Fredslunds

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ribe DK
Has thanked: 32 times
Been thanked: 277 times
Kontakt:

Re: Fredslunds

Indlæg af Sorens2 » 7. sep 2013, 13:29

wizeazz skrev:Det er da en dum tråd det her.
Det stiller da både vandhunden (trådstarter) og SørenS2 i et dårligt lys.

Er i ikke begge bedst tjent med at be en admin om at slette tråden?
Den indeholder jo intet brugbart for andre.

Hvorfor?
Det er da fair nok at han vil brokke sig.
Derfor vi har en tråd til erfaringer.
Jeg står måske i dårligt lys.
Det ændrer ikke på min holdning omkring emnet.
Ud i lyset med det så der ikke bare er tuderi og brok i krogene.
G5 R32 - Porsche Diesel Junior

Brugeravatar
wizeazz
Medlem
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: Holbæk
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Indlæg af wizeazz » 7. sep 2013, 13:38

Sorens2 skrev:
wizeazz skrev:Det er da en dum tråd det her.
Det stiller da både vandhunden (trådstarter) og SørenS2 i et dårligt lys.

Er i ikke begge bedst tjent med at be en admin om at slette tråden?
Den indeholder jo intet brugbart for andre.

Hvorfor?
Det er da fair nok at han vil brokke sig.
Derfor vi har en tråd til erfaringer.
Jeg står måske i dårligt lys.
Det ændrer ikke på min holdning omkring emnet.
Ud i lyset med det så der ikke bare er tuderi og brok i krogene.
Har respekt for din holdning om at alt få både godt og ondt frem.

Var der her tale om en oplevelse kunden havde haft med udført arbejde hos dig ville jeg være helt enig.

Men i bund og grund ser jeg dette indlæg som to personer der er kommet lidt på kant af hinanden og kan ikke se at det er noget vi andre kan få værdi af.

Jeg vil f.eks. ikke tænke på denne tråd inden jeg evt. skulle ha bilen over til dig da det åbenlyst ikke har noget med det arbejde du udfører at gøre.

Og vandhunden fremstår blot som en der ikke kommer på min shortlist til julegaver anytime soon.

Så igen i mine øjne har den ingen værdi for andre.
Nico Idskov...
´05 Passat 3BG TDI 130 Highline
´01 Lupo 3L

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Sorens2 » 7. sep 2013, 13:41

På den anden side er tlf./mail korrespondancen også en del af "arbejdet" ?

Det nytter jo ikke at jeg kan finde ud af mit job og så er en nar i tlf./mail.

bslaursen
Medlem
Geografisk region: Østjylland
Been thanked: 0

Indlæg af bslaursen » 7. sep 2013, 13:51

Af og til er det også org dele der kommer fra vores grosister, selvom de ikke er forhandlere...
Ketner tekniker
Tidligere Mekonomen Dieseltekniker

Tidligere Touran 2.0 TDI nu Altea 2.0 TDI. VCDS
Cannondale F29 carbon i fritiden
#Bikefeverracingteam

Brugeravatar
JP-Auto
Medlem
Kommerciel bruger: JP-Auto.
Geografisk sted: Havdrup.

Indlæg af JP-Auto » 7. sep 2013, 14:28

Originale reservedele": Reservedele, som kvalitetsmæssigt svarer til de komponenter, der bruges til samling af et motorkøretøj, og som fremstilles efter motorkøretøjsproducentens specifikationer og produktionsstandarder for fremstilling af komponenter eller reservedele til det pågældende motorkøretøj. Dette omfatter reservedele, der fremstilles på samme produktionsanlæg som disse komponenter. Medmindre der føres bevis for det modsatte, antages det, at dele udgør originale reservedele, hvis reservedelsproducenten certificerer, at reservedelene kvalitetsmæssigt svarer til de komponenter, der bruges til samling af det pågældende køretøj og er fremstillet efter motorkøretøjsproducentens specifikationer og produktionsstandarder

"Reservedele af tilsvarende kvalitet": Udelukkende reservedele, der fremstilles af en virksomhed, som på et hvilket som helst tidspunkt kan certificere, at de pågældende dele kvalitetsmæssigt svarer til de komponenter, der bruges eller blev brugt til samling af det pågældende motorkøretøj

