En standard M3 sætter heller ikke hverken ny banerekord på PP eller kører fra Porsche 997 Cup
Men den er ren sug ja, motoren kommer fra et tysk tuningsfirma som jeg selvfølgelig har glemt navnet på nu
Henrik skrev:
Pssstttt den har + 500 HK
En standard M3 sætter heller ikke hverken ny banerekord på PP eller kører fra Porsche 997 Cup
Men den er ren sug ja, motoren kommer fra et tysk tuningsfirma som jeg selvfølgelig har glemt navnet på nu
Bare fordi du skriver det to gange bliver det ikke rigtigt..
Nu skrev jeg jo også 'næsten' standard, fik dog sat en forkert smiley ind, det skulle have været en
Effekten er ikke helt kendt endnu, men det er under 500 HK.. Og motoren er bygget af Gerenth Motorsport!
Det er rigtig fedt at vi er hurtigere end Porscherne, bare hamrende ærgerligt at den ikke holdt alle 4 timer! En sejr havde været lækkert!
Gerenth motorsport der var den, jo jo ejg har netop ret fordi jeg skrev det 2 gange
Har du noget med caramba at gøre?
Nå vi skal heller ikke ødelægge Søren's tråd
Sorens2 skrev:Kørte 4 km på første omgang og smed den efter broen i Adenau.
Eller Rene gjorde. Jeg var bare med.
Den skal bare ha nye stumper så er den klar igen.
Sorens2 skrev:Kørte 4 km på første omgang og smed den efter broen i Adenau.
Eller Rene gjorde. Jeg var bare med.
Den skal bare ha nye stumper så er den klar igen.
Vi har det fint og ellers var det en fin dag.
Søren S2
Dejligt i har det godt - og så til det bizarre: Har i Video? Du optager jo tilsyneladende næsten alt
Tidligere:
1998 Mercedes Benz C240 | 2004 Mercedes-Benz E 400 CDI | 2008 Mercedes-Benz B 200 CDI | 2004 Audi A8 4,0 TDI | 1998 BMW 328i | 1996 Opel Calibra 2,5 V6 | 1989 Audi 90 2,3E Coupe | 2001 Subaru Impreza WRX STI | 1999 Mercedes Benz S 500 L | 2003 Fiat Punto Sporting | 2010 Mercedes Benz Vito 115 CDI | 2001 Mercedes Benz E 320 CDI | 2015 Opel Ampera | 2004 Mercedes Benz E 55 AMG
Jeg/vi har faktisk øvet crash.
Indtag "Rally positionen". Den med at krydse armene ved brystet og luk munden og hovedet tilbage i støtten.
Vent til der er stille og tag hovedafbryderen.
Træk håndbremsen, udløs selen og stik af hvis det er sikkert.
Han har kørt trackdays i flere år i alt fra Clio til Skyline og supra.
Så der er ingen kære mor her.
Er der tørt må der køres.
Det mener vi begge og Rene er så stærk i sind at jeg ikke kan presse ham, men prøver jo lidt alligevel.
Og ja. Man skal holde kæft på video.
Bilen er skilt ad nu, så jeg mangler bare stumper.
Godt der ikk skete noget og ja det er jo legetøj så sker der jo desværre sådan nogle ting!
Hvad gør man egentlig dernede hvis man kører galt ?
Ringer man lige og siger hej venner, vi holder lige i sving x og bilen ligger på hovedet ? etc... Og så kommer de med et fejeblad ?
http://www.CarSolutions.dk tilbyder nu også montering i det meste af Nordjylland! Kontakt os hvis du har brug for en opgradering til din bil!
Tjek os vores facebook side - CarSolutions.dk! Klik!
Tidligere:
1998 Mercedes Benz C240 | 2004 Mercedes-Benz E 400 CDI | 2008 Mercedes-Benz B 200 CDI | 2004 Audi A8 4,0 TDI | 1998 BMW 328i | 1996 Opel Calibra 2,5 V6 | 1989 Audi 90 2,3E Coupe | 2001 Subaru Impreza WRX STI | 1999 Mercedes Benz S 500 L | 2003 Fiat Punto Sporting | 2010 Mercedes Benz Vito 115 CDI | 2001 Mercedes Benz E 320 CDI | 2015 Opel Ampera | 2004 Mercedes Benz E 55 AMG
Sorens2 skrev:Han har kørt trackdays i flere år i alt fra Clio til Skyline og supra.
Så der er ingen kære mor her.
Er der tørt må der køres.
Det mener vi begge og Rene er så stærk i sind at jeg ikke kan presse ham, men prøver jo lidt alligevel.
Og ja. Man skal holde kæft på video.
Bilen er skilt ad nu, så jeg mangler bare stumper.
Søren S2
Den rigtige holdning - svarer lidt til tiden i militæret: "Hvor der er jævnt må der løbes!" (Pånær det at det er tåbeligt at løbe )
Og fedt at den allerede er igang med genopbygningen!
Hvor meget tog skade?