Indtil jer får leveret min Golf 6 kører jeg rundt i en '05 Octavia med Skoda Stream anlæg. Jeg har sat en brændt CD i, som er brændt igennem iTunes på min Mac.
Nu er radioen helt uden lyd og den skriver CD ERROR med jævne mellemrum i displayet. Når jeg forsøger at eject, så skriver den NO CD.
Hvordan får jeg liv i dyret igen?
Skoda Stream CD skriver "CD ERROR"
-
HansTP
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Skoda Stream CD skriver "CD ERROR"
Problem solved: Man holder On/Off/Volume-knappen inde i ca. 10 sek. Så "koldstarter" anlægget og man kan eject cd'en og kaste den ud af døren.
- Philip
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Arden
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 81 times
De gamle's Altea FR kan gøre det samme, man ka høre musikken, skifte nummer og den skriver ERROR!
Spurgte seat, hva fanden der gik galt? - Det var fordi det var en brændt cd, sagde de.. de havde tidligere skiftet radioer på reklamation, men det gjorde de ikk længere, for det hjalp intet..
Så det er simpelthen fordi det er en brændt cd, i tilfældet med Seat
Spurgte seat, hva fanden der gik galt? - Det var fordi det var en brændt cd, sagde de.. de havde tidligere skiftet radioer på reklamation, men det gjorde de ikk længere, for det hjalp intet..
Så det er simpelthen fordi det er en brændt cd, i tilfældet med Seat
-
HansTP
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Det er nok det samme indeni, uanset om det er VW, Seat eller Skodda. Ekstra bonus ved at vælge noget andet end standardanlægget.MiniEpo skrev:Så det er simpelthen fordi det er en brændt cd, i tilfældet med Seat