Tilbage til Kims spørgsmål
Min erfaring er at hvis du skal have et sæt med styrebokse monteret og med pærer, så er prisen som regel høj. Her er du som regel også sikker på at få 2 lygter fra samme bil. Hvis man gambler lidt er der ofte billige enkelte lygter til salg på ebay - ofte uden pære og styreboks - nogle gange også med. Hvis du køber enkeltvis vil jeg anbefale dig at købe en komplet lygte med pære og styreenhed. De der er uden er i nogle tilfælde "rippede" lygter som folk skal af med fordi der måske er brækket en af de 2 holdere eller fordi den har haft en periodisk fejl ala at motor til klap som bruges til langt lys ikke virker. Så kan du køre med lygten en måned før sådan en fejl opstår første gang og lygten skal måske skiftes.
Ved godt at jeg er fordomsful, men hvorfor skulle man fjerne pære og styreboks fra en 100% fungerende lygte ?
Better safe than sorry
Og som andre også skriver, så smider man ikke org. xenon lygter i uden også som minimum at montere awlr kittet, med de 2 justeringssensorer.
Lygtespul kan diskuteres, men da det er lovkrav til xenon ville jeg også gøre det med tiden. Jeg har selv gjort det på mine 2 3C'er.
God jagt
Mvh Otto
12' Golf 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
Scirocco Sportsrat, Navi, Bakkamera, Alarm, Regn/lyssensor, Fjernlysassistent, LED/Xenon, LED baglygter, Webasto fyr, PDC/OPS
[/color][/size]
18' Passat 2,0 Highline med følgende tilføjelser:
PLA, El Bagklap, Svingbart træk, TPMS, Discover Pro, Area View, Klapspejle, Side Assist, Lane Assist, Alarm, Dynaudio Soundsystem, Kessy (Easy Open/Easy Close), Dynamisk lys assistent, Trailer assistent, Kø assistent, Emergency Assist.
[/color][/size]