På godt dansk betyder ovenstående, at det afgørende for klassificering som en ”original reservedel” er kvaliteten og ikke hvad der står på emballagen.
Venligst Jesper Pedersen
JP-Auto
Service og Reparation af VW-AUDI-SEAT-SKODA
Tlf: 48221711
Web: http://www.3liter.dk

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Indlæg af Dakota » 7. sep 2013, 17:02

Sorens2 skrev:Rolig nu drenge. Som skrevet er drab ikke noget jeg overhovedet kommer i nærheden af.
Men i kender da alle talemåde. Må hans røv klø og hans arme være for korte. Den er sgu da også alvorlig. Ikke mindst for ofret. Lad nu være med at lægge mere i det. I kender sgu da godt de personer der af den ene eller den anden grund ikke rammer samme bølge som en selv. Ikke fordi de nødvendigvis er ringere mennesker, men har bare ikke samme frekvens.
Jeg tror godt alle ved du ikke vil slå kunden ihjel. Min pointe er bare du bør holde dig for god til at bringe det op. Som du selv siger, så svingede du og trådstarter ikke lige, fred være med det - ingen grund til at gå i detaljer om hvem han dukker op med og hvad dine kammerater siger om ham.

Som forretningsdrivende reflekterer dine indlæg her direkte tilbage på dit levebrød og du bør derfor altid tage "the high road", selv i situationer hvor kunden er direkte urimelig eller en idiot. Jeg kan bidrage med et eksempel fra en anden tråd, hvor jeg fik skrevet noget temmeligt flabet om den måde en anden forretningsdrivende herfra beskrev sin virksomhed på. Han skrev så en PB til mig og takkede for kritikken og fortalte han altid tog imod kritik, for så kunne han blive bedre. Det blev jeg noget paf over - og fik ret dårlig samvittighed over ikke lige at have tonet mit eget indlæg ned.
Sorens2 skrev:Det er bare begyndt at pisse mig af at selvom man bare står på McDonalds, Shell, eller andre steder og skal købe noget. Så kan man sgu da godt bede om det man skal købe.
Jeg hører så tit: Jeg skal ha 20 Prince.
Eller: Gi mig to cheeseburgere.

Er det forkert med lidt ydmyghed?
Kan jeg få en cheese.
Har du evt. tid i næste uge.
Må jeg købe 20 Prince.

Er jeg virkelig et dårligt menneske pga det?
Jeg synes faktisk det netop er med ydmyghed manden går til dig, vi læser det bare forskelligt (og det er nok derfor jeg undrer mig over din reaktion). Han siger "Jeg vil gerne BEDE dig finde en tid" - det kan næsten ikke blive mere ydmygt og pænt i min optik. Han beder dig om noget, han beordrer dig ikke. Hvis han havde sagt "Giv mig en tid i næste uge", havde det været noget andet. Men semantik er svært - folk opfatter de samme ord forskelligt, afhængig af social status, geografi, kultur og hvilket ben der kom først ud af sengen den morgen.

I øvrigt tror jeg at trådstarter også postede indlægget, fordi han har følt sig lidt såret over din tilgang, efter han har doneret de 500 kr. til dit rullefelt. Han har sikkert dermed følt en tættere relation til dig og bliver derfor ked af at blive mødt med den tone i mailen.

Slutteligt vil jeg sige det er rigtig fedt du altid aftaler hvad der skal laves på mail. Det kunne mange store værksteder virkelig lære meget af.

Brugeravatar
NightOwl
Nyt medlem
Has thanked: 4 times

Indlæg af NightOwl » 7. sep 2013, 17:44

Dakota skrev:
Sorens2 skrev:Rolig nu drenge. Som skrevet er drab ikke noget jeg overhovedet kommer i nærheden af.
Men i kender da alle talemåde. Må hans røv klø og hans arme være for korte. Den er sgu da også alvorlig. Ikke mindst for ofret. Lad nu være med at lægge mere i det. I kender sgu da godt de personer der af den ene eller den anden grund ikke rammer samme bølge som en selv. Ikke fordi de nødvendigvis er ringere mennesker, men har bare ikke samme frekvens.
Jeg tror godt alle ved du ikke vil slå kunden ihjel. Min pointe er bare du bør holde dig for god til at bringe det op. Som du selv siger, så svingede du og trådstarter ikke lige, fred være med det - ingen grund til at gå i detaljer om hvem han dukker op med og hvad dine kammerater siger om ham.

