Jeg ville bare ha skiftet træk, dør og bagklap og lavet service på bilen, men det tog lidt overhånd
og ja, det er den billige løsning med en garagelak, men det var en hverdagsbil der skulle være så billig som mulig
Det kan falme hurtigt. En kammerat havde en G2, der blev malet Deutz grøn. Den begyndte relativt hurtigt at få et "hvidligt" skær.MichaelSmed skrev:Undskylder på forhånd for at rive op i et ældre topic![]()
Men takket være dit lille projekt her, er jeg også kommet frem til, at min gamle G2 skal lakeres om i løbet af sommerferien, hjemmegjort, vel og mærke![]()
Vi klarer som sagt alt selv, men kunne godt tænke mig lidt gode råd, mht grunder, slibearbejde, hvor mange lag osv.
Pappa har værksted, malersprøjte, og al maling kommer fra Esbjerg Farve & Lakfabrik, dvs traktorfarver![]()
Er det nok med et enkelt lag grunder, og hvor mange lak lak, for at det dækker tilstrækkeligt?
Og mht slibning, hvor fint har du slebet din? Og er der andet man bør være opmærksom på?
På forhånd tak.
Mvh Michael Smed
MichaelSmed skrev:Undskylder på forhånd for at rive op i et ældre topic![]()
Men takket være dit lille projekt her, er jeg også kommet frem til, at min gamle G2 skal lakeres om i løbet af sommerferien, hjemmegjort, vel og mærke![]()
Vi klarer som sagt alt selv, men kunne godt tænke mig lidt gode råd, mht grunder, slibearbejde, hvor mange lag osv.
Pappa har værksted, malersprøjte, og al maling kommer fra Esbjerg Farve & Lakfabrik, dvs traktorfarver![]()
Er det nok med et enkelt lag grunder, og hvor mange lak lak, for at det dækker tilstrækkeligt?
Og mht slibning, hvor fint har du slebet din? Og er der andet man bør være opmærksom på?
På forhånd tak.
Mvh Michael Smed