Håber i tager godt imod mine gamle biler
Det nyeste skud på stammen, Touranen, er der selvfølgelig også planer med, men den får en tråd for sig selv senere
Bilfabrikant: VW
Model: Polo 86C
Motor/HK/NM: 1.05 37HK *wraauw*
Årgang/modelår: 1988
Farve: Hvid
Udstyr: Havde ombygget den, med instrumentbræt fra en facelifted model, Mitsubishi Galant sæder, samt skamsænket den selvfølgelig
Fælge: 15" med masser af dæk
ICE: Havde bygget en stor baskasse bag begge sæder der indeholdte: 1x 12" bas. 2x 6x9, 2x 7" mellem sæder, samt 2x forstærkere. Derudover 8x små højtalere i bagklap
Desværre ingen før billeder af denne, men det var min første VW
Årgang/modelår: 1998
Farve: Sort Metal, fælge + håndtag + panel + underlæber + logoer lakeret en mørk koks grå farve, der skinner "guld" i tusmørke
Udstyr: El-ruder, DVD, BOB BOB filter
Fælge: 15" sortlakeret.
ICE: DVD flip up - skærm
Denne bil solgte jeg for tre år siden, men min kæreste har lige netop købt den tilbage, fik lige sat 17" hjul på igår, og de er da JÆVNT store til den vogn, men nu er planen at få nogle detaljer malet orange på den. Der kommer seperat tråd til dette når vi kommer igang
Årgang/modelår: 2001
Farve: standard grøn - efter lak: Perlemors Hvid, med lilla skær, sort tag, matsort fælge
Udstyr: Gevindundervogn, sorte baglygter
Fælge: 15" matsorte
ICE: standard
Et lille hygge projekt
Årgang/modelår: 1994
Farve: standard blå - efter lak: Matsort
Udstyr: gevindundervogn
Fælge: 15"
ICE: standard
En bil jeg skulle bruge at køre i, mens jeg fik restureret Transporteren der kommer længere nede.. Men man kan jo ikke køre rundt i helt standard vogn, så den fik lige en tur, så den var lækker
Årgang/modelår:1997
Farve: standard: Hvid - efter lak: Kobber/bronze med blank sort tag og spejle
Udstyr: flatblades fra T5 både for og bag, Audi A6 stole, DVD flip up skærm, ruder tonet, Dayline lygter, mørke baglygter, ombygget indvendig, med sort himmel, gulvtæppe i bag, Nappa på alle sider, ekstra isoleret over alt, Ny forrude.
Fælge: 18" blanksorte
ICE: En baskasse, i bag, samt ekstra højtalere ruundt i hele bilen.
Brugte oceaner af tid og penge på denne bil, og resultatet syntes jeg selv blev rigtig godt! Men havde ikke rigtig brug for pladsen længere, derfor blev jeg nød til at sælge guldklumpen
Årgang/modelår: 1998
Farve: før lak Bordaux rød efter lak: Mat sølv
Udstyr: Under lakering, fik den nye forlygter med sort indmad, mørke baglygte, rude ton. Derudover blev rigtig mange andre dele fornyet. clips, beklædningsdele, gulvtæppe, isolering osv. Flatblades fra facelifted model blev monteret, både for og bag, ny forrude, ny gearmanchet. Gevindundervogn.
Fælge: 18"
Nok den bil jeg har haft længst, den kørte simpelthen bare så fantastisk!! Blev fuldstændig istandsat under lakering, alt hvad der fejlede det mindste blev skiftet, så det hele bare spiller