Som forretningsdrivende reflekterer dine indlæg her direkte tilbage på dit levebrød og du bør derfor altid tage "the high road", selv i situationer hvor kunden er direkte urimelig eller en idiot. Jeg kan bidrage med et eksempel fra en anden tråd, hvor jeg fik skrevet noget temmeligt flabet om den måde en anden forretningsdrivende herfra beskrev sin virksomhed på. Han skrev så en PB til mig og takkede for kritikken og fortalte han altid tog imod kritik, for så kunne han blive bedre. Det blev jeg noget paf over - og fik ret dårlig samvittighed over ikke lige at have tonet mit eget indlæg ned.
Sorens2 skrev:Det er bare begyndt at pisse mig af at selvom man bare står på McDonalds, Shell, eller andre steder og skal købe noget. Så kan man sgu da godt bede om det man skal købe.

Kan jeg få en cheese.
Må jeg købe 20 Prince.

Jeg synes faktisk det netop er med ydmyghed manden går til dig, vi læser det bare forskelligt (og det er nok derfor jeg undrer mig over din reaktion). Han siger "Jeg vil gerne BEDE dig finde en tid" - det kan næsten ikke blive mere ydmygt og pænt i min optik. Han beder dig om noget, han beordrer dig ikke. Hvis han havde sagt "Giv mig en tid i næste uge", havde det været noget andet. Men semantik er svært - folk opfatter de samme ord forskelligt, afhængig af social status, geografi, kultur og hvilket ben der kom først ud af sengen den morgen.

I øvrigt tror jeg at trådstarter også postede indlægget, fordi han har følt sig lidt såret over din tilgang, efter han har doneret de 500 kr. til dit rullefelt. Han har sikkert dermed følt en tættere relation til dig og bliver derfor ked af at blive mødt med den tone i mailen.

Slutteligt vil jeg sige det er rigtig fedt du altid aftaler hvad der skal laves på mail. Det kunne mange store værksteder virkelig lære meget af.
Vel-analyseret, velskrevet og velbekomme!

elgiganten
Medlem
Geografisk region: Sønderjylland

Indlæg af elgiganten » 7. sep 2013, 18:18

Undskyld mig men i mine øjne argumenterer man ikke på nettet.... Der vil altid være brok og nogen der ikke kan lide hinanden... Som erhvervsdrivende ser det i mine øjne ikke prof ud at kaste mudder på hinanden.... Luk øjnene og tænk fjols, det er jo sidste gang han kan bede om hjælp på det værksted alligevel ;-)

Brugeravatar
Uffe
Aktiv medlem
Geografisk sted: Bryrup

Indlæg af Uffe » 7. sep 2013, 19:33

Det her er skide godt, jeg er næsten færdig med min Rekorderlig, og lige om lidt er popcornene klar!

Bring it on! Uhh yeah, Lørdag aften @ internet, I love you!
Hans: Panzer Fabia Ambiente Mk. II 2010 1.2TSI ~200.000km
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km

Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Indlæg af SteffenR » 7. sep 2013, 21:19

Kan kun sige +1 til Dakota.

Kender dog godt det med, at man lader små ting irritere en, men vi har alle vores små kæpheste, ville dog ikke bringe det op i arbejds henssende, ved mindre det er en rådgivnings kunde.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."

