Hej,
Er ny her på forummet! Har lige købt en Passat 3B stc. og vil gerne montere lidt lyd i bilen.
Skal skifte originale højttalere ud i alle døre og så har jeg en sub som skal stå i bagagerummet.
Mit spørgsmål går på hvilke højttalere(komponentsæt) passer i de originale huller(både mellemtoner og diskanter) og hvad skal jeg bruge for at montere det(adaptorrammer mv.)?
Jeg har tidligere rigtig god erfaring med Alpine udstyr og det er da også en Alpine HU jeg har i den. Har de nogle enheder som passer i originale huller?
Julehilsener fra
Jeppe
ICE i Passat 3B stc.
- nuba
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Amager
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: ICE i Passat 3B stc.
6,5" (16,5cm) højtalere (ikke mere end 59mm dybe mener jeg) du skal ydermere bruge nogle adaptor rammer, men så passer de også ind 
Ved det er Pioneer, men måske du kan blive lidt klogere her:
http://www.pioneer.eu/eur/products/car_ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ved det er Pioneer, men måske du kan blive lidt klogere her:
http://www.pioneer.eu/eur/products/car_ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
jtl
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestjylland
Hej Nuba,
Tak for svaret.
Har du nogen fakta omkring diskanterne? Hvilken størrelse de må være?
Hvordan med kabelføringen og placering af forstærkere, er der noget smart måde at gøre det på? Kan se der er en limo du har, mens jeg har en variant så det er jo nok ikke helt ens.
God jul
/Jeppe
Tak for svaret.
Har du nogen fakta omkring diskanterne? Hvilken størrelse de må være?
Hvordan med kabelføringen og placering af forstærkere, er der noget smart måde at gøre det på? Kan se der er en limo du har, mens jeg har en variant så det er jo nok ikke helt ens.
God jul
/Jeppe
- nuba
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Amager
Ved desværre ikke med henhold til diskanterne, men kabelføring er bare under dine lister, og forstærkeren kan jo være mange steder. Min er bag i, men du kan også købe små, der kan være under sædet