Hej
Er der nogen der har nogen erfaringer ifm at sænke en touran på hvide plader.
Hvor meget har I sænket den og hvilke fjedre og hvad har det gjort ved køreegenskaber / komfort.
Mvh
Peter
Sænkning af Touran
-
Pjuhl
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Sænkning af Touran
Mvh
Peter Juhl
1. gangs Vw ejer. Touran 1,9Tdi Trendline 2008 efter 4 år med Skoda Octavia 2,0 TDI
Peter Juhl
1. gangs Vw ejer. Touran 1,9Tdi Trendline 2008 efter 4 år med Skoda Octavia 2,0 TDI
- SimonR
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: 5000
Re: Sænkning af Touran
H&R Fjedre giver ca 30 mm, dem havde jeg på både den gamle Touran og nu den nye, den bliver strammere/hårdere, og virker ikke så levende på vejen.... Jeg er meget tilfreds med dem...
Købte fjedrene hos SMC til 1499, og fik dem monteret i tyskland til 3200, alt i alt 4700.. Smc "reklamerer" med en pris på 6800....
Købte fjedrene hos SMC til 1499, og fik dem monteret i tyskland til 3200, alt i alt 4700.. Smc "reklamerer" med en pris på 6800....
Simon - Los Tagrende
- Tigger
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Kontakt:
Airride 
Hilsen Brian Christensen
Se mine biler her...
Downed.dk - Blanz Society
Undervogne købes hos TheSuspensioncompagny.dk - Min Puch Maxi
Se mine biler her...
Downed.dk - Blanz Society
Undervogne købes hos TheSuspensioncompagny.dk - Min Puch Maxi
-
Pjuhl
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
Hej Morten16v
Det kan godt være jeg får brug for noget hjælp - Jeg synes nemlig at den ser væsentligt bedre ud hvis den lige er sænket en smule
Mvh
Peter
Det kan godt være jeg får brug for noget hjælp - Jeg synes nemlig at den ser væsentligt bedre ud hvis den lige er sænket en smule
Mvh
Peter
Mvh
Peter Juhl
Peter Juhl
-
akristiansen1155
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
Hej,det er ikke noget problem, det tager knap en lørdag at lave, jeg har selv en FK Silverline Plus gevindundervogn på, den giver ca. 70mm. målt på en firehjuls udmåling. Men hvad angår komfort, så er den originale undervogn bedst syntes jeg, men bilen ligger jo klart bedre på vejen med den sinkede undervogn "og så ser det meget bedre ud"
Men på grund af højden og så for at passe på min gevindundervogn, så skifter jeg til den originale undervogn hvert efterår...
Vh. Anders
Men på grund af højden og så for at passe på min gevindundervogn, så skifter jeg til den originale undervogn hvert efterår...
Vh. Anders