Jeg har haft en del problemer med min Golf 4 GTI den "hvæser" som om noget er utæt.
Det har været stort set lige fra starten af da jeg fik lavet min bil, hvor jeg så fandt ud af det var pakningen fra turbo til forrør der var gået så det fes ud den vej, og dermed gav den hvæsende lyd.
Fordi jeg fik og vide det nok var manifolden der var revnet bestilte jeg en ny hjem fra USA.
Fik den sat på sammen med ny pakning og den kørte super godt..
I en måned..
Samme problem igen, men nu er det upgrade manifolden der er revnet og igen er den kedelig og død.
Så nu vil jeg gerne høre om nogen har en ide om hvad jeg kan gøre?
Den "skyder" lidt bagfra engang imellem når man trykker til den, så ved ikke om at den får for meget benzin og at det kan gøre at manifolden bliver meget varmere end ellers? Er det noget man vil kunne se/måle?
Eller kan man få en manifold der kan holde?
Synes nemlig det lidt vildt at en lille bil med den lille K04-001 turbo kan foresage det når der er samme bil der kører med 50% + flere heste uden de skal skifte pakning eller manifold hver 1½ måned
Kan tændrør fra S3 gøre den tænder bedre? Eller andet der kan prøves for jeg kan få noget power i bilen og den ikke smider pakninger og manifold hele tiden.
Vil meget gerne have hjælp til hvad jeg kan gøre for den ikke ødelægger flere manifolde eller pakninger - nu 1 pakning og 2 manifolde