Hej
Jeg har en RNS 510 med 30 GB HD. Er der nogen der ved hvordan man kan kopiere musikken (mp3) fra RNS 510 over på SD-kort, iPod ?.
Jan Svale.
RNS510
-
Jan Svale
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Horsens
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: RNS510
- ja det havde jeg næsten regnet ud. Men hvad nu hvis man tager HD ud og sætter den i en pcér. Har læst at det er i FAT 32-format. Nogen der har prøvet dette?
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Det er vel bare at prøve og fortælle os andre om detJan Svale skrev:- ja det havde jeg næsten regnet ud. Men hvad nu hvis man tager HD ud og sætter den i en pcér. Har læst at det er i FAT 32-format. Nogen der har prøvet dette?
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
- Yann
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Vestsjælland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Så er det nok lettere at sætte den i en extern HD-box 
VCDS & PicoScope
Bil: Seat Leon ST FR 2,0 TDI 184hk 380Nm.
Bil: Seat Leon ST FR 2,0 TDI 184hk 380Nm.