Søren S2
Munde skrev:Lavede lige en lille video omkring projektet.
Møbbe skrev:Ser godt ud Munde...modsat Sørens Co2 svejse sømme (gammel certifikat svejser...sorry Søren
)
Gætter på 5D mk II i action ?
Iøvrigt et super fedt projekt Søren - virkelig fedt!!
Needspeed skrev:Lækker video Munde, hvad er det optaget med?
Hvor køber du dine høreværn Søren?
Fordi jeg vil også gerne have nogle man ikke kan se, det ser bedre ud nede på grillen![]()
ps. man skal passe på sine ører. De er satme trælse når de hyler konstant!!

Hvordan fungerer det? På samme måde som "Ram Air"??Sorens2 skrev:Der skal luft til.
Dette 4" rør blæser op til filteret.
Ja, den er jeg med på.. Tænkte mere på mere om man kunne opnå en form for effekt ved at luften "skydes" ind i filteret modsat ved almindelig sug. Jo hurtigere bilen kører desto mere luft sendes der jo også op til filteret, altså i takt med at hastigheden øges stiger både mængden af luft, samt hastigheden hvorpå luften sendes i filteret stiger..Sorens2 skrev:Nej dette rør føder bare luft til den "kasse" vi har lavet til filteret.
Kold luft er jo godt.
Søren S2
Det virker, og er da også lavet på biler, men man skal lige holde sig for øje, at systemet måske gir 0,1 bar overtryk i indsugning v. 200 km/t, så det er ikke specielt anvendeligt v. almindelig dagligsdagskørsel.Krog skrev:Ja, den er jeg med på.. Tænkte mere på mere om man kunne opnå en form for effekt ved at luften "skydes" ind i filteret modsat ved almindelig sug. Jo hurtigere bilen kører desto mere luft sendes der jo også op til filteret, altså i takt med at hastigheden øges stiger både mængden af luft, samt hastigheden hvorpå luften sendes i filteret stiger..Sorens2 skrev:Nej dette rør føder bare luft til den "kasse" vi har lavet til filteret.
Kold luft er jo godt.
Søren S2
Det er i hvert fald sådan at det fungerer på motorcykler, tænkte bare om det også kunne virke på biler..

Som gammel jord og beton arbejder er jeg klar over at det er noget stærk plade. Men vil det ikke ret hurtigt gå i stykker når det kommer i kontakt med curbes ved høje hastigheder?Sorens2 skrev:Hvordan ser en flot splitter ud ?
Den ser jo sådan ud fordi den har en funktion sådan her.
Og jeg syntes den er mega cool udfra det.
Den er lavet i krydsfinér. 6.5 mm med behandlet overflade så den er glat.
Også kaldet støbeplade eller karrosseriplade.
Søren S2