Stjålet: '93 BMW M5 Daytona Violet
-
scaw
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Stjålet: '93 BMW M5 Daytona Violet
Bag Frederiksbergcenteret d. 19/12 kl. 21:30 blev min bil stjålet i forbindelse med en handel.
Bilen var uden afgift og har derfor ingen plader på. Der er med stor sandsynlighed eftermonteret nogle stjålne.
Han hed Nick H (Henriksen. Nok falsk efternavn) og han kontaktede mig gennem Bilgalleri. Han så tyrkisk/dansk ud. Er omkring 23-24 år gammel. 192 høj og var en smule pæreformet.
Han sagde han kom fra Amager, havde en kæreste på Brøndby Nordvej og arbejdede for IBM Lyngby. Alle oplysninger kan være løgn, men bilen er blevet set på Brøndby Nordvej kl. 2:30-3:00 natten til d. 20, hvor den lå og lavede ringe (oplyst af en fra Bilgalleri igen).
Al hjælp vil blive påskønnet.
Mit telefonnummer er 51 25 94 92.
Håber ikke den ender som mange af VR6'erne herinde. Det er fandme synd!
Bilen var uden afgift og har derfor ingen plader på. Der er med stor sandsynlighed eftermonteret nogle stjålne.
Han hed Nick H (Henriksen. Nok falsk efternavn) og han kontaktede mig gennem Bilgalleri. Han så tyrkisk/dansk ud. Er omkring 23-24 år gammel. 192 høj og var en smule pæreformet.
Han sagde han kom fra Amager, havde en kæreste på Brøndby Nordvej og arbejdede for IBM Lyngby. Alle oplysninger kan være løgn, men bilen er blevet set på Brøndby Nordvej kl. 2:30-3:00 natten til d. 20, hvor den lå og lavede ringe (oplyst af en fra Bilgalleri igen).
Al hjælp vil blive påskønnet.
Mit telefonnummer er 51 25 94 92.
Håber ikke den ender som mange af VR6'erne herinde. Det er fandme synd!
- Vedhæftede filer
-
- 56.jpeg (9.52 KiB) Vist 8825 gange
-
- 55.jpeg (8.81 KiB) Vist 8823 gange
-
- 54.jpeg (14.47 KiB) Vist 8826 gange
-
- 53.jpeg (15.68 KiB) Vist 8827 gange
- ELSPADEN
- Nyt medlem
- Geografisk region: København
Re: Stjålet: '93 BMW M5 Daytona Violet
Skal nok holde øjnene åbne fanme nederen
Dem kører der sgu ikke for mange rundt af i dk.
Hvordan lykkes det ham at rende afsted med den ?
Hvordan lykkes det ham at rende afsted med den ?
-
scaw
- Helt nyt medlem
Han skulle have en prøvetur med kammeraten, og jeg var på passagersædet. De skulle se noget i motorrummet og jeg går ud sammen med kammeraten. Da jeg står ude foran, skubber kammeraten til mig og hopper ind i bilen og de kører væk. Uden plader i retning ud af byen.
Jeg var desværre for godtroende, og fik hverken penge i hånden eller kørekortet.
Men nu er der i hvert fald færre der laver samme fejl som mig. Alt det her kører rundt i hovedet på mig og jeg sover pisse dårligt. Men så længe folk er opmærksomme på det der er sket og passer på noget lignende, så får jeg det bedre.
Og helt ærligt. Det var bare en bil - jeg er hverken blevet stukket ned eller skudt for det. De skal nok blive fundet og få deres straf.
-edit-
Men for HELVEDE jeg hader det her. Det er jo ikke fordi jeg lige har 90.000 at smide væk!

Jeg var desværre for godtroende, og fik hverken penge i hånden eller kørekortet.
Men nu er der i hvert fald færre der laver samme fejl som mig. Alt det her kører rundt i hovedet på mig og jeg sover pisse dårligt. Men så længe folk er opmærksomme på det der er sket og passer på noget lignende, så får jeg det bedre.
