Jeg er kommet til at stå i lidt af et dilemma. Nogle vil sikkert mene jeg er lettere åndssvag men mit problem er følgende.
Jeg fik for et par måneder siden monteret en milltek non resonated udstødning på bilen. Udstødningen lyder super sprød når den får lidt gas. Mit problem med den er at når man kører med jævn hastighed mellem 21-2500 omdrejninger er der rigtig meget resonans inde i bilen. Det var så slemt at jeg valgte at bestille en mellempotte.
Den er så blevet monteret i dag, og er du sunshine den virker. Desværre alt for meget. Bilen er blevet meget meget stille og yderst kultiveret. Det var jo ikke en del af planen...
Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre for at få noget mere lyd, uden jeg skal skal tilbage til at fjerne mellempotten igen.
Kan man evt. fjerne noget af "indholdet" i bagpotten, eller er det alligevel et nummer for vildt?
Der er jo en del andre producenter der laver udstødninger til sådan en bil, så måske jeg skal prøve et andet mærke? Nogle forslag til hvad jeg skal forsøge mig med?
På forhånd tak.
/Henrik