Fredslunds
-
o27
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Nær Århus
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Fredslunds
No matter what , så burde du snart lære, at udtrykke dig lidt mere professionelt Søren, det er jo bestemt ikke første gang du har en af de her lidt mere "uheldige" tråde.... Og som du selv siger har du måske været herinde i lang tid som privat bruger, og er her nu som professionel - så er der altså en grænse uanset om du ønsker at lægge bånd på dig selv eller ej.
Om der er tale om værksteds humor eller ej, må jeg også indrømme jeg at jeg føler det lidt at udstille en kunde med denne tråd. At han tidligere har givet gode drikkepenge og endda med finansieret dit rullefelt projekt burde da om noget give lidt kredit......
Om der er tale om værksteds humor eller ej, må jeg også indrømme jeg at jeg føler det lidt at udstille en kunde med denne tråd. At han tidligere har givet gode drikkepenge og endda med finansieret dit rullefelt projekt burde da om noget give lidt kredit......
Truntens: VW up! 1.0 60HK - Deep Black - Continental TS800 - Sommer: OZ Superturismo GT 195/55R16 Michelin Energy
Daddy´s: Mercedes C220d Edition C - Brilliant Blau - AMG Style
Daddy´s: Mercedes C220d Edition C - Brilliant Blau - AMG Style
- Uffe
- Aktiv medlem
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Bryrup
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Jeg synes det her er en træls tråd.
Er det ikke i alle interesse at få den slettet? Det er jo ikke fordi den er noget bevendt fremover.
Det ville være ligesom at lave en lang tråd om hvordan vejret var en bestemt dag. Og den dag regnede det så desværre.
Er det ikke i alle interesse at få den slettet? Det er jo ikke fordi den er noget bevendt fremover.
Det ville være ligesom at lave en lang tråd om hvordan vejret var en bestemt dag. Og den dag regnede det så desværre.
Hans: Panzer Fabia Ambiente Mk. II 2010 1.2TSI ~200.000km
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
- Mark Reiche
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Middelfart
- Been thanked: 0
+1!Uffe skrev:Jeg synes det her er en træls tråd.
Jeg tror snart tråden er diskuteret nok. Det er mange gange svært at forstå meningen i ting der er skrevet, og ting der er sagt, som så bliver genfortalt eller skrevet. det er denne tråd vist et godt eksempel på...
- curl
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
Hvorfor skulle den dog slettes , det er jo en kundes erfaring med en forhandler, det er da rart for andre at kunne læse fremover, folk kan vel selv tage stilling til tingene.
-
comforttraktoren
- Nyt medlem
- Been thanked: 7 times
Synes også at tråden er ved at køre lidt af sporet.
Jeg har også daglig kundekontakt som vvs´er, og der er altså bare kunder, hvor frekvensen ikke er i god karma.
Somme tider er de sq også dumme at høre på, eller direkte ubehøvlede.
Jeg har måske evnen til at få sagt min mening så de forstår det uden at blive fornærmede, eller også lader jeg bare lortet gå hen over hovedet på mig.
Nogen behøver ikke at ringe igen, dem er få af, og sådan er det; men summen er at de betaler min løn, så jeg kan betale mine regninger.
Derfor glider jeg som oftest af på de ovennævnte kunders bemærkninger, altså lader dem gå ind af det ene øre og ud af det andet.
Men hvis kunden forlanger f.eks. et Grohe Blandingsbatteri, og grossisten har Hans Grohe på bud, så monterer jeg ikke det billigere uden at konfirmere med kunden først, det er kunden valg, og kundens penge.
Men hvis jeg til min mekaniker har sagt at jeg ønsker originale dele, så skal han ikke bryde sig om at sætte andet på !
Selv om Ftz, mekonomen, eller hvad hans grossist nu hedder har noget kvalitet på lager, som Bosch, Mann eller lignende.
Og det er mekanikerens job at fortælle mig, at han mener det er en udfordring for ham at sætte andet end originale dele på.
