Der er biler der har lavet over det uden problemer så det er ikke begrænsningen.C-hansen skrev:Nu kan det godt være jeg spørg lidt dumtjakethemoss skrev:Jeg håber på 450hk/550Nm, Har lige talt med Brian, den er nu på 1,7 Bar og trækker ingen tænding tilbage, han mener den er over 500NM nu, men vi skal lige logge noget mere de næste dage så den er præsentabel torsdagKevinff skrev:Hvad er planen at den ender på af hk / nm?![]()
Jeg vil gerne over 600Nm, men nu må vi se hvad Cupra plejlstængerne kan klare.Men når/hvis den får 600 nm kan den så ikke også trække træk akslerne over? Eller var det kun i gamle dage sådan noget skete
2006 VW Golf mk 5 Revo.:R480 Precision 5558 RIP
Forumregler
Værkstedet - Galleri/Show off - Volkswagen > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
Værkstedet - Galleri/Show off - Volkswagen > Tilføjelse til de generelle regler
Billeder eller video er et krav i galleriet.
Emnetitel skal indeholde [Årgang] [Mærke][Model]
Bilen skal være indenfor VAG-gruppen.
Bilen skal være din egen.
- jakethemoss
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 8 times
Re: Sv: 2006 VW Golf mk 5 GTI
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Re: 2006 VW Golf mk 5 GTI
Så står den på 1,82Bar og alle tal er meget fine. Når vi skruer lidt mere op skal vi nok have en LPFP i som leverer lidt mere bare for at være på den sikre side.
Jævnfør Brian som har lavet et par GTX3071R biler så trækker denne på samme måde men bare 1000rpm længere nede og trækket i 4 gear svarer til et 3 gears træk i en god K04 tunet bil.
Jeg syntes bare den trækker igennem til der ikke er flere omdrejninger at give af.
Jævnfør Brian som har lavet et par GTX3071R biler så trækker denne på samme måde men bare 1000rpm længere nede og trækket i 4 gear svarer til et 3 gears træk i en god K04 tunet bil.
Jeg syntes bare den trækker igennem til der ikke er flere omdrejninger at give af.
Senest rettet af jakethemoss 28. okt 2012, 17:31, rettet i alt 1 gang.
-
C-hansen
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Hadsten
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Når jeg nu ikke sådan lige kan komme til at opleve den live så glæder jeg mig til at høre hvor mange heste kræfter den har fået når du får den rullet 
A3 1,9 TDI AGR "hestebilen" 98'
-
melander1980
- Medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Kgs. Lyngby
- Been thanked: 0
Den trækker rigtig godt. Fik en tur af Brian i torsdags. Lyder virkeligt ond når den får pedalen!! Meget godt klaret med kun udskiftning af udstødningen, Jake

Med venlig hilsen
Martin
Nuværende: BMW F31 335d X drive og VW UP!
Martin
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Jae, det er jo ikke alt konen skal informeres ommelander1980 skrev:Den trækker rigtig godt. Fik en tur af Brian i torsdags. Lyder virkeligt ond når den får pedalen!! Meget godt klaret med kun udskiftning af udstødningen, Jake
-
melander1980
- Medlem
- Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Det er rigtigtjakethemoss skrev:Jae, det er jo ikke alt konen skal informeres ommelander1980 skrev:Den trækker rigtig godt. Fik en tur af Brian i torsdags. Lyder virkeligt ond når den får pedalen!! Meget godt klaret med kun udskiftning af udstødningen, Jake
Men seriøst der er meget forskel på den LO4XX opgradering kontra K04. Den måde den KONSTANT trækker på, for ikke at nævne lyden!!! Vil sige at den ligger tæt op af Mortens Cupra med meget mere proppet i motoren. Hvis ikke jeg lige havde investeret i lejlighed, så havde Brian en bestilling liggende
Fedt setup Jake!
