Nu er min bestilte bil, VW Passat Variant Comfortline 1.4 TSI DSG kommet hjem hos forhandleren og jeg har været nede og kigge på den, super fin
Men det er ikke ubetinget glæde, for forhandleren fortalte mig at 2 af de bestilte ting ikke er blevet monteret på bilen (ved ikke om det er fejl fra hans side eller fabrikken, det sidste tvivler jeg dog på), klapbart passager forsæde, som ikke kunne kombineres med sportssæder (dette kan jeg dog godt undvære), men værst er at jeg bestilte Xenon lygter med dynamisk lys assistent (som skulle gøre at bilen selv blænder ned for det lange lys osv. når der kommer modkørende biler) dette var hele grunden til at jeg bestilte Xenon lys da jeg synes det var en rigtig god ting da jeg ofte kører på landeveje) xenon lygterne er monteret, men ikke den dynamiske del.
Yderligere fortæller forhandleren at der har været en prisstigning på 1,4% på 2014 modellen som er den jeg har fået, så de ting der mangler skulle gå nogenlunde lige op med prisstigning.
Jeg har jo skrevet under på købsaftalen med det bestilte udstyr og prisen.
Så nu er mit spørgsmål, hvordan skal jeg forholde mig til, dels at der mangler en vigtig ting på min nye bil, og dels at forhandleren nu vil ha 1,4% flere penge for bilen ?
Håber der er nogle der kan hjælpe.
Mvh
Top79