Og helt ærligt. Det var bare en bil - jeg er hverken blevet stukket ned eller skudt for det. De skal nok blive fundet og få deres straf.
-edit-
Men for HELVEDE jeg hader det her. Det er jo ikke fordi jeg lige har 90.000 at smide væk!
Synes jeg så en der lignede meget på vej over fyn i retning mod sjælland kl ca 15.00......
- ELSPADEN
- Nyt medlem
Man er bare nødt til at regne med alle andre er kriminelle til modsat er bevist
Sikke nogen svin
Håber du finder den/dem igen.
Sikke nogen svin
Håber du finder den/dem igen.
-
vr6`eren
- Nyt medlem
- Geografisk sted: København
fandme surt.
Min kammis vr6 blev fundet stippet i brønshøj.
man kunne tydelig se stedet var brugt til formålet tidligere også.
Det er et gammel autolaker værksted (helt smadret) men omme bag ved er en helt lukket plads man ikke kan se og der har det foregået på stedet.
adressen er kobbelvænget i brønshøj mener det er nr 70 ca, men kør ind fra frederikssundsvej så kommer det på højre hånd efter 200 m.
det kunne da være en mulighed hvis det er nogen som vil strippe den.
Om ikke andet så kunne det være en opfordring til at kikke forbi stedet af og til for at se om man kan "overraske" nogen der.
Min kammis vr6 blev fundet stippet i brønshøj.
man kunne tydelig se stedet var brugt til formålet tidligere også.
Det er et gammel autolaker værksted (helt smadret) men omme bag ved er en helt lukket plads man ikke kan se og der har det foregået på stedet.
adressen er kobbelvænget i brønshøj mener det er nr 70 ca, men kør ind fra frederikssundsvej så kommer det på højre hånd efter 200 m.
det kunne da være en mulighed hvis det er nogen som vil strippe den.
Om ikke andet så kunne det være en opfordring til at kikke forbi stedet af og til for at se om man kan "overraske" nogen der.
- Indianeren
- Helt nyt medlem
Over Fyn - Måske de var på vej hjem. Var den med fuld tank?
Joke - Jeg lure..
-
scaw
- Helt nyt medlem
Der var kun 20 liter tilbage, så teoretisk er det 40 km ved fuld pedal 
- brianaxel
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Nørresundby
På billederne ser den jo pæn ud, men du viser noget rust(?). Hvordan vil du beskrive bilen?
Er farven Daytona Violet speciel?
Koster en så gammel M5 90k u/a ?
Hvad med registreringsattest (tysk ell. andet)?
Hvad sagde polisen?
Er farven Daytona Violet speciel?
Koster en så gammel M5 90k u/a ?
Hvad med registreringsattest (tysk ell. andet)?
Hvad sagde polisen?
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Bi-Xenon, KeylessEntry+GO, Farve D.I.S. - helt original, lidt endnu...
Medlem siden 24/10-2006
Medlem siden 24/10-2006
-
scaw
- Helt nyt medlem
Den koster 90.000 da der er lagt for 100.000 kr originale dele i topstykke og undervogn.
Bilen var rigtig pæn, men der var lidt overfladisk rust i venstre bagdør og i kanten af venstre fordør og så selvfølgelig i bagklappen, hvor stort set alle E34'ere har det eller har haft det..
Der var tysk reg. attest, men den lå i bilen, da jeg skulle sælge den til ham, og han havde vist mig pengene og vi var igang med sidste prøvekørsel.
Polisen er igang med hvad de nu kan. IP adresser osv..
Bilen var rigtig pæn, men der var lidt overfladisk rust i venstre bagdør og i kanten af venstre fordør og så selvfølgelig i bagklappen, hvor stort set alle E34'ere har det eller har haft det..
