LasseP skrev:Leaving home kan i glemme... det kræver som i Seat de autonedblændelige spejle (og deraffølgende lyssensor - der "føler" hvornår det er mørkt - og netop så mørkt at i skal have hjælp til at finde bilen...)
Coming home tager 14 sekunder med VCDS (gamle VagCom)
Du får en lille menu i dit display der hedder (mener jeg) convenience (eller) - øh... eller er det under "noget lights værk"?
Coming Home sættes til et antal sekunder - fra du slukker bilen - til den slukker lyset...
Lyskontakten skal stå "til højre" - dvs. "ON" - så du også har lys i instrumentbrættet...
Hvis du skulle finde på at køre med dine tågelygter tændt sammen med dit nærlys, slukker den tågelamperne ved "bil sluk" - og 30 sek. senere forlygterne...
Hvis du skulle finde på at køre med dine tågelygter tændt med dit positionslys, får du en "alarm"... med mindre du naturligvis vælger at bruge tågelygter til kørelys (men det er en anden sag / historie)
Hvis du finder noget W8 lys der passer til "os" der har 3-4 aflæggerum oppe under taget - så gi' lige et pip...
Hehe sku lidt sent du melder ud at med det W8 loftlys... For bestilte igår aftes til min touran på
http://www.i-s.dk" onclick="window.open(this.href);return false; i troen på at det passer til min kære touran

Men det gør det måske ikke? Og hvorn hulen for man den kære lyskontakt ud??? For jeg er godt nok på bare bund.....

Hmm men kan så forstå på dig at det så ikke er alle der har de 3 rum under taget??? Ja jeg er en rigtig spørge jørgen

Nuværende - A4 B8, Ibis hvid, Org. parkeringsvarme, Multitronic, Xenon, Fjernlys ass., Lane ass., Træk, Sports lædersæder, MMI High, Blanke lister
Tidl. bil - Passat B7, RNS 315, Sportspakke Fontana, Træk, Blanke lister
Tidl. bil - Golf VI GTD, DSG, RNS 510, Farve MFA, Teknikpakke, Spejlpakke, Fjernlys ass., Park ass., Aftagelig jydekrog
Tidl. bil - Golf VI, Highline, 140 HK CR, DSG, Teknik/DK + 18" Sportspakke, Shiftpadels og RCD 510