Jeg har lige fået mit nye anlæg hjem. Et Kenwood dnx 7220. På bagsiden er der en ledning med usb stik på.
så jeg kan sætte en memorystick på anlægget. Jeg havde tænkt mig at memorysticken så skulle ligge i handskerummet. Men hvordan får jeg trukket en ledning igennem siderne på handskerummet? Et usb stik er trods alt rimeligt bredt.
Hvad er smartest.
- Nicolaisen
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
-
cpg
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
Re: Hvad er smartest.
Ja, det var jo en væsenlig ting at fortælleNicolaisen skrev:Hvad bil har vi med at gøre?
Det er en Octavia II fra 12/06
- Kenneth J
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Naviparts/Milltek/Ampire
- Geografisk sted: Rødovre - Islev
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
Må indrømme at jeg ikke på stående fod kan huske hvordan et handskerum ser ud i sådan en bil, men i de fleste biler kan man lige pille lampen ud og lave en lille udfræsning i kanten af det hul lampen sidder i sådan at ledningen kan komme igennem der. 
MVH Kenneth
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!
-
kalskii
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Been thanked: 0
Jeg vil give Kenneth J ret...
Det var ihvertfald hvad jeg gjorde med mit.Det var bare kabel til Ipod istedet...nem og hurtig løsning
Det var ihvertfald hvad jeg gjorde med mit.Det var bare kabel til Ipod istedet...nem og hurtig løsning