Med venlig hilsen
Martin
Martin
- Andreas K
- Aktiv medlem
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 14 times
Tak for turen Jake, det var hyggeligt med en lille trilletur og en sludder 
Den trækker satme godt og rent, "næsten for rent", hehehe. jeg tror jeg blev snydt meget af hvor hurtig den egentlig er pga. man ikke får en voldsomt spark når den overbooster, da din virkelig kører smoothe og jævnt i trækket. men når man lige ser hvordan den spiser sig igennem gearene så sker der sku noget !
Det virker slet ikke tosset med sådan en "lille" mølle der
Det må da også være en stor fordel når du jo kører en del banekørsel, med det utrolig jævne træk.
Udstødningen var ikke som jeg havde regnet med, jeg havde troet der var en del mere lyd i når den kommer med spjæld osv. der kan det godt være jeg var røget ud i en model der hed "ingen mellempotte"
men ellers rigtig rigtig fint, bliver spændende når i bliver helt færdige med den fine bil. og ikke mindst lige får smidt den på felt !
Den trækker satme godt og rent, "næsten for rent", hehehe. jeg tror jeg blev snydt meget af hvor hurtig den egentlig er pga. man ikke får en voldsomt spark når den overbooster, da din virkelig kører smoothe og jævnt i trækket. men når man lige ser hvordan den spiser sig igennem gearene så sker der sku noget !
Det virker slet ikke tosset med sådan en "lille" mølle der
Udstødningen var ikke som jeg havde regnet med, jeg havde troet der var en del mere lyd i når den kommer med spjæld osv. der kan det godt være jeg var røget ud i en model der hed "ingen mellempotte"
men ellers rigtig rigtig fint, bliver spændende når i bliver helt færdige med den fine bil. og ikke mindst lige får smidt den på felt !
Seat Leon ST 1.4 TSI 150hk ACT 17’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Golf 2 Rallye Projekt 89’
VW Move Up! 60hk 13’
- jakethemoss
- Aktiv medlem
For at anskueliggøre dette kit mod hvad der ellers er på markedet for en Cupra/S3/ED30:
Kittene er uden IC, HPFP og udstødning.
LOBA LO4XX kit totalt monteret og køreklar med REVO 51.500,-
CTS GTX3071R totalt monteret og køreklar med REVO 55.000,-
APR Stage III/III+ uden montering men ellers køreklar 59.000,-
Der mangler indsugning i LOBA løsningen, samt der skal ved alle 3 kits være en anden løsning vedr. udstødning end standard .
LOBA og CTS vil være billigere hvis der allerede er REVO på bilen da man så kun betaler prisforskellen, det ved jeg ikke om er gældende ved APR
LOBA og CTS vil også som minimum have 50 HK mere,
Jeg var selv meget forhippet på et CTS kit men da LOBA lavede deres LO4XX og jeg satte regnestykket op var der ikke tvivl om hvad der skulle vælges.
APR kittet har jeg overvejet flere gange da de nu engang laver nogle fine kit, men når jeg tænker over hvorfor deres kit er en total løsning er det fordi der ikke er plads til afvigelser i hverken hardware eller software. Det er ikke muligt at tilpasse deres kit til anden indsugning eller andre ønsker man selv måtte have.
Bare mine tanker.
Kittene er uden IC, HPFP og udstødning.
LOBA LO4XX kit totalt monteret og køreklar med REVO 51.500,-
CTS GTX3071R totalt monteret og køreklar med REVO 55.000,-
APR Stage III/III+ uden montering men ellers køreklar 59.000,-
Der mangler indsugning i LOBA løsningen, samt der skal ved alle 3 kits være en anden løsning vedr. udstødning end standard .
LOBA og CTS vil være billigere hvis der allerede er REVO på bilen da man så kun betaler prisforskellen, det ved jeg ikke om er gældende ved APR
LOBA og CTS vil også som minimum have 50 HK mere,
Jeg var selv meget forhippet på et CTS kit men da LOBA lavede deres LO4XX og jeg satte regnestykket op var der ikke tvivl om hvad der skulle vælges.
