kan det passe at der er et sæt originale skivbremser bag og belægning der passer alle passat 3c untagen r36 og 6 cyl. det står der på ahw´s hjemmeside
men syntes jeg har set et par af de andre steder at der er en diameter der hedder 245 0g 286 og 282.
nogen der ved om ahw delene passer på en passat 3c fra 06 1,9 tdi
og på passat 3c fra 05 2,0 tdi
spørgsmål om ahw dele??
-
hammer
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: gandrup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: spørgsmål om ahw dele??
ej for satan så for jeg endelig bestilt 2 sæt skiver og et sæt klodser til bagenden på passaten og betaler selvfølgelig med paypal..
tror i så ikke der kun kommer et sæt skiver og et sæt klodser.. og det er mærkeligt for på fakturaen står der at jeg kun skulle have betalt for det ene sæt af hver. men det er ikke tilfældet på paypal, der har jeg nemlig betalt for 2 sæt skiver og et sæt klodser.. så nu skal jeg skrive til dem og have redet det ud øv kunne godt have brugt tiden på noget mere fornuftigt,,
men ellers nogle gode priser på original stumper nice
tror i så ikke der kun kommer et sæt skiver og et sæt klodser.. og det er mærkeligt for på fakturaen står der at jeg kun skulle have betalt for det ene sæt af hver. men det er ikke tilfældet på paypal, der har jeg nemlig betalt for 2 sæt skiver og et sæt klodser.. så nu skal jeg skrive til dem og have redet det ud øv kunne godt have brugt tiden på noget mere fornuftigt,,
men ellers nogle gode priser på original stumper nice