Ironi kan forekomme

Lars - Sound2Vision
Medlem
Kommerciel bruger: Sound2Vision A/S, Viborg
Has thanked: 14 times
Been thanked: 77 times

Indlæg af Lars - Sound2Vision » 7. sep 2013, 21:24

Originale reservedele... - Fiiint nok. ...
Er en reservedel Original, når den produceres i tyskland, kommer forbi VW og puttes i en anden kasse, og sendes til kunden med 50% højere pris, eller er en reservedel "original" når førnævnte Bosch Dims stadig produceres samme sted, men købes direkte af bosch ???
- - -
Lad os vende den en gang..:
Jeg har haft en fast, billig mekaniker til transporteren, og det har vel været OK. Så skulle der laves bremse hele vejen rundt, og skiftes olie mm.
Jeg får en pris på stumperne af mekanikeren - ca. 4200,- " FTZ Grade" i kvalitet og hvad han skulle have for arbejdet - No Problem
Det bliver lavet, og er for så vidt osse i orden, ingen ting der. ...

måneds tid senere jeg skal rode op i bilen, finder jeg en kvittering på den samme mængde stumper fra THANSEN til en væsentlig lavere pris..
Han laver ikke mine biler mere...

- Se, det er sgu fair og komme op med og brokke sig over...!!

/ Lars
If it work's, don't fxxx with it...

- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...

RIX
Meget aktiv medlem
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 365 times
Been thanked: 104 times

Indlæg af RIX » 7. sep 2013, 21:37

Lars - Sound2Vision skrev:Originale reservedele... - Fiiint nok. ...
Er en reservedel Original, når den produceres i tyskland, kommer forbi VW og puttes i en anden kasse, og sendes til kunden med 50% højere pris, eller er en reservedel "original" når førnævnte Bosch Dims stadig produceres samme sted, men købes direkte af bosch ???
- - -
Jeg har haft en fast, billig mekaniker til transporteren, og det har vel været OK. Så skulle der laves bremse hele vejen rundt, og skiftes olie mm.
Jeg får en pris på stumperne af mekanikeren - ca. 4200,- " FTZ Grade" i kvalitet og hvad han skulle have for arbejdet - No Problem

måneds tid senere jeg skal rode op i bilen, finder jeg en kvittering på den samme mængde stumper fra THANSEN til en væsentlig lavere pris..

/ Lars
det er altid lækkert mekanikeren bruger kunde biler til og hente reservedele i,kender en der opdagede hele bagagerummet smurt i olie og hugger seddel på en gearkasse under sædet,det var så til mekanikerens egen bil :D

VH:

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Sorens2 » 7. sep 2013, 21:52

Dakota: Du har en god pointe om han beder om en tid. Den læste jeg ikke sådan. Hmmm. Min fejltolkning.

Jeg har været bruger her i over ti år som privat.
Nu er jeg blevet bruger som forretning og så må jeg pludselig ingenting.
Det pisser mig faktisk lidt af, men jeg ved godt det er godt for forretningen bare at spille den sang alle vil høre.
Jeg er bare ikke sådan og flitrere ikke mig selv på den måde.
Jeg husker tydelig en bruger der havde bestilt en chipning og et par dage efter kom jeg med en melding der fik ham til at droppe chipningen.
Shit happens. Men jeg har det bare bedst med at få luftet ud fra tid til anden.

Diesel
Nyt medlem
Geografisk sted: Taastrup
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times

Indlæg af Diesel » 7. sep 2013, 21:56

Lars - Sound2Vision skrev:Originale reservedele... - Fiiint nok. ...
- - -

/ Lars
Det er trist men af samme årsag har jeg selv haft olie med til min bil når den skulle serviceres, jeg vil ikke have det elendige longlife olie på min bil.
Diesel
Sort røg er sundt !!!

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Sorens2 » 7. sep 2013, 22:03

Det elendige longlife jeg har bruger jeg selv på min egen Altea 1.9 med 220 hk.
Den har kørt 30000 nu med fuld gas. Været på diverse racerbaner, osv.
Helt dårligt kan det sgu ikke være.

ph
Aktiv medlem
Geografisk region: Sydsjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Indlæg af ph » 7. sep 2013, 22:06

Sorens2 skrev:Det elendige longlife jeg har bruger jeg selv på min egen Altea 1.9 med 220 hk.
30K :shock: så er det vist også tid til olieskift LL eller ej
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

Diesel
Nyt medlem

Indlæg af Diesel » 7. sep 2013, 22:15

Sorens2 skrev:Det elendige longlife jeg har bruger jeg selv på min egen Altea 1.9 med 220 hk.
Det vil jeg så stille spørgsmålstegn ved. 30kkm er ikke særligt langt og det er umuligt med WOT hele tiden, race eller ej.
Jeg fik den dyre 5W-30 LL Olie på ved en fejl, motoren lød anderledes til det dårligere, kort efter begyndte turboen at lyde underligt og efter et par tusinde km røg turboen, den var formentligt røget under alle omstændigheder. Men jeg tror på at olie øgede hastigheden.
Jeg har en bil til transport ikke race eller showoff. Den skal bare virke og være praktisk. At man så har noget luksus og et fornuftigt optræk er kun en bonus.
Diesel
Sort røg er sundt !!!

