HAHAHAHAHAHAHAHA, har de også ødelagt dit ?
ej hvor fanden, det er jo helt vildt.
der sidder jo en lille orange ventil i bunden, man kan trykke op og så skubbe til siden, så man kan lade olien løbe ud af filterhuset inden man skruer huset af.
min havde kæmpe store mærke i siden, hvor den orange ventil skal ligge til og tætne. men der var nok en som lige havde sovet i timen og bare nakket en skruetrækker op.
dog havde de kørt med min bil mens olien dryppede ud, hvilket resulterede i en lettere indsmurt indervogn, som de heller ikke lige havde tørt af.
jeg måtte vente 6 dage, det løb dog sammen med en hellig dag og en weekend, men alligevel....
men IGEN, som jeg siger. hvorfor lyve ? "den mangler på din bil" jaaa RIGHT... så pissede alt olien sku nok hurtigt af, filteret sidder jo fast i den plastik kop / Hus, så det kan jo ikke sidde der uden. Jeg fatter ikke de ikke bare sige, Ups. det er vi kede af, vi erstatter selvfølgelig osv osv.
Jeg har ALDRIG ødelagt sådan et, og min ven hos VW siger de har skiftet 2 på hans læretid hos dem. så det var langt fra udbredt at skifte dem. men kan se både din og min manglede, eller var hverdags kost de gik i udu osv osv osv. syntes det er så plat.
Seat Leon ST 1.4 TSI 150hk ACT 17’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’