Der var tysk reg. attest, men den lå i bilen, da jeg skulle sælge den til ham, og han havde vist mig pengene og vi var igang med sidste prøvekørsel.
Polisen er igang med hvad de nu kan. IP adresser osv..
- tanielsen
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: 8981 Spentrup
F..., det er ærgeligt
Håber at du finder den, men giv os lige lidt update hen af vejen......
Håber at du finder den, men giv os lige lidt update hen af vejen......
'14 Passat B7 - R-Line 177 Variant
'99 New Beetle 2,0 - 115 Highline
'99 New Beetle 2,0 - 115 Highline
-
R 32
- Helt nyt medlem
Var dette din ?
En 28-årig mand mistede i nat 10 januar livet efter vild kørsel gennem Odenses gader, oplyser politiet.
Med 140 km/t kørte han gennem Albanigade i det centrale Odense i en BMW 5 med stjålne nummerplader.
På Fisketorvet gik det galt, da han trak håndbremsen. Her blev han dræbt på stedet, da bilen skred ud og gled sidelæns ind i en lygtepæl, som ramte bilen lige ud for førersædet.
En 28-årig mand mistede i nat 10 januar livet efter vild kørsel gennem Odenses gader, oplyser politiet.
Med 140 km/t kørte han gennem Albanigade i det centrale Odense i en BMW 5 med stjålne nummerplader.
På Fisketorvet gik det galt, da han trak håndbremsen. Her blev han dræbt på stedet, da bilen skred ud og gled sidelæns ind i en lygtepæl, som ramte bilen lige ud for førersædet.
- marwie
- Medlem
ja det kunne da være meget sjovt lige at se et billede .. om det var den samme M5er`
10 strøg på pølsen er bedere end 10 pølser på strøget.....
- ELSPADEN
- Nyt medlem
Tilsyneladende ikke den
"trafikulykke på Fisketorvet i Odense C, hvor en 28-årig mand blev dræbt, da hans BMW 528i af ældre dato med høj fart gled af vejen og ramte ind i en lygtepæl, da han forsøgte at svinge op ad Overgade."
http://www.fyens.dk/article/1157781:Ode ... aaroerende" onclick="window.open(this.href);return false;
"trafikulykke på Fisketorvet i Odense C, hvor en 28-årig mand blev dræbt, da hans BMW 528i af ældre dato med høj fart gled af vejen og ramte ind i en lygtepæl, da han forsøgte at svinge op ad Overgade."
http://www.fyens.dk/article/1157781:Ode ... aaroerende" onclick="window.open(this.href);return false;
- GolfTDI
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
http://www.fyens.dk/article/1157606:Ode ... soloulykke" onclick="window.open(this.href);return false;
Farven passer ikke helt.
Farven passer ikke helt.
Mvh GolfTDI
Golf 4 TDI Vivaldi - Passat 3B 1.8T
Golf 4 TDI Vivaldi - Passat 3B 1.8T
- ELSPADEN
- Nyt medlem
Det kan først ses nu hvor der er kommet billeder af ulykkenHenrikRL skrev:Den BMW er også en nyere model end hans M5
- SteffenR
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 259 times
Så sådan en svend på flintholm st. i tirsdags den havde dog faste plader på, så jeg ved ikke om det kunne være den, så ikke om den havde de rigtige hjul på.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."
Ironi kan forekomme
Ironi kan forekomme
-
Herpes
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Been thanked: 16 times
Der kører en i roskilde samme farve, samme lygter, dog uden rustpletten på døren, så det kan være den du har set. Troede sgu det var den jeg så her til aften i en brandert, men fik slået pladen op og den så ud til at være god nok. Så desværre 
-
Pierre3400
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
Jeg har selv været på udkig, men den bil er nok skralled, selve motoren er godt eftertrakted i Bmw verden jo! Det trist, men syntes det sådan de fleste ender for tiden.
