Er jeg den eneste der tænker, at det er rent blasfæmi, at smide sådan et par wannabe-fælge på en Scirocco? Jeg mener, at der bliver total forvirring i bilens udtryk, ved at man smækker sådan et sæt cirkus-fælge på(her mest hentydende til 'hanzo')
Altså, less is more. Bilens er jo ikke prangende på nogen måde, men er jo en vogn for detaljefreaks, der kan lide et lækkert minimalistisk og funktionelt design. Samtidigt mener jeg, at man skal have respekt for de retro linjer at vognen har arvet fra sine forgængere.
Og fælge såsom Dotz Mugello vil jo altid bare være en kopi af BBS.
Nu ved jeg ikke, hvilken farve at bilen er, men...
Hvis bilen var sort, ville jeg vælge en fælg såsom BBS LM 18" i sølv, og forsøge at finde dem med en indpresning, der gør at fælgene i hvert fald får en kant/lip på 1.5".
Jeg forestiller mig også, at en fælg såsom BBS CH vil gøre sig godt, alt efter hvor meget, at bilen bliver sænket. De kan nemt komme til at se underlige ud, hvis den ikke er kommet langt nok ned, pga. fælgens centrum er så stort.
De nye BBS RR, hvor stjernen er sort, vil jo også være en mulighed. Dog vil jeg tro, at der også skal en kraftig sænkning til, hvis det skal se godt ud..
Venligst,
Ebbe