IMHO
Jeg har også daglig kundekontakt som vvs´er, og der er altså bare kunder, hvor frekvensen ikke er i god karma.
Somme tider er de sq også dumme at høre på, eller direkte ubehøvlede.
Jeg har måske evnen til at få sagt min mening så de forstår det uden at blive fornærmede, eller også lader jeg bare lortet gå hen over hovedet på mig.
Nogen behøver ikke at ringe igen, dem er få af, og sådan er det; men summen er at de betaler min løn, så jeg kan betale mine regninger.
Derfor glider jeg som oftest af på de ovennævnte kunders bemærkninger, altså lader dem gå ind af det ene øre og ud af det andet.
Men hvis kunden forlanger f.eks. et Grohe Blandingsbatteri, og grossisten har Hans Grohe på bud, så monterer jeg ikke det billigere uden at konfirmere med kunden først, det er kunden valg, og kundens penge.
Men hvis jeg til min mekaniker har sagt at jeg ønsker originale dele, så skal han ikke bryde sig om at sætte andet på !
Selv om Ftz, mekonomen, eller hvad hans grossist nu hedder har noget kvalitet på lager, som Bosch, Mann eller lignende.
Og det er mekanikerens job at fortælle mig, at han mener det er en udfordring for ham at sætte andet end originale dele på.
IMHO
Hilsen Tommy
Spørgsmålet om Golf er ikke om, men hvornår den næste skal købes !
Spørgsmålet om Golf er ikke om, men hvornår den næste skal købes !
- Uffe
- Aktiv medlem
Det eneste konkrete jeg har fået ud af at læse tråden, er at SorenS2 gerne vil bruge originale dele, når han ser det er rimeligt at går op i fordi det i hans situation er mere besværligt at skaffe dem. Bøvlet gider han dog ikke for enhver del.curl skrev:Hvorfor skulle den dog slettes , det er jo en kundes erfaring med en forhandler, det er da rart for andre at kunne læse fremover, folk kan vel selv tage stilling til tingene.
Oliefiltre har han selv skilt ad og efter egen overbevisning kommet frem til at originale er ringere end alternativerne.
Har jeg overset noget?
Personfnidderet er uinteressant for mig - nye kunder vil få en neutral behandling, er jeg sikker på.
Senest rettet af Uffe 8. sep 2013, 19:58, rettet i alt 1 gang.
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
-
Misser
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Århus C
- Been thanked: 4 times
Det er vel ligemeget om originale er bedre eller dårligere.
Hvis kunden vil have originalt på, skal der originalt på.
Ellers skal man vel blot sige nej til opgaven.
- Mark Reiche
- Nyt medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Middelfart
men hvis man er så forhippet på at få monteret originale dele, hvorfor så ikke køre til autoriseret værksted så? hvis en uautoriseret mekaniker skal til at køre land og rige rundt efter originale dele, så ryger lidt at konceptet med at spare penge ved at bruge en uautoriseret mekaniker
- Uffe
- Aktiv medlem
Der er må være en bagatelgrænse et sted?Misser skrev:Det er vel ligemeget om originale er bedre eller dårligere.
Hvad hvis kunden bare siger han vil have originale i den tro at de er bedre til merprisen? Man kunne jo spare kunden penge og samtidig få et bedre produkt i bilen.
Skal man så prøve at tale kunden til fornuft eller lade være?
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
-
RIX
- Meget aktiv medlem
- Geografisk sted: GALTEN
- Has thanked: 365 times
- Been thanked: 104 times
selv så lidt som jeg køber,for jeg da leveret til døren af deres egen chauffør(vw stumper fra flensborg)
så det er ingen undskyldning og originale oliefiltere koster det samme som de uoriginale,plus ftz sælger også originale stumper fra alle bil mærker
så det er kun dovenskab der gør hr s2 ikke vil have de filtre og evt. andre ting.
plus har endnu ikke fået en pris som ikke kun matche ftz selv komplette koblingskit incl. svinghjul
VH.
så det er ingen undskyldning og originale oliefiltere koster det samme som de uoriginale,plus ftz sælger også originale stumper fra alle bil mærker
så det er kun dovenskab der gør hr s2 ikke vil have de filtre og evt. andre ting.
plus har endnu ikke fået en pris som ikke kun matche ftz selv komplette koblingskit incl. svinghjul
VH.