APR kittet har jeg overvejet flere gange da de nu engang laver nogle fine kit, men når jeg tænker over hvorfor deres kit er en total løsning er det fordi der ikke er plads til afvigelser i hverken hardware eller software. Det er ikke muligt at tilpasse deres kit til anden indsugning eller andre ønsker man selv måtte have.
Bare mine tanker.
Senest rettet af jakethemoss 28. okt 2012, 15:56, rettet i alt 1 gang.
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Der er aftalt rullefeltstid d. 4 November men ikke hos natmekanikeren, det bliver senere 
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Jeg forstår det altså ikke, 1 tur i kirke og de vinterdæk der skulle holde denne vinter ud er der nu bestilt 2 nye dæk til erstatning for

- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
APR med 2871 laderjakethemoss skrev:LOBA og CTS vil også som minimum have 50 HK mere

Mener du seriøst at Loba og CTS laver 50 HK mere på samme lader på CTS kittet eller Loba LO4xx laderen ? Loba har selv meldt ud fra starten at den lader skulle være en 420-430 HK udgave og de Vbox målinger der har været fremme indtil videre passer meget godt på den effekt som en 410-415 HK 2871 laver så før noget er testet færdigt vil jeg sige at det er NOGET af en påstand selvom jeg godt ved at du ikke vil anbefale konkurrenten
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Jeg gik ud fra oplysningerne på denne side:
http://www.goapr.co.uk/products/stage3_ ... 265hp.html
Det er med en GT2871R turbo ikke, APR laver ikke noget større gør de?
Og vedr. CTS kittet så er det med en GTX3071R og "standard" cupra motor jeg sammenligner.
Mine udtalelser er subjektive og helt for min egen regning
Og ja jeg mener at LOBA turboen vil levere mere men jeg kan sagtens tage fejl, så meget er jeg ikke sikker på det.
Men det primære var egentlig at kigge på cost benefit, og det korte af det lange er at APR er en noget dyrere løsning og hvis vi siger alle 3 kit leverer de 415hk du nævner er LOBA'en stadig den løsning hvor du får mest for pengene. Samt at du med APR vælger deres pakke og hvis der er noget der driller er det din bil der er noget galt med.
Der er vel også en grund til du selv fravælger LO380 eller vil APR godt tilpasse/lave software til den for dig?
Så er det ihvertfald ikke noget Keith i England er informeret om, jævnfør hans egne udtalelser så er hybridturboer noget APR afskrev i starten af 2000'erne
http://www.goapr.co.uk/products/stage3_ ... 265hp.html
Det er med en GT2871R turbo ikke, APR laver ikke noget større gør de?
Og vedr. CTS kittet så er det med en GTX3071R og "standard" cupra motor jeg sammenligner.
Mine udtalelser er subjektive og helt for min egen regning
Og ja jeg mener at LOBA turboen vil levere mere men jeg kan sagtens tage fejl, så meget er jeg ikke sikker på det.
Men det primære var egentlig at kigge på cost benefit, og det korte af det lange er at APR er en noget dyrere løsning og hvis vi siger alle 3 kit leverer de 415hk du nævner er LOBA'en stadig den løsning hvor du får mest for pengene. Samt at du med APR vælger deres pakke og hvis der er noget der driller er det din bil der er noget galt med.
Der er vel også en grund til du selv fravælger LO380 eller vil APR godt tilpasse/lave software til den for dig?
Så er det ihvertfald ikke noget Keith i England er informeret om, jævnfør hans egne udtalelser så er hybridturboer noget APR afskrev i starten af 2000'erne
Senest rettet af jakethemoss 28. okt 2012, 17:09, rettet i alt 1 gang.
