Jeg er tæt på at købe nogle dæk på nettet (daekonline.dk) Jeg har bare lige et spørgsmål... der står : Continental WinterContact TS 810 med liste 195/65 R15 91T
Nogle der kan fortælle mig hvad "med liste" betyder????
VH
MARTIN
Daekonline er OK ! Men jeg har været uheldig der en gang.mha2000 skrev:Hej
Jeg er tæt på at købe nogle dæk på nettet (daekonline.dk) Jeg har bare lige et spørgsmål... der står : Continental WinterContact TS 810 med liste 195/65 R15 91T
Nogle der kan fortælle mig hvad "med liste" betyder????
![]()
VH
MARTIN
Nu har jeg også kun handlet der som privat. Jeg kan se de har lavet det om, så nu er der ikke noget retur gebyr. Det var der dengang (ca 1 år siden) på 300 kr pr. dæk. Men det er næsten lige så dyrt nu, for dæk er ikke billige at sende til tyskland med postdk.4me skrev:
- Daekonline er OK ! Men jeg har været uheldig der en gang.
Jeg skulle have nogle dæk og af en eller anden grund lavede deres system min ordre om til et andet dæk. Jeg ved ikke om det var fordi de ikke lige havde den anden type eller hvad. Så jeg afgav en ordre på en type dæk. I den email der så bliver sendt fra dem, stod der en anden type (samme dæk bare i en anden bredde). Jeg læste ikke rigtig den email, så jeg opdagede det først da de kom med fragtmanden.
Så lige et godt råd - check at der også står det rigtige i den email du får. Ellers reager med det samme. For det koster vist ca. 300 kr pr. dæk at returnere bagefter.
Har man ikke 14 dages returret på alt man køber på nettet.. læs ubeset ??
ved dog ikke om de samme regler gælder for erhvervskøb.. eller om det kun gælder for private
Ja jeg har også prøvet DPD elendige service, hvis jeg selv kan have indflydelse på leverandøren, kommer DPD aldrig til at levere mere til mig.HansTP skrev:Jeg må erkende, at jeg har handlet hos dem for sidste gang, og det kan de takke deres logistikpartner DPD for. Læs historien her:
http://h2ns.dk/2007/04/bvl-med-nethandel.html" onclick="window.open(this.href);return false;