-
Jabbe
- Medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Køge
Jeg var lige ude på min kammerats arbejde og kører forkert, ned af en sidevej ved avedøre holme.
Der holdte en BMW i violet, uden plader og føredøren var lige åbnet på klem - Frontkofangeren var taget af.
det ville da være værd at køre ud og kigge.
Når du kommer på motorvejen, fra ishøj, drejer du til højre og så lige ud i rundkørslen ... så kommer der et par sideveje på højre side.. - du burde nok kunne finde den.
det er da et forsøg værd !
jeg ved ikke hvilken model det var, men hvad jeg lige husker, så ligner det din - jeg er ikke så god til Bimmere
Der holdte en BMW i violet, uden plader og føredøren var lige åbnet på klem - Frontkofangeren var taget af.
det ville da være værd at køre ud og kigge.
Når du kommer på motorvejen, fra ishøj, drejer du til højre og så lige ud i rundkørslen ... så kommer der et par sideveje på højre side.. - du burde nok kunne finde den.
det er da et forsøg værd !
jeg ved ikke hvilken model det var, men hvad jeg lige husker, så ligner det din - jeg er ikke så god til Bimmere
- brianaxel
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Nørresundby
Af sted for s*tan! Ud og se om det er den...
'09 Audi A4 Avant Quattro 2,0TDi - Anthrazite Grey, 143Hk, MMI2G, Mustangbraun læderstue
Medlem siden 24/10-2006
Medlem siden 24/10-2006
-
scaw
- Helt nyt medlem
Fuck hvor er det lamt jeg først ser det her nu. Kører om lidt..
-
scaw
- Helt nyt medlem
Fandt den omtalte bil.
Det er desværre ikke den.
Bilen der står på en grund der tilhører et elektrikerfirma, er mørkeblå, har kromlister på dørene og har sorte fler-egede fælge på.
Det så ud som om der var en eller form for reparation igang med den, så jeg tror det er meningen den skal stå der, og blive ordnet.
Ellers mange tak for hjælpen, og da jeg for nyligt har hørt den har fået ødelagt kofangeren, gav det lige et ekstra håb.
Bilen skulle opholde sig i Roskildeområdet.
Dusøren er på 10.000 kr. Håber den bliver fundet i nogenlunde stand.
Det er desværre ikke den.
Bilen der står på en grund der tilhører et elektrikerfirma, er mørkeblå, har kromlister på dørene og har sorte fler-egede fælge på.
Det så ud som om der var en eller form for reparation igang med den, så jeg tror det er meningen den skal stå der, og blive ordnet.
Ellers mange tak for hjælpen, og da jeg for nyligt har hørt den har fået ødelagt kofangeren, gav det lige et ekstra håb.
Bilen skulle opholde sig i Roskildeområdet.
Dusøren er på 10.000 kr. Håber den bliver fundet i nogenlunde stand.
-
Jabbe
- Medlem
Det var ærgeligt - Jeg syntes bare det er mega mærkeligt at den står med døren åben 
Skoda Octavia Combi 2.0 FSI 2006
-
scaw
- Helt nyt medlem
Ja, men da den står på privat grund var der nok nogen der arbejdede på den på det tidspunkt. Den var i hvert fald lukket da jeg kom forbi.
-
Jabbe
- Medlem
Jeg så lige sådan et svin igen her da jeg kørte på arbejde - ved Ballerup - Nærmere ved malmparken.
Der var læderkabine i ? Havde du det ?
Der var læderkabine i ? Havde du det ?
Skoda Octavia Combi 2.0 FSI 2006
-
scaw
- Helt nyt medlem
Ja, sort læderkabine i næsten perfekt stand. Der var en enkelt ridse på bagsiden af førersædet.
Der var ingen M emblemer udvendigt på bilen og højre tågelygte manglede.
Der var ingen M emblemer udvendigt på bilen og højre tågelygte manglede.