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Sorens2 » 7. sep 2013, 22:19

Jeg har altså skiftet 2 gange på 30000.
Kører sgu ikke 30000 på samme olie.

Brugeravatar
Dakota
Aktiv medlem
Geografisk sted: Frederiksberg
Has thanked: 200 times
Been thanked: 399 times

Indlæg af Dakota » 7. sep 2013, 22:20

Sorens2 skrev:Dakota: Du har en god pointe om han beder om en tid. Den læste jeg ikke sådan. Hmmm. Min fejltolkning.
Det er jo det, der er så pissesvært at gardere sig imod. Folk går fejl af hinanden hele tiden (især på skrift!) og det eneste man kan prøve at gøre, er at slå koldt vand i blodet og ryste det af sig.
Sorens2 skrev:Jeg har været bruger her i over ti år som privat. Nu er jeg blevet bruger som forretning og så må jeg pludselig ingenting. Det pisser mig faktisk lidt af, men jeg ved godt det er godt for forretningen bare at spille den sang alle vil høre. Jeg er bare ikke sådan og flitrere ikke mig selv på den måde.
Jeg kan sagtens forstå det er møgirriterende, at der pludselig kommer nye "spilleregler". Det har jeg også selv haft meget svært ved at styre (på et andet forum og den omvendte vej rundt, fra at repræsentere virksomheden til pludselig bare at være mig selv). Jeg ved ikke om løsningen er at have to brugerprofiler, det kan hurtigt blive noget rod også, men ellers er der nok bare ikke så meget andet at gøre, end at belave sig på at Sorens2 nu = Fredslunds og sådan er dét bare.

ph
Aktiv medlem

Indlæg af ph » 7. sep 2013, 22:21

Sorens2 skrev:Jeg har altså skiftet 2 gange på 30000.
Kører sgu ikke 30000 på samme olie.
Hvorfor så LL olie ....Det er jo den eneste "fordel" der er ved den
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.

Brugeravatar
Uffe
Aktiv medlem
Geografisk sted: Bryrup

Indlæg af Uffe » 7. sep 2013, 22:28

ph skrev: Hvorfor så LL olie ....Det er jo den eneste "fordel" der er ved den
Du kan ikke spare alverden ved at købe non-LL olie. Og køber man stort ind, så kan man lige så godt få LL delen med.

LL er jo bare et salgstrick, det har i og for sig ikke meget med olien selv at gøre.

Har kørt på LL i æ fabia med 15k intervaller i 200.000km+, det er i visse tilfælde dyrere at købe olie der IKKE er LL, fordi grossisten ikke sælger en skid af den og derfor ikke rigtig gider have varen liggende.
Hans: Panzer Fabia Ambiente Mk. II 2010 1.2TSI ~200.000km
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km

Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.

Diesel
Nyt medlem

Indlæg af Diesel » 7. sep 2013, 22:31

LL olie er noget tyndt i min verden. hellere en 5W-40 frem for en 5W30 eller 0W-30.
Diesel
Sort røg er sundt !!!

ph
Aktiv medlem

Indlæg af ph » 7. sep 2013, 22:33

Uffe skrev:
ph skrev: Hvorfor så LL olie ....Det er jo den eneste "fordel" der er ved den
LL er jo bare et salgstrick, det har i og for sig ikke meget med olien selv at gøre.
.
ikke hvis du spørger Roar fra Castrolshop

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Indlæg af jakethemoss » 8. sep 2013, 09:38

Dakota skrev:

Kan jeg få en cheese.
Må jeg købe 20 Prince.

