Hvad ville du have prøvet at læse login med R TDI? Vag Tacho og Vag K+Can virker ikke på 1H0 og 6H0 startspærrebokse, det er prøvet. Og Vag Dash Com har slet ikke mulighed for at læse startspærrebokse, kun instrumenter.
Fravælge startspærre
- Blackfinger
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Århus
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 434 times
Re: Fravælge startspærre
Jeg tog fejl og bøjer mig ydmygt i støvet
Hvad ville du have prøvet at læse login med R TDI? Vag Tacho og Vag K+Can virker ikke på 1H0 og 6H0 startspærrebokse, det er prøvet. Og Vag Dash Com har slet ikke mulighed for at læse startspærrebokse, kun instrumenter.
- R TDI
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Jeg har vagdash-Can og ja den er ikke super til at læse login ud på 1ho immo box. Men har haft held til at læse koden ud af de sidste golf 3 stc 96-97. Og var hans ikke omkring en 98-99 for så skulle jeg mene at der er en lille chance. Mvh Claus
- Blackfinger
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Århus
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 434 times
Ja, der kan være en chance. Jeg havde glemt at der også er mulighed for at læse nogle bokse med Dash Can. Det er jo ikke lige det man forbinder med et can program. Jeg har det ikke selv.