Det skal dog siges at jeg ikke har haft så meget tid til at sidde og lege med det, men her er lidt af det jeg har siddet og leget med her til aften.
Den ligger i hovedmenuen som Polar Fis+ Men kan ændre til hvad man har lyst til.

Navnet kan ændres til hvad man lyster.

Jeg har ændret det til Cupra APR, der kan vælges både store og små bogstaver fandt jeg ud af. og JA, jeg ved godt jeg har lavet et mellemrum før Cupra

Den starter ud med at være på engelsk, men der kan vælges dansk, hvilket jeg syntes er en fin detalje. Det er jo ikke alle der gider engelsk.

På "Skærm 1" har jeg valgt følgende parametre, man kan lave 5 færdige "skærme" ( Der er selvfølgelig LANGT flere valgmuligheder end hvad jeg lige har taget )

På "Skærm 2" har jeg valgt følgende parametre, man kan lave 5 færdige "skærme" ( Der er selvfølgelig LANGT flere valgmuligheder end hvad jeg lige har taget )

På "Skærm 3" har jeg valgt følgende parametre, og for lige at vise at man selv kan vælge mellem 4, 5 og 6 parametre pr. skræm. Man kan lave 5 færdige "skærme".

Desuden kan den kode forskellige ting, som DRL ( Daytime Running Light ) hvis man vil køre med tågelyset alene om dagen f.eks. eller Drejelys i tågelygterne, Regnlukning af vinduer, Autolås af døre, følsomhed for lyssensor og regnsensor osv osv.

Her ses aktivering af regnlukning af vinduer. ( Kræver nok man har lyssensor på sin bil

Man kan også finde information om de forskellige bokse i bilen, motorstyring, komfort, osv osv.

Der kan også kodes lidt under Komfort, det er ting som Spejl justering, komfort blink lys osv osv.

Boksen kan også klare TV Free, hvilket gør det muligt at se DVD under kørsel ( Anbefales ikke, skal jeg vel lige skrive af sikkerheds mæssige årsager )

Boksen har også noget som hedder Kronometer, hvilket gemmer på Lap timer og noget accelerations tid. man kan sætte sin start hastighed, og slut hastighed. så mit bud er man kan bruge den til at måle 0-100 tider. 0-200, 100-200 eller hvad man måtte have lyst til. dog har jeg ikke afprøvet det, og hvis ikke der tages højde for hjulspind vil visse biler måske kunne klare en meget hurtig 0-100 tid hvis det er nok at nå 100 med forhjulene

Når man er på Lap timeren, er det utrolig fedt man stadig får lov at se sine Skærme med parametre på, så man stadig kan overvåge de ting man nu mener er nødvendigt.

Man kan tilmed stadig bladre i sine skærme mens den bliver på Lap timeren, det er sku lidt blæret !!

Selv på accelerations tiden, kan man stadig overvåge parametre hvis man syntes der er tid til det

Håber det giver et indblik i hvor meget denne lille boks egentlig kan. Jeg er i hvert fald selv imponeret over den, og håber i får lidt ud af denne tråd.
I ønskes alle sammen en rigtig glædelig jul, her på siden.
Mvh. Andreas
@Dub_Collective