VW Golf 1 projekt. "Englund Edition"
Forumregler
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
Værkstedet - Storeprojekter > Tilføjelse til de generelle regler
Nye emner skal indholde billeder på det tidspunkt emnet oprettes
-
manilla
- Medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: VW Golf 1 projekt. "Englund Edition"
.
Senest rettet af manilla 8. dec 2012, 20:36, rettet i alt 1 gang.
tidligere biler. wauxhall chevette 75, manta 76, kadett gsi 88, ascona b 76, ascona b klubrally 78, golf gti 84, peogoet 205 gti 86, golf cab 91, vw 1200 de luxe 61, scirocco 1.6 gti 78, golf 1 79.
mc kort= ja.dog ingen cykel.
knallert puch ms 50, 79. macthing numbers.
-
manilla
- Medlem
Han sagde ikke nogen tid da jeg har bedt om de tager sig kærligt af den. der er jo en del arbejde med skærmkanter panel overgange, og det sealing vi er enige om. og 5 fælge der ska sandblæses også, men ham der ska stå for den i den afdeling de har ikke så mange projekter op til jul så de ryger flere på den. måske en 3 uger ca.
ska nok ligge billeder op af det hele fra start til slut. ringer til chefen og minder dem om det.
tidligere biler. wauxhall chevette 75, manta 76, kadett gsi 88, ascona b 76, ascona b klubrally 78, golf gti 84, peogoet 205 gti 86, golf cab 91, vw 1200 de luxe 61, scirocco 1.6 gti 78, golf 1 79.
-
manilla
- Medlem
raserianfald fjernet. censureret.
kim.
kim.
Senest rettet af manilla 10. dec 2012, 08:51, rettet i alt 1 gang.
-
124036-009
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
Øv, meget trist at høre! Håber du viser den frem når den er færdig!
fortsat god arbejdslyst og held og lykke med dit(i mine øjne) rigtig fine projekt!
VH Jack
fortsat god arbejdslyst og held og lykke med dit(i mine øjne) rigtig fine projekt!
VH Jack
Mercedes-Benz E500 Limited
-
manilla
- Medlem
censureret.
kim.
kim.
Senest rettet af manilla 10. dec 2012, 08:52, rettet i alt 1 gang.
- JerrilD
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Trekants Området
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 74 times
Argh seriøst... Fedt projekt..... Folk har sku da bare ondt i røven over det ikke er deres bil!manilla skrev:tak jack. vil selvfølgelig også sige stor tak for ros til de andre trofaste læsere.
tak.
men igen..magter ikke mere er fuldstændig done.
den bliver desværre ikke vist på dette site nej. (eller nogen andre iøvrigt.)
det er jeg meget ked af.![]()
kim.
Suzuki SJ410 Tintop 1985
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
Suzuki Jimny 1.5 Adventure
- Ghettoadam
- Medlem
- Geografisk sted: Hinnerup
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 46 times
Det er jeg ked af. Men uanset hvad, når den er færdig vil jeg stadig gerne skyde nogle billeder for dig, så er det op til dig selv, hvad de skal bruges til.manilla skrev:tak jack. vil selvfølgelig også sige stor tak for ros til de andre trofaste læsere.
tak.
kim.
-
manilla
- Medlem
tak det skal vi nok finde ud af. mange tak.Ghettoadam skrev:Det er jeg ked af. Men uanset hvad, når den er færdig vil jeg stadig gerne skyde nogle billeder for dig, så er det op til dig selv, hvad de skal bruges til.manilla skrev:tak jack. vil selvfølgelig også sige stor tak for ros til de andre trofaste læsere.
tak.
kim.
kim. hold kæft jeg er ked af det..
-
manilla
- Medlem
Re: VW Golf 1 projekt. "Englund Edition" stoppet.
.
- Mark Reiche
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Middelfart
hej Kim.
Jeg er ked af at høre at du ikk vil dele dit projekt med os længere. Jeg har kigget næsten hver dag for at se om der er sket noget nyt. Der er nogle ting jeg ville ha gjort anderledes end dig, men det er din bil, og dit valg hvordan du laver tingene.
Et forum som dette er vel efter min opfattelse, beregnet til ris/ros og kritik. Noget kritik kan jo så diskuteres om det er konstruktivt. Som jeg ser det, så er meget af den kritik der er kommet i din tråd, noget som er konstruktivt, og om du har taget til dig eller er blevet sur over, helt op til dig selv.
