først et par før billeder

og så de nyeste

Gi mig noget input

LilleArne skrev:Ja, tak...
Det er en helt klar forbedring, men skulle vi ikke se resten af bilen??
Hvis det er lige så fint, skal du bare have et sæt sorte fælge på vognen, så sidder den lige i skabet!
Syntes den skulle stå lidt frem, for ser alt for mange der buer ned, eller går lige over.... Kom til at kigge på en audi s3 her forleden og til min forbløffelse, så lignede de hinanden overordnet.Donkey skrev:jeg syntes ik det ser specialt godt ud at hjelmen buer op af på midten
eller er det super fino, fede lygter
Tigger skrev:Klar fremskirdt
Skal den sænkes![]()

Tak, men hvad jeg ikke være flyttet for nyligt, i lære osv.... så havde jeg nok kunne bruge nogle flere penge på stump og finishGlintborg skrev:Ja jeg synes det pynter rigtig meget... Den ser da fin ud...

Nej, det er bare Haraldnyborgs pære der sidder i, men de er sgu gode nok. har så Phillips BlueVision som fjernlys, for de er lidt kræftigere, men ikke så hvide i deres lys.clausvp skrev:Nydelig Passat! ........du har da vel ikke xenon i de lygter der vel!?
Ja, men det har den gjort siden før jeg købte dendon j skrev:godt resultat du har fået uf af det.
men sidder din bagnummerplade ikke skævt?
Det med hjelmen, der har jeg prøver hvor det vende den anden vej... og det gav den ikke det der onde udtryk jeg ville have. Og ser, syntes jeg selv, mange der laver dem ned af, og så er det ikke så specielt.kenneth-wu skrev:Det ser da meget bedre ud...![]()
Skal man gi lidt kritik så syntes jeg det er synd hjelmen buer op og angle eyes syntes jeg personligt hører hjemme på en BMW men det er jo en smagssag...

Dvs. at eftersom jeg regner med at dø en dag skal jeg allerede nu ha en . . .Microstorm skrev:
Højden er som den er fordi jeg også vil have en rar køretur. Det er i sidste ende den bil jeg skal køre min unger rundt i når jeg en dag finder en der gider mig og syntes vi skal have en omgang jr. Den er sænket 40mm for og bag.

Må du selv om. Jeg gider bare ikke skam sænke min bil. For den skal også være behagelig at køre. Gider ikke nyreslag hver gange der er perlesten.Sorens2 skrev:Dvs. at eftersom jeg regner med at dø en dag skal jeg allerede nu ha en . . .Microstorm skrev:
Højden er som den er fordi jeg også vil have en rar køretur. Det er i sidste ende den bil jeg skal køre min unger rundt i når jeg en dag finder en der gider mig og syntes vi skal have en omgang jr. Den er sænket 40mm for og bag.
Søren S2