Hey gutter...
Jeg er igang med at smide lidt anlæg i min golf, men er sku rendt ind i problemer.
Jeg har trukket strømkabel i venstre side af bilen, og signalkabel og det blå kabel der styrer at forstærker tænder sammen med anlæget kører i midten af bilen, men problemet er nu at der ikke er noget lys i forstærkeren.
Jeg har tjekket det med en strømmåler, og når bilen er slukket er der naturligvis 0 volt i det blå kabel der kører fra HU, og når der så kommer tænding på er der 12 volt fra det kabel, li fra HU og ud i enden af kablet i bagagerummet er der også 12V, men ligeså snart den bliver tilsluttet til forstærkeren så leverer den kun 2 Volt og derved er der ikke lys i den power pære i forstærkeren, hvad er problemet?
Forstærkeren er en 1200W McHammer forstærker
Problemer med forstærker
-
johnnyn
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Problemer med forstærker
jeg har engang oplevet at jeg var ovre og lave noget for en, fordi hans ene forstærker ikke tændte men den anden gjorde. De var koblet på samme "remote" ledning, og burde virke (Havde testet med en lus fra +12) Men han havde sat den på remote bag på radioen, og ikke antenne. Denne remote var til noget helt andet. Da det blev lavet om virkede det fint. Spørg mig ikke hvorfor den kun ku tænde den ene forstærker 
- VW Golf mk4 GTI
- Tigger
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Kontakt:
Sæt en ledning fra plus over i remote på forstærkeren, så kan du se om det virker
Hilsen Brian Christensen
Se mine biler her...
Downed.dk - Blanz Society
Undervogne købes hos TheSuspensioncompagny.dk - Min Puch Maxi
Se mine biler her...
Downed.dk - Blanz Society
Undervogne købes hos TheSuspensioncompagny.dk - Min Puch Maxi
- Furaharafiki
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: ParrotCenter.dk
- Geografisk sted: Frederikssund
- Kontakt:
Er stel-forbindelsen "solid" nok? Stor skrue eller bolt Direkte i chassit'et gi'r det bedste resultat. Husk god størrelse på dette kabel også.
På mange radioer kan man ikke trække mere end ca. 200 Milliampere på dens egen tændingsledning. som skrevet før så prøv at sætte en lus mellem + og tændingen.
På mange radioer kan man ikke trække mere end ca. 200 Milliampere på dens egen tændingsledning. som skrevet før så prøv at sætte en lus mellem + og tændingen.
Ingen er nogensinde kommet foran ved at gå i andres fodspor