kimhemm skrev:Var det virkelig nødvendigt at tage motoren ud for at lægge folie på bilen![]()
![]()
Haha Kim det skal jo gøres ordentligt
kimhemm skrev:Var det virkelig nødvendigt at tage motoren ud for at lægge folie på bilen![]()
![]()
Nej nej... Det er bare den billige model med pedaler og 21 udvendige shimano..kimhemm skrev:Var det virkelig nødvendigt at tage motoren ud for at lægge folie på bilen![]()
![]()
Men nu har dawid jo heller ik bestemt den sku være matsort men ejeren af bilen;)EditionR skrev:Så den i Bella igår super arbejde David.. Men mat sort, efterhånden set en del gange, havde nok selv haft fantasi til noget andet.
Er jeg udemærket godt klar over...Watcher skrev:Men nu har dawid jo heller ik bestemt den sku være matsort men ejeren af bilen;)EditionR skrev:Så den i Bella igår super arbejde David.. Men mat sort, efterhånden set en del gange, havde nok selv haft fantasi til noget andet.
Gallardo 1,2tsiDennis 84 skrev:Nej nej... Det er bare den billige model med pedaler og 21 udvendige shimano..kimhemm skrev:Var det virkelig nødvendigt at tage motoren ud for at lægge folie på bilen![]()
![]()
Det her "Internettet" er en sjov størrelse, for enkelte gange kunne man fristes til at tro der er tale om et dameblad man sender breve ind til - og ikke selv kan finde oplysningerne på andre måder overhovedet.Tyranen skrev:Hvad koster sådan en foliering når der er brugt 105 timer?
Hvad forventer du at en en komplet folie vil koste til en BMW E60 ?
Hej.Tyranen skrev:Hvad koster sådan en foliering når der er brugt 105 timer ?
Hvad forventer du at en en komplet folie vil koste til en BMW E60 ?
Vi sætter altid 5 dage af til alle biler der kommer ind.Kevinff skrev:Hvor lang tid skal du have en kategori D bil holdende til den er helt færdig og kan afhentes? En Uges tid?
Det er da ikke galt.Dawid S skrev: En Gallardo vil ligge til en grundpris på omkring 20.000,-
Den Gallardo vi har lavet er lavet som delvis sponsor og prisen er derfor mellem mig og ejeren![]()
Syntes bestemt heller ikke prisen fejler noget. Tværtimod.SteffenR skrev:Det er da ikke galt.Dawid S skrev: En Gallardo vil ligge til en grundpris på omkring 20.000,-
Den Gallardo vi har lavet er lavet som delvis sponsor og prisen er derfor mellem mig og ejeren![]()
Laver i egentlig artcars film ala. bmw art cars etc. og clear film ala. det her ?
Beklager men har desværre en alders grænse på 7 år.kws skrev:Måske man skulle give bobblen en tur. Hvad koster sådan en gammel bil ?
Det er helt ok. Den er fra 73Dawid S skrev:Beklager men har desværre en alders grænse på 7 år.kws skrev:Måske man skulle give bobblen en tur. Hvad koster sådan en gammel bil ?
Ser dog gerne at bilerne ikke er over 5-6 år.
Dette er selvfølgelig bare en tommelfingerregel. Er bilen ældre skal jeg bare se bilen "live" for at give en endelig "dom".
Håber på din forståelse.
Hej.Tyranen skrev:Hej Dawid..
ville lige høre om man kan foliere på kofangere og skærme som ikke er malet i forvejen ....
Syntes det er øv at skulle male kofangere osv for så derefter at få lagt film på.
kws skrev:Det er helt ok. Den er fra 72Dawid S skrev:Beklager men har desværre en alders grænse på 7 år.kws skrev:Måske man skulle give bobblen en tur. Hvad koster sådan en gammel bil ?
Ser dog gerne at bilerne ikke er over 5-6 år.
Dette er selvfølgelig bare en tommelfingerregel. Er bilen ældre skal jeg bare se bilen "live" for at give en endelig "dom".
Håber på din forståelse.
Dawid S skrev:
Kan desværre ikke lave print. Kun udskæringer (reklamer osv).
Har ikke arbejdet med clear folie. Vi får ikke nok forespørgelser på dette til at vi vil bruge tiden på at finde en leverandør samt lære at arbejde med det.
Men det kommer nok en dag for interessen bliver større indenfor netop clear wraps. Men det er jo kun biler i den helt dyre ende hvor dette bliver aktuelt.
Vi skiller bilerne HELT. Ældre biler har typisk rust, mørre gummilister, manglende skruer osv. For ikke at tale om at ældre biler sikkert har været omlakeret. Og der findes simpelthen for mange malere som bare "kaster" lakken på. Det ved jeg bl.a fra min egen har været en tur forbi Audi Malmø med en røvskade.Uhrskov skrev:Hvad er problemet i lægge folie på ældre biler?
Helt enig. Men har set et resultat live i sverige på en bil i den dyre ende og det var ikke tilfredsstillende. Billeder kan altid snyde jo og hvis det ikke er pænt live så ryger det til jorden. Men det er klart noget vi vil forsøge os med. Dog kan jeg ikke sige om hvornår.SteffenR skrev:Dawid S skrev:
Kan desværre ikke lave print. Kun udskæringer (reklamer osv).
Har ikke arbejdet med clear folie. Vi får ikke nok forespørgelser på dette til at vi vil bruge tiden på at finde en leverandør samt lære at arbejde med det.
Men det kommer nok en dag for interessen bliver større indenfor netop clear wraps. Men det er jo kun biler i den helt dyre ende hvor dette bliver aktuelt.
Det kan vel leveres fra en producent.
Okay, synes ellers det er et fedt koncept og så slipper man for sten slag etc.
Lyder godt kender en, der har 3 styk kategori F biler, som jeg er igang med, at overtale, da det er god pr.Dawid S skrev:
Helt enig. Men har set et resultat live i sverige på en bil i den dyre ende og det var ikke tilfredsstillende. Billeder kan altid snyde jo og hvis det ikke er pænt live så ryger det til jorden. Men det er klart noget vi vil forsøge os med. Dog kan jeg ikke sige om hvornår.
gad godt ha sådan en gang antistenslagsfilm på forruden ...Shit de er blevet sarteDawid S skrev:SteffenR så har jeg snakket med leverandøren.
Det skulle efter sigende være svært at arbejde med men jeg får sendt lidt prøver. Folien er MEGET dyr så jeg går ud fra at det "bare" er til forkofanger og forklap.