Jeg købte et fint G3 GTI 16v projekt herinde i sidste weekend, og efter at ha brugt et par dage på at finde ud af hva der var med, og hvad der manglede, så vil jeg lige dele lidt med jer. Der er ikke sket så meget endnu. døre og bagklap er sat på for at justere hængsler, og bilen er blevet tømt helt indeni.
Da jeg har en fridag imorgen, skal dagen gå med at afmontere forbro og bærarme og tandtang og få det sendt afsted til pulverlak.
Derudover skal jeg ha motorrummet gjort klar til noget farve. Jeg maler selv motorrummet da jeg gerne vil ha motor i hurtigst muligt, og maleren har alligevel først tid til at tage bilen sidst i marts. Så motorrum kan vente til næste vinter med at blive lavet rigtig fint
Planen er at den skal males i Tornadorød, org GTI skørtesæt, fede fælge(ved dog ikke hvilke endnu. forslag modtages) og så har jeg en fin Recaro sportline kabine der skal i. så ikke noget fancy tivoli lærlinge bil her. bare en fin org gti
Den er købt adskildt som det ses på billederne, dog var firmabilen proppet til taget med stumper
Den er købt uden motor, men der er indkøbt en fin motor/gear med 138k på tælleren med garanti.
Det var alt jeg har lige nu. Flere billeder skulle gerne komme imorgen
Mvh Mark