Jeg synes det er rigtig flot arbejde du har lavet på bilen, og jeg forstår godt du bliver ked af den kommentar Bo kom med. Det eneste jeg ikke kan forstå du har gjort som du har, det er din bagskærmkanter. Jeg havde valgt at fuldsvejse dem kant til kant, og derefter lægge tin i. Jeg skrev også til dig at jeg ville gerne komme og vise dig det/ lære dig at lægge tin i hvis du ville ha det.
Men jeg har aldrig svinet dig eller din bil til fordi du ikke har lavet det som jeg mener/har lært er den rigtige måde at lave det.
Op med humøret mester. Jeg er sikker på du får en superflot bil du kun kan være stolt af.
Mvh Mark
Jeg er ked af at høre at du ikk vil dele dit projekt med os længere. Jeg har kigget næsten hver dag for at se om der er sket noget nyt. Der er nogle ting jeg ville ha gjort anderledes end dig, men det er din bil, og dit valg hvordan du laver tingene.
Et forum som dette er vel efter min opfattelse, beregnet til ris/ros og kritik. Noget kritik kan jo så diskuteres om det er konstruktivt. Som jeg ser det, så er meget af den kritik der er kommet i din tråd, noget som er konstruktivt, og om du har taget til dig eller er blevet sur over, helt op til dig selv.
Jeg synes det er rigtig flot arbejde du har lavet på bilen, og jeg forstår godt du bliver ked af den kommentar Bo kom med. Det eneste jeg ikke kan forstå du har gjort som du har, det er din bagskærmkanter. Jeg havde valgt at fuldsvejse dem kant til kant, og derefter lægge tin i. Jeg skrev også til dig at jeg ville gerne komme og vise dig det/ lære dig at lægge tin i hvis du ville ha det.
Men jeg har aldrig svinet dig eller din bil til fordi du ikke har lavet det som jeg mener/har lært er den rigtige måde at lave det.
Op med humøret mester. Jeg er sikker på du får en superflot bil du kun kan være stolt af.
Mvh Mark
-
Bo i
- Helt nyt medlem
Hej...
Det har ik været min mening at svine dig til..
censur på resten...
Det har ik været min mening at svine dig til..
censur på resten...
Senest rettet af Bo i 9. dec 2012, 01:20, rettet i alt 1 gang.
-
manilla
- Medlem
.
Senest rettet af manilla 10. dec 2012, 08:40, rettet i alt 1 gang.
-
tvartou
- Medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 62 times
Re: Sv: VW Golf 1 projekt. "Englund Edition"
Hej Manilla.. Nu har jeg lige røverlæst tråden igennem, og synes ikke der er så meget kritik som du gør det til..
Du starter selv med:
"nååårrr ja du ska ikk undskylde sådant. jeg har indset jeg jo selv har valgt dette forum, og så må man også modtage de kritik punkter der evt måtte komme. tak for råd mvh kim. "
Og så har der været lidt indlæg omkring fuld eller punktsvejsning, lidt omkring fælge, undervogn og bøsninger.. Og det er vist det. Og jo noget med sidespejle
Og så lader det måske ikke til at alle har fattet konceptet med original som ab fabrik (incl. dårlig udført sealing og andre uhensigtsmæssigheder
)
Så jeg synes ikke du skal tage sådan et indlæg fra en tilfældig Bo seriøst (første inlæg på denne tråd tror jeg) men istedet forholde dig til de rigtig mange positive tilkendegivelser der trods alt er kommet i tråden..
Kom igen, sov på det, og lade ikke disse hundredevis af timer være forgæves
Hilsen Thomas
Du starter selv med:
"nååårrr ja du ska ikk undskylde sådant. jeg har indset jeg jo selv har valgt dette forum, og så må man også modtage de kritik punkter der evt måtte komme. tak for råd mvh kim. "
Og så har der været lidt indlæg omkring fuld eller punktsvejsning, lidt omkring fælge, undervogn og bøsninger.. Og det er vist det. Og jo noget med sidespejle
Og så lader det måske ikke til at alle har fattet konceptet med original som ab fabrik (incl. dårlig udført sealing og andre uhensigtsmæssigheder
Så jeg synes ikke du skal tage sådan et indlæg fra en tilfældig Bo seriøst (første inlæg på denne tråd tror jeg) men istedet forholde dig til de rigtig mange positive tilkendegivelser der trods alt er kommet i tråden..
Kom igen, sov på det, og lade ikke disse hundredevis af timer være forgæves
Hilsen Thomas
- Donkey
- Medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Smørum
- Been thanked: 1 time
må sku os sige at jeg ville være ked af hvis du ikke forsætter med opdatering, da jeg nærmest osse har været inde hver dag for at se om der er var sket noget nyt.
læste godt Bo´s kommentar og syntes slet ik han kan være det bekendt.