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Den kurve Kim, er det ikke meningen den skal lave noget efter 6k rpm?kimhemm skrev:APR med 2871 laderjakethemoss skrev:LOBA og CTS vil også som minimum have 50 HK mere
Mener du seriøst at Loba og CTS laver 50 HK mere på samme lader på CTS kittet eller Loba LO4xx laderen ? Loba har selv meldt ud fra starten at den lader skulle være en 420-430 HK udgave og de Vbox målinger der har været fremme indtil videre passer meget godt på den effekt som en 410-415 HK 2871 laver så før noget er testet færdigt vil jeg sige at det er NOGET af en påstand selvom jeg godt ved at du ikke vil anbefale konkurrenten
Og jeg kan da se der står 385hk eller kigger jeg forkert?
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
Læs den igen Jake, 385 er på hjulene og det er på et MAHA felt så de 484 HK passer
Og jeg smutter ud af din tråd igen. Hvis nogen har spørgsmål omkring et APR kit er de velkomne til at tage fat på mig.
Ellers skal du have held og lykke med dit projekt Jake. Jeg skal prøve at få målt min med nuværende setup så har vi da en sammenligning mellem 380 og 4xx også
Og jeg smutter ud af din tråd igen. Hvis nogen har spørgsmål omkring et APR kit er de velkomne til at tage fat på mig.
Ellers skal du have held og lykke med dit projekt Jake. Jeg skal prøve at få målt min med nuværende setup så har vi da en sammenligning mellem 380 og 4xx også
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Kim, den Leon stage 3+ som kurven er fra, laver APR et stage 3+ til TFSI motoren eller er det for en TSI??kimhemm skrev:APR med 2871 laderjakethemoss skrev:LOBA og CTS vil også som minimum have 50 HK mere
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Da vi taler om TFSI turbokit her syntes jeg det er lidt underligt at du bruger en kurve fra en Stage 3+ som kun er til TSI og som er med en 3071. Eller er kittet kommet til TFSI motoren uden APR har lagt det op på deres hjemmeside Kim?kimhemm skrev:APR med 2871 laderjakethemoss skrev:LOBA og CTS vil også som minimum have 50 HK mere
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
Der er ingen grund til at spørge Jake, vi får ikke noget ud af det alligevel når jeg intet kan sige uden du skal sætte spørgsmålstegn ved detkimhemm skrev:Og jeg smutter ud af din tråd igen. Hvis nogen har spørgsmål omkring et APR kit er de velkomne til at tage fat på mig.
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Du må give mig ret i at vi må tage udgangspunkt i det kit som APR har på deres hjemmeside, og den kurve du lagde ud har ikke relation til de paralleler jeg trak mellem APR stage 3 til TFSI og de andre kit, så hvad vil du vise med den kurve?kimhemm skrev:Der er ingen grund til at spørge Jake, vi får ikke noget ud af det alligevel når jeg intet kan sige uden du skal sætte spørgsmålstegn ved detkimhemm skrev:Og jeg smutter ud af din tråd igen. Hvis nogen har spørgsmål omkring et APR kit er de velkomne til at tage fat på mig.
Hvis det er et stage 3+ kit til en TFSI og det er APR's så er det jo bare at sætte en pris på det så kan vi forholde os til det og sammenligne med de andre 3 kit, det var det der var udgangspunktet.
Jeg har da ikke noget imod du stiller tvivl ved min subjektive vurdering af LO4XX, det er da naturligt da alt dette med HK har det med at vokse når der er mænd involveret, lidt ligesom lystfiskeri og sex
På en sidenote ville der være super at få lidt tal på din med LO380, hvad er der af software, APR eller Landberg eller en tredie som var i den da du købte den?
