nu koster en standardt a3 heller ik 140 jern mere, og det ka vist gøres RET meget billigere end 380.000kr den ombygning der langt under det halve.. 100% det bar nogen tal ham som har bygget bilen har slynget ud hvad det NORMALT ville ha kostet i udsalgspriser og så har han fået noget rabat fordi han har haft den udstillet for diverse firma eller de har brugt den til reklame...
men bilen er skam fed ingen tvivl om det, jeg syntes fronten er rigtig fed og den grill er pissegodt lavet brugte BAR lang tid for et par år tilbage for at finde ud af hvor fanden den grill var fra
Ja det kan godt være , men jeg har IKKE i sinde at give 140000kr for en standart a3 turbo , hvorefter at smide 380000kr i den....Det kan godt være at mine penge kommer let.............meeeeeen slap lige lidt af............
Er det da bedre at købe en bil , og så køre den hen til future carstyling,pladebixen eller SG og så bare sige papkasseskørter,lexuslygter og forlygter med dug i TAK.........og så bare betale det som det koster.....eller hvad med dem som blir sponsoreret af et firma????
Selvfølgelig respekt til dem som smider en helveds masse penge i deres bil........de taber jo deres penge til den store guldmedalje
OG JA , JEG SÆTTER VORES EGEN PRÆG PÅ BILEN I VINTER........OG TRO MIG......DET KAN SES
Men der er jo nok en grund til at den VANDT 1 Præmien i pæneste interiør

[/quote]