Bilen det drejer sig om er en Golf V R32 importeret fra Tyskland i marts måned 2012.
Den havde på daværende tidspunkt kørt 83.500.
Det er en 06er, men er indregistreret første gang i januar 07.
Eftersom det er en tysker, er der forholdsvis meget udstyr i fra start af, men derved ikke sagt, at der ikke kan gøres en del ved den alligevel.
Bilen har følgende udstyr:
Motorsportssæder (ikke specielt komfortable, men fuck hvor ser de godt ud.
Læder kabine.
Sort loft.
Soltag.
MDF2 navigation.
Ellers standard i forhold til hvad der følger med på sådan en R32.
Planerne med bilen er følgende indtil videre:
Forge indsugning (monteret)
Milltek non resonated udstødning (monteret)
Nye bremser. Valget er faldet på nogle 370mm skiver til foran, sammen med en 4 stemplet kaliber fra en TTRS. Bagpå forbliver jeg på standard 310mm. (monteret)
Eibach gevind undervogn (er bestilt) - Eibach laver åbenbart ikke gevindundervogne til R32, så i stedet har jeg bestilt en fra bilstein Gevindundervognen blev droppet og i stedet endte jeg med nogle H&R sænkningsfjedre. Synes den sidder lige i skabet, så det tror jeg ikke bliver ændret.
S6 Led kørelys (monteret) billeder kommer snarest.
RNS510 navi (monteret)
MDI (monteret)
BT Premium (monteret)
Bakkamera i logoet (monteret)
Montering af 20" Oz Ultraleggera fælge i blank sort. (monteret)
Golf 6R rat. (monteret)
Den skal også have en lille chip. Selvom det ikke giver det store i forhold til turbomotorerne. (APR software er kommet i bilen)
Da bilen lige er hentet står jeg på nuværende tidspunkt og venter på svar fra skat omkring hvad afgiften bliver.
Det betyder samtidig at jeg ikke har nogle planer om at opgradere bilen så længe dette svar ikke er kommet. Selvom jeg har RIGTIG meget lyst til at komme i gang, Den skulle jo nødigt blive mere værd, hvis det skulle ende ud med at jeg ville anke deres beslutning.
Lige så snart der kommer nye "varer" ind af døren, eller jeg modtager en mail fra skat, så skal jeg nok sørge for at opdatere tråden.
/Henrik