-
Misser
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Århus C
- Been thanked: 4 times
Bagatelgrænse?Uffe skrev:Der er må være en bagatelgrænse et sted?Misser skrev:Det er vel ligemeget om originale er bedre eller dårligere.
Hvad hvis kunden bare siger han vil have originale i den tro at de er bedre til merprisen? Man kunne jo spare kunden penge og samtidig få et bedre produkt i bilen.
Skal man så prøve at tale kunden til fornuft eller lade være?
Hvis der aftales originale dele, skal der ikke monteres dele fra mekonomen eller ftz bare fordi mekanikeren mener de er lige så gode.
Så skal der sku informeres om der bliver brugt ftz dele.
-
ph
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 58 times
Jeg ville personligt ALDRIG lægge en krone på et værksted som IKKE monterede det krævede OE-filter nede fra den lokale Honda, Toyota, What ever mærket så erSorens2 skrev:Han har fundet et andet sted.
Men jeg kommer sgu ikke med den samme historie om at OEM og FTZ er det samme, men lige oliefiltre. Come on.
OE er i MIN verden =hentet hos mærkeforhandler og med påstemplet/malet skrift tydeligt gengivet OE-varenr osv.....
Og Hvis værkstedet ikke magter at bruge X-timer på at hente det "skide" filter... nu det ikke har været muligt at forklare sin lokale Vw-dealer at de bør levere res.dele på adressen ...som Toyota, mb,.....
Så er det vel ikke sindsygt svært at fortælle kunden på en pæn måde at Hvis han vil ha oliefilter fra den lokale vw-dealer så skal det ligge i bilen når den indleveres på værkstedet
det man som værksted mister i % på at handle det hos FTZ eller tilsvarende (difference mellem indkøb og udsalgspris på ikke leveret stump(er)) kan du jo bare skrive på som...
straf til kunden for selv at levere stump(er)
min erfaring fra mc-verdenen er at der er himmelvid forskel på OE og et eller andet fra....
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.
-
ph
- Aktiv medlem
umiddelbart kan jeg ikke finde belæg for overståendeUffe skrev: Det eneste konkrete jeg har fået ud af at læse tråden, er at SorenS2 gerne vil bruge originale dele, når han ser det er rimeligt at går op i fordi det i hans situation er mere besværligt at skaffe dem. Bøvlet gider han dog ikke for enhver del.
Oliefiltre har han selv skilt ad og efter egen overbevisning kommet frem til at originale er ringere end alternativerne.
Har jeg overset noget?
Det nærmeste jeg kan komme det er.
Citat:
Jeg stoler på at de Bosch filtre osv er fornuftige.
Jeg har da før åbnet disse filtre jeg bruger og fundet dem noget bedre end de filtre man køber hos et firma der rimer på "Ham Svansen".
Citat slut
Kan godt være det er mig men umiddelbart står der ikke noget om at S2 på noget tidspunkt har åbnet et OE-Vw filter ?? ...er det bare mig eller?
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
-
ph
- Aktiv medlem
+1Dakota skrev: Jeg synes faktisk det netop er med ydmyghed manden går til dig, vi læser det bare forskelligt (og det er nok derfor jeg undrer mig over din reaktion). Han siger "Jeg vil gerne BEDE dig finde en tid" - det kan næsten ikke blive mere ydmygt og pænt i min optik. Han beder dig om noget, han beordrer dig ikke. Hvis han havde sagt "Giv mig en tid i næste uge", havde det været noget andet. Men semantik er svært - folk opfatter de samme ord forskelligt, afhængig af social status, geografi, kultur og hvilket ben der kom først ud af sengen den morgen.
I øvrigt tror jeg at trådstarter også postede indlægