Frank Klyve skrev:I køber da bare olien der hvor i vil og siger til værkstedet at der står olie omme bag i. Nogle bliver sure,men så kan man sige at der findes andre der vil lave service på min bil.

+1
Egentlig er jeg generelt enig - SMC er for dyre! Specielt når jeg lige står og mangler en eller anden stump som jeg ikke gider bestille hos Nicole fordi det bare er hurtigere at hente den hos den lokale SMC.... men omvendt så har de også en forretning der skal løbe rundt og hvis 8 ud af 10 er villige til at betale den pris de sætter, hvorfor skulle de så sætte den ned?
Det er lidt det samme med at TDC og SAS er SÅ dyre... Jamen så find et alternativ. Det er jo op til hver enkelt at undersøge markedet og hvis det bedre kan betale sig at få lavet service hos AZF incl. brændstof, broafgift, slitage på bilen, tid + alle de andre faktorer så gør da det - der er jo ingen der tvinger nogen til at køre til SMC...
Just my 10 cents...
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display