må man fjerne vægt skiltet på siden af en papegøje
-
jacobjensen
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
må man fjerne vægt skiltet på siden af en papegøje
Ganske simpelt spørgsmål: må man fjerne vægt skiltet på siden af en papegøje? Eller farve det i en mere diskret farve.
Jeg får leveret en sort G6 2.0 TDI i næste uge og er lidt træt af det hvide skilt på siden.
Kender i svaret?
Jeg får leveret en sort G6 2.0 TDI i næste uge og er lidt træt af det hvide skilt på siden.
Kender i svaret?
Volvo V60 D4 Inscription, Auto, Onxy black, Maroon læder mv.
Smadret Dec 2018 Skoda Octavia - Style 2.0 TDI DSG - Bolero - Sportssæder - 18` alaris - Sunset - mv.
Solgt Juni. 2011 - VW Golf VI 5 dr. VAN - 2,0 TDI - 140 HK/320NM Highline, RCD 510 DAB, inkl. Teknikpakke incl. Parkeringsassistent, DK-Pakke, Vinterpakke, Sort pearl. km 130.000
2003 - Fabia Combi - 1,4 mpi - mit ganz alles, hmm p-sensor, varme i sæderne mv. (Konebilen)
Smadret Dec 2018 Skoda Octavia - Style 2.0 TDI DSG - Bolero - Sportssæder - 18` alaris - Sunset - mv.
Solgt Juni. 2011 - VW Golf VI 5 dr. VAN - 2,0 TDI - 140 HK/320NM Highline, RCD 510 DAB, inkl. Teknikpakke incl. Parkeringsassistent, DK-Pakke, Vinterpakke, Sort pearl. km 130.000
2003 - Fabia Combi - 1,4 mpi - mit ganz alles, hmm p-sensor, varme i sæderne mv. (Konebilen)
-
fschlage
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Glostrup
- Been thanked: 0
Re: må man fjerne vægt skiltet på siden af en papegøje
Nej, du må ikke fjerne det, men du kan købe et i sølv og håbe på at syns manden ikke brokkers sig 
-
LasseP
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Viborg, 8830
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
- Kontakt:
da jeg købte min - var der ingen skilte på den....
da jeg blev stoppet sidst - var der ingen der nævnte noget om det...
jeg har da virkelig planlagt at lade som ingenting når jeg triller til syn indenfor 14 dage...
da jeg blev stoppet sidst - var der ingen der nævnte noget om det...
jeg har da virkelig planlagt at lade som ingenting når jeg triller til syn indenfor 14 dage...
Med venlig hilsen
Lasse P
BMW 330i M-Sport Touring, 2021
VW Polo 90, 1.2 TSI DSG7, 2017
Lasse P
BMW 330i M-Sport Touring, 2021
VW Polo 90, 1.2 TSI DSG7, 2017
- dkfsk
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
Jeg bad VW (SMC) om at få det fjernet på Sciroccoen inden levering og det gjorde de. Lovligt er det ikke, men jeg er blevet stoppet af politiet flere gange og de har aldrig bemærket at vægttavlen ikke var der - og helt ærligt - jeg tror også at de er ligeglade.
Forøvrigt afmonterede jeg også bøjlen bag førersædet, fordi den generede når jeg skulle lægge noget ind bag sædet. Heller ikke det er nogensinde blevet bemærket af politiet! De var egentlig mere interesseret i at det var en lækker øse!!
Men, lovligt er det ikke.
Forøvrigt afmonterede jeg også bøjlen bag førersædet, fordi den generede når jeg skulle lægge noget ind bag sædet. Heller ikke det er nogensinde blevet bemærket af politiet! De var egentlig mere interesseret i at det var en lækker øse!!
Men, lovligt er det ikke.
VW Polo BlueGT (6R) 1.4 TSI ACT 150/250 DSG 7
DK-pakke, Adaptive fartpilot (AAC)
Tidligere biler: Touran 1.6 TDI 105 Blue Motion, Scirocco 2.0 TSI DSG mit alles, Passat 2.0 TDI, Audi A6 2.4 Aut.
DK-pakke, Adaptive fartpilot (AAC)
Tidligere biler: Touran 1.6 TDI 105 Blue Motion, Scirocco 2.0 TSI DSG mit alles, Passat 2.0 TDI, Audi A6 2.4 Aut.
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Det skal have en kontrastfarve i forhold til bilen
Jeg har selv kørt på gule plader i 3 år uden vægttavler. Det blev kun påtalt en enkelt gang af en betjent der undersøgte hele bilen grundigt efter jeg havde acceleret lidt for hurtigt ( i hans øjne og i forhold til resten af bilerne ) fra et lyskryds og han mente han skulle have en snak med mig. Det blev nu kun til snak da var færdig med at brokke sig over at mit hvide "SKAT" mærke sad på indersiden af en tonet rude. Han mente det var film og jeg sagde at det var fabrikstonede ruder så det fik vi en længere snak om og han undersøget alle kanterne for at finde en stump film og da han ikke kunne finde det var en afsluttende kommentar "få nu købt de vægttavler i weekenden og hav ellers en god fredag"
Jeg har selv kørt på gule plader i 3 år uden vægttavler. Det blev kun påtalt en enkelt gang af en betjent der undersøgte hele bilen grundigt efter jeg havde acceleret lidt for hurtigt ( i hans øjne og i forhold til resten af bilerne ) fra et lyskryds og han mente han skulle have en snak med mig. Det blev nu kun til snak da var færdig med at brokke sig over at mit hvide "SKAT" mærke sad på indersiden af en tonet rude. Han mente det var film og jeg sagde at det var fabrikstonede ruder så det fik vi en længere snak om og han undersøget alle kanterne for at finde en stump film og da han ikke kunne finde det var en afsluttende kommentar "få nu købt de vægttavler i weekenden og hav ellers en god fredag"
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Realtor
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: 9210
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 572 times
jeg har også pillet det af alle mine biler, og er blevet stoppet en del gange, men aldring fået det påtalt.
Har også fået synet 2 biler uden dem.
Af med dem, det ser også kikset ud.
Har også fået synet 2 biler uden dem.
Af med dem, det ser også kikset ud.
Audi E-tron 55
-
Fabia Combi
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
Noget lidelse skal I da have for at unddrage jer registreringsafgiften.
(Har selv haft G2 på gule skilte)
(Har selv haft G2 på gule skilte)
-
Lars - Sound2Vision
- Medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Kommerciel bruger: Sound2Vision A/S, Viborg
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 77 times
- Få trykt dem på magnetisk film, så er synsmanden glad...
/ Lars
/ Lars
If it work's, don't fxxx with it...
- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...
- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...
-
jacobjensen
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Aalborg
- Been thanked: 1 time
Tak for de gode svar, jeg ber Smc om at "glemme" og montere dem;-)
Volvo V60 D4 Inscription, Auto, Onxy black, Maroon læder mv.