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
Jamen hvis vi kun skal tage udgangspunkt i de data der ligger på producentens hjemmeside hvordan kan du så overhovedet sammenligne med 4xx som ikke findes ?? Og hvor opgiver CTS deres effekt henne ??jakethemoss skrev:Du må give mig ret i at vi må tage udgangspunkt i det kit som APR har på deres hjemmeside, og den kurve du lagde ud har ikke relation til de paralleler jeg trak mellem APR stage 3 til TFSI og de andre kit, så hvad vil du vise med den kurve?kimhemm skrev:Der er ingen grund til at spørge Jake, vi får ikke noget ud af det alligevel når jeg intet kan sige uden du skal sætte spørgsmålstegn ved detkimhemm skrev:Og jeg smutter ud af din tråd igen. Hvis nogen har spørgsmål omkring et APR kit er de velkomne til at tage fat på mig.
Hvis det er et stage 3+ kit til en TFSI og det er APR's så er det jo bare at sætte en pris på det så kan vi forholde os til det og sammenligne med de andre 3 kit, det var det der var udgangspunktet.
Jeg har da ikke noget imod du stiller tvivl ved min subjektive vurdering af LO4XX, det er da naturligt da alt dette med HK har det med at vokse når der er mænd involveret, lidt ligesom lystfiskeri og sex![]()
På en sidenote ville der være super at få lidt tal på din med LO380, hvad er der af software, APR eller Landberg eller en tredie som var i den da du købte den?
Og tak for tilliden Jake, tror du virkelig at jeg kunne finde på at smide grafen for en TSI med 3071 op når jeg har sagt at det er en TFSI med 2871 lader ??
Men så ser her http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Indtil videre har jeg ikke gjort andet ved bilen end at skifte hjulene, ellers er den købt som den står lige nu
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
Men igen Jake, jeg kan ikke se behovet for at sammenligne forskellige kits ?
Hvorfor ikke bare skrive om dine personlige erfaringer med dit projekt og din bil med dit turbokit og så glemme hvad APR, BSH, CTS og alle andre har at tilbyde ??
Nu har jeg vist fået sagt det jeg har at sige og prøver (igen) at hoppe ud af din tråd om din bil Jake. Hvis nogen har spørgsmål til APR så tag kontakt med mig på PB, mail eller tlf
Hvorfor ikke bare skrive om dine personlige erfaringer med dit projekt og din bil med dit turbokit og så glemme hvad APR, BSH, CTS og alle andre har at tilbyde ??
Nu har jeg vist fået sagt det jeg har at sige og prøver (igen) at hoppe ud af din tråd om din bil Jake. Hvis nogen har spørgsmål til APR så tag kontakt med mig på PB, mail eller tlf
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Og tak for tilliden Jake, tror du virkelig at jeg kunne finde på at smide grafen for en TSI med 3071 op når jeg har sagt at det er en TFSI med 2871 lader ??
Indtil videre har jeg ikke gjort andet ved bilen end at skifte hjulene, ellers er den købt som den står lige nu.
Okay vi tager dette stage III+ med på listen selvom det kræver plejlstænger og portet topstykke der har været en tur i USA, dvs. de ca. 59.000,- for et fra hylden APR stage 3 kit, dertil skal lægges udgifterne til plejlstænger, portet topstykke og montering af det hele, jeg ved ikke helt om det kan konkurrere med de andre løsninger der max. er 55.000,- meeen som så yder 50 Hk mindre.
Der er et marked for alt Kim, og jeg håber du får stage III eller III+ på din S3 eller Altea endnu bedre, det vil være en af de første Altea'er med lige under 500 bhp efter min mening.
Indtil videre har jeg ikke gjort andet ved bilen end at skifte hjulene, ellers er den købt som den står lige nu.
Okay vi tager dette stage III+ med på listen selvom det kræver plejlstænger og portet topstykke der har været en tur i USA, dvs. de ca. 59.000,- for et fra hylden APR stage 3 kit, dertil skal lægges udgifterne til plejlstænger, portet topstykke og montering af det hele, jeg ved ikke helt om det kan konkurrere med de andre løsninger der max. er 55.000,- meeen som så yder 50 Hk mindre.