Som tvartou skriver så sov på det ; )
læste godt Bo´s kommentar og syntes slet ik han kan være det bekendt.
Som tvartou skriver så sov på det ; )
- Godsvig
- Medlem
- Geografisk sted: Esbjerg.
Du må da ikke stoppe med at opdatere projeket. Jeg tror at vi er mange der følger med i dette spændende projekt.
Personligt synes jeg at det ser godt ud. At stoppe med opdatering nu synes jeg er lidt træls.
Keep up the good work.
Personligt synes jeg at det ser godt ud. At stoppe med opdatering nu synes jeg er lidt træls.
Keep up the good work.
- johannesm
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Geografisk sted: Hørsholm
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 4 times
Det var en ærgerlig slutning læste alle sider i går aftes. (Den blev 3 inden jeg gik i seng pga dette)
Og synes egentlig det var skide imponerende det du har fået lavet og reppet med oem dele
Og imponerende at det foregår i indkørslen som jeg ku se på billederne.
Håber da der kommer flere updates.
Får selv lyst til at gå igang med en G1 også selvom jeg ikke har evnerne til det umiddelbart
Og synes egentlig det var skide imponerende det du har fået lavet og reppet med oem dele
Og imponerende at det foregår i indkørslen som jeg ku se på billederne.
Håber da der kommer flere updates.
Får selv lyst til at gå igang med en G1 også selvom jeg ikke har evnerne til det umiddelbart
Nuværende biler
Tesla Model 3 LR 2021
VW Move Up med 60hk, soltag, dkpakke, AC, tungsten sølv, 2015
Tidligere biler
Mercedes Benz A200 Business, 2019
VW Golf 5 GTI APR Stage 2+ VW Golf 4 GTI Turbo ¤ Fiat Bravo 1,6sx
Tesla Model 3 LR 2021
VW Move Up med 60hk, soltag, dkpakke, AC, tungsten sølv, 2015
Tidligere biler
Mercedes Benz A200 Business, 2019
VW Golf 5 GTI APR Stage 2+ VW Golf 4 GTI Turbo ¤ Fiat Bravo 1,6sx
-
Syndicate
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: 7100 Vejle
- Has thanked: 494 times
- Been thanked: 202 times
SÅ enig! Synd hvis du stopper opdateringerne pga. en enkelt mands udtalelser.Godsvig skrev:Du må da ikke stoppe med at opdatere projeket. Jeg tror at vi er mange der følger med i dette spændende projekt.
Keep up the good work.
2021 Skoda Enyaq 80
-
comforttraktoren
- Nyt medlem
- Been thanked: 7 times
Hej Manilla
Jeg synes at det er super synd, hvis du på grund af en eller flere negative posts på din tråd, stopper opdateringen af den.
Jeg har fulgt den meget længe, og er fuld af beundring for dig og dit håndværk !!! hvis alle biler blev renoveret som den, var der mange flere Golfer til i dag.
Jeg føler med dig, og forstår din skuffelse, men lad ikke negative og bedrevidende personer spolere dit humør, og dit projekt med at opdatere os, som meget gerne vil følge din flotte bil her; jeg er sikker på at mindst 99 % af dem som følger med her, som jeg, beundrer dit projekt !!
Resten vil alligevel under alle omstændigheder komme med negative eller bedrevidende kommentarer.
Nogle, vil også komme med gode, og velmenende råd til dig, og det kan man da kun tage positivt sådan som verden ellers er i dag.
KOM IGEN !!! vi vil savne opdateringerne på dit flotte projekt.
Jeg synes at det er super synd, hvis du på grund af en eller flere negative posts på din tråd, stopper opdateringen af den.
Jeg har fulgt den meget længe, og er fuld af beundring for dig og dit håndværk !!! hvis alle biler blev renoveret som den, var der mange flere Golfer til i dag.
Jeg føler med dig, og forstår din skuffelse, men lad ikke negative og bedrevidende personer spolere dit humør, og dit projekt med at opdatere os, som meget gerne vil følge din flotte bil her; jeg er sikker på at mindst 99 % af dem som følger med her, som jeg, beundrer dit projekt !!
Resten vil alligevel under alle omstændigheder komme med negative eller bedrevidende kommentarer.
Nogle, vil også komme med gode, og velmenende råd til dig, og det kan man da kun tage positivt sådan som verden ellers er i dag.
KOM IGEN !!! vi vil savne opdateringerne på dit flotte projekt.
Hilsen Tommy
Spørgsmålet om Golf er ikke om, men hvornår den næste skal købes !