Godt indlæg IMO :)
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Brugeravatar
maRengs1979
Nyt medlem

Indlæg af maRengs1979 » 8. sep 2013, 14:26

jakethemoss skrev:
Dakota skrev:

Kan jeg få en cheese.
Må jeg købe 20 Prince.

Godt indlæg IMO :)
+1

Meget velformuleret:)..
VW FOX 1,4 TDI
VW GOLF VI Variant 1,6 TDI BMT

Brugeravatar
curl
Medlem

Indlæg af curl » 8. sep 2013, 16:12

Hold da op en gang diva pis, snup en snickers altså ! :lol:

En tvist om originale dele eller ej kan tit skyldes at mekaniker får større rabat ved FTZ end hos VW og derfor kan tjene mere på delene, argumentet fra mekaniker er altid det samme med "jamen de kommer jo fra samme fabrik osv" hvorfor ikke bare gøre som kunden beder om istedet ?
Meget sjovt at se at der åbentbart har været sort arbejde indblandet også, jeg syntes dog man burde have taget den beef her indbyrdes, det stiller som andre er inde på begge parter i et dårligt lys, men det er da god underholdning at læse om.

Brugeravatar
curl
Medlem

Indlæg af curl » 8. sep 2013, 16:16

Jeg kan egentligt godt begynde at forstå trådstarter, prøv lige at forestille jer at møde op på sørens værksted og give ham drikke penge og donere penge til ham og bede pænt om en tid i næste uge, og så står han bare og griner bagefter og sviner en til sammen med sine kammerater, nej ved du hvad det syntes jeg faktisk ikke man kan være bekendt.
Jeg syntes bare trådstarter skal finde et andet værksted, der er nok at vælge mellem og man behøver altså ikke finde sig i den slags bare fordi man måske ikke har så mange midler.

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Sorens2 » 8. sep 2013, 16:45

Han har fundet et andet sted.
Men jeg kommer sgu ikke med den samme historie om at OEM og FTZ er det samme, men lige oliefiltre. Come on.
Jeg har ingen aftale med VW om at de kører herud til mig, så jeg skal på min cykel for at hente et sølle filter.

Vi står da ikke og sviner kunderne, men nogle mennesker kan man ikke undgå at der falder en bemærkning fra de folk omkring mig.
Og du skal da ikke bilde mig ind at mekanikerene hos VW lovpriser deres kunder hver dag.
Jeg er håndværker og har absolut været alle steder hvor der er håndværkersnak.
Hvis man er så naiv og tro at alle mennesker kysser den jord kunden lige har betrådt, så trænger man sgu til at komme lidt ud.
Jeg elsker mine kunder da de fleste kommer for at få udført håndværk som de ikke har fået på deres gamle værksted.
Jeg lever af mine kunder, men står ikke med fuld honnør hver gang de træder ind af døren.

Og jeg har fattet at denne kundes tekst kunne læses anderledes end jeg gjorde, men nu var viseren ligesom skudt ind i det mørke felt, så er det sku svært lige at vende den om.

PS: Tak for de fine private beskeder omkring emnet her.

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Sorens2 » 8. sep 2013, 16:47

curl skrev:Jeg kan egentligt godt begynde at forstå trådstarter, prøv lige at forestille jer at møde op på sørens værksted og give ham drikke penge og donere penge til ham og bede pænt om en tid i næste uge, og så står han bare og griner bagefter og sviner en til sammen med sine kammerater, nej ved du hvad det syntes jeg faktisk ikke man kan være bekendt.
Jeg syntes bare trådstarter skal finde et andet værksted, der er nok at vælge mellem og man behøver altså ikke finde sig i den slags bare fordi man måske ikke har så mange midler.
Hvis man er lige ved at styrte på sin økonomicykel hvorfor giver man så penge til mit rullefelt og 250,- i drikkepenge?
Det handler i manges tilfælde om at de mener de skal ha ret eller bare vil ha alting billigere eller anderledes.

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Kontakt:

Indlæg af Sorens2 » 8. sep 2013, 16:51

curl skrev: Meget sjovt at se at der åbentbart har været sort arbejde indblandet
Jeg skriver da ikke at der har været sort arbejde ind over?
Kunden ønskede ikke at betale moms, men jeg skriver da ikke at han ikke gjorde det?

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"