Der er et marked for alt Kim, og jeg håber du får stage III eller III+ på din S3 eller Altea endnu bedre, det vil være en af de første Altea'er med lige under 500 bhp efter min mening.
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Bil er rullet idag og resultat er ikke som håbet, (er det nogensinde det?
)
Det blev 370hk og 485Nm samt et sprængt fordæk ved 275km/t, godt det var på ruller

Dyno kommer senere
Det blev 370hk og 485Nm samt et sprængt fordæk ved 275km/t, godt det var på ruller

Dyno kommer senere
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Første run gav lysende bremseskiver så det ville en af de andre filme, det blev så dækket der sprang der blev filmet istedet

Senest rettet af jakethemoss 22. maj 2015, 20:13, rettet i alt 1 gang.
-
Kevinff
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Has thanked: 967 times
- Been thanked: 508 times
Re: Sv: 2006 VW Golf mk 5 GTI
Det var da noget lavere end målet? Ved i hvad der er "galt"?jakethemoss skrev:Bil er rullet idag og resultat er ikke som håbet, (er det nogensinde det?)
Det blev 370hk og 485Nm samt et sprængt fordæk ved 275km/t, godt det var på ruller![]()
Dyno kommer senere
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Lavtrykspumpen kan ikke følge med så vi skal have den skiftet. at dækket sprang midt i det hjalp heller ikke 
-
KD
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Fyn
- Been thanked: 19 times
Vinterdæk?
Hvad er fordelen ved det på rullen?
Audi RS6 4.0TFSI
VW Golf 7 1.2TSI
VW Golf 7 1.2TSI
- jakethemoss
- Aktiv medlem
At alternativet var R888 som er de eneste andre dæk jeg har pt, og de er ikke så sjove sådan som det danske vejr er pt. Vinterdækkene er jo også ratede til 270km/tKD skrev:Vinterdæk?
-
C-hansen
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Hadsten
- Been thanked: 1 time
De ser umiddelbart også ud som om de har været en tur til kirken og tilbage igen et par gangejakethemoss skrev:Vinterdækkene er jo også ratede til 270km/t
A3 1,9 TDI AGR "hestebilen" 98'
- Andreas K
- Aktiv medlem
- Been thanked: 14 times
Af ren interesse Jake, nu hvor jeg ikke selv var klar over der var forskel på lpfp på din GTI kontra min Cupra før du fortalte det. når du så siger at GTI pumpen levere mere end min, og din ikke kan følge med til mere end 370 / 485. men min jo lavere meget tæt på samme effekt, så bliver jeg lidt forvirret 
Så kunne du ikke kaste lidt lys over det ?
Godt dækket ikke gav op på vejen, når det nu endelig skulle ske, så er det dejligt det er på feltet og ingen er kommet noget til
Godt dækket ikke gav op på vejen, når det nu endelig skulle ske, så er det dejligt det er på feltet og ingen er kommet noget til
Seat Leon ST 1.4 TSI 150hk ACT 17’
VW Move Up! 60hk 13’
VW Move Up! 60hk 13’
- jakethemoss
- Aktiv medlem
Tallene er hvad de er, men vi kan se den ikke vil give mere, nu er jeg jo ikke tech haj, men da jeg har RS4 dyser kan det være der i mappet kræves mere, ihvertfald løber vi tør i toppen, nu trak han den også til 7600rpm.Andreas K skrev:Af ren interesse Jake, nu hvor jeg ikke selv var klar over der var forskel på lpfp på din GTI kontra min Cupra før du fortalte det. når du så siger at GTI pumpen levere mere end min, og din ikke kan følge med til mere end 370 / 485. men min jo lavere meget tæt på samme effekt, så bliver jeg lidt forvirret
Men med K04 turboen lavede jeg jo 367hk og 518nm og jeg må sige denne turbo føles som den laver mere, men igen det er de tal der kom ud med en blæst dæk på vej ned.
Nye dæk er monteret idag med stor tak til Brian for meget hurtig service.