Skift af radio i A4 Avant '07

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Peter P
Helt nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 0

Skift af radio i A4 Avant '07

Indlæg af Peter P » 9. okt 2008, 11:57

Hej!
Jeg vil udskifte en standard Blaupunkt radio med en Concert II radio, men er lidt i tvivl om det bare er plug and play, eller jeg skal ha' trukket flere ledninger. Her er et billede af stikket i bilen.
Det sorte i midten er vel strøm til radioen, og det ved siden af er højttalere, men kan det passe at der ikke er trukket ledninger til baghøjttalere (der er kun 4 ledninger i stikket)? Der er 4 ledninger i det grønne stik, hvad er de til? CAN-bus måske?

Er der en der ved noget??
Vedhæftede filer
09102008020.jpg
09102008020.jpg (51.21 KiB) Vist 592 gange

Brugeravatar
Kenneth J
Aktiv medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Naviparts/Milltek/Ampire
Geografisk sted: Rødovre - Islev
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Skift af radio i A4 Avant '07

Indlæg af Kenneth J » 9. okt 2008, 12:01

CAN-bus ledningerne burde sidde i samme stik som strøm, dvs. det sorte. De er hhv. orange/grøn og orange/brun så du kan jo lige tjekke efter.

Du har højst sandsynligt noget aktivt højtaler-værk i bagdørene og så er det kun diskanterne i fordørene som drives direkte af radioen. Hvis du sætter en Concert 2 radio i, burde det være plug'n'play sådan som det stik der ser ud. ;)

Det eneste jeg ikke forstår er hvordan der har siddet en normal Blaupunkt radio i, medmindre du har pillet en adapter ud af bilen, på det viste billede?
MVH Kenneth
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!

Peter P
Helt nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 4 times
Been thanked: 0

Re: Skift af radio i A4 Avant '07

Indlæg af Peter P » 9. okt 2008, 12:10

Jep, har pillet den adapter ud, for ikke at forvirre.... Det gjorde det så alligevel. Tak for hjælpen!

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"