tunet hos BSR.
2. Min katalysator er faldet sammen.
Så kigger man jo rund efter en ny og prisen på denne er skyhøj, hvis man skal have en hos Seat. Derfor besluttede jeg mig for at se, hvad jeg ellers kunne finde på nettet. I forgårs var det vist at jeg fandt frem til denne hjemmeside og besluttede mig for at blive "medlem". I går efter en panisk søgen efter en erstatning, bliver jeg enig med mig selv om at spørge folk herinde om et alternativ. Kim fra vagtuning forklare, at han da godt kunne bikse noget (komplet 2x2 APR system) sammen til mig, for en relativ fair pris. Jeg skulle lige tykke lidt på den, men har i dag takket ja tak
Nu tænker folk sikkert - vil det ikke se underligt ud med en standard bagkofanger? - Se... Det tænkte jeg jo også. Så nu er jeg kommet til at købe et komplet bodykit fra Pro Street inkl. "potteskjuler", øjenskygger... Tja, alt undtagen en hækvinge. Sådan noget skal vel også males? Så hvis i kender nogen der kender nogen, så sig endelig til
Hvad så nu?...
Planer
Alt skal selvfølgelig males/monteres.
Nye fælge.
Jeg skal have gjort noget ved lygterne. Lyset ser noget gammeldags ud.
Jeg har overvejet noget airrider. Som den er nu, så kan den ikke køre over for høje kantstene.
Jeg har nogle andre småstumper der skal skiftes.
Jeg vender lige tilbage med nogle billeder til jer undervejs.
Til slut vil jeg gerne takke min åndssvage katalysator for det crap her. Sådan noget skidegodt L..T!
Det var starten
later!
Blue