Spørgsmålet om Golf er ikke om, men hvornår den næste skal købes !
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Ja jeg håber nu også at du ændrer mening og holder din tråd igang
Din bil, dit projekt og dine valg.
Ikke lade en enkelt eller to komme med negative kommentarer og lade det ødelægge glæden ved projektet for dig
Ikke lade en enkelt eller to komme med negative kommentarer og lade det ødelægge glæden ved projektet for dig
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- mart!n
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 20 times
- Kontakt:
+1kimhemm skrev:Ja jeg håber nu også at du ændrer mening og holder din tråd igang
-
manilla
- Medlem
Efter et par gode nætters søvn tager jeg nu den beslutning at jeg fortsætter med opdateringer. Der er flere end jeg lige regnede med der følger rimelig seriøst med, og dem vil jeg ikke svigte.
ej heller dem der følger mindre med..
PT er vognen jo ved maler. Jeg har et sygt barn idag så ham passer jeg og han sover trygt pt, så kan desværre ikke komme forbi maleren idag.
Jeg lover at lade være med at reagerer så voldsomt næste gang der kommer lidt kritik.
Så...jeg ska nok fortsætte gutter, og gutinder.
PT er vognen jo ved maler. Jeg har et sygt barn idag så ham passer jeg og han sover trygt pt, så kan desværre ikke komme forbi maleren idag.
Jeg lover at lade være med at reagerer så voldsomt næste gang der kommer lidt kritik.
- GaSelle
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Danmark
- Has thanked: 856 times
- Been thanked: 2401 times
Det lyder super. Jeg vil dog godt give dig ret i, at den sidste "kritik" var lige grov/barnlig nok. Keep up the good work!manilla skrev:Efter et par gode nætters søvn tager jeg nu den beslutning at jeg fortsætter med opdateringer. Der er flere end jeg lige regnede med der følger rimelig seriøst med, og dem vil jeg ikke svigte.ej heller dem der følger mindre med..
‘87 Toyota Corolla DX KE70 Stw.
‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus
-
124036-009
- Helt nyt medlem
FEDT!!!!manilla skrev:Efter et par gode nætters søvn tager jeg nu den beslutning at jeg fortsætter med opdateringer. Der er flere end jeg lige regnede med der følger rimelig seriøst med, og dem vil jeg ikke svigte.ej heller dem der følger mindre med..
Mercedes-Benz E500 Limited
-
manilla
- Medlem
Tak. der er ikke mere i det. har over privat besked konfereret med ham, og der er skam ikke mere i det.
sku jo gerne kunne se hinanden i øjnene til et evt træf.
- mart!n
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 20 times
- Kontakt:
Bliver godt at se den når den kommer fa maler. Har jeg sgu glædet mig lidt til 
- MichaelSmed
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Fyn
- Has thanked: 201 times
- Been thanked: 104 times
Re: Sv: VW Golf 1 projekt. "Englund Edition"
Det var sgu rart at høre 
Har også fulgt spændt med i denne tråd, er dybt fascineret af hvor stor en omgang du er ude i her, det er sgu rart at se når folk virkelig gør sit for at redde en gammel klassiker som denne. Er ikke selv den store pladesmed eller noget, men jeg syntes sgu det ser godt ud det du har lavet! At der så er nogle der kommer med lidt mærkelig kritik, ja det må de jo selvom.
Men fedt at se tråden fortsætter, glæder mig rigtig meget til at se det færdige resultat!
Har også fulgt spændt med i denne tråd, er dybt fascineret af hvor stor en omgang du er ude i her, det er sgu rart at se når folk virkelig gør sit for at redde en gammel klassiker som denne. Er ikke selv den store pladesmed eller noget, men jeg syntes sgu det ser godt ud det du har lavet! At der så er nogle der kommer med lidt mærkelig kritik, ja det må de jo selvom.
Men fedt at se tråden fortsætter, glæder mig rigtig meget til at se det færdige resultat!
- jansom
- Meget aktiv medlem
- Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
- Has thanked: 2889 times
- Been thanked: 1060 times
Fortsæt du bare med at opdatere. Der er ingen til at blive så pige fornærmet bare fordi alle ikke synes dit projekt er fremragende håndværk.
-No one is more hated than he who speaks the truth-
-
manilla
- Medlem
Re: VW Golf 1 projekt.
hehe ska jeg nok.jansom skrev:Fortsæt du bare med at opdatere. Der er ingen til at blive så pige fornærmet bare fordi alle ikke synes dit projekt er fremragende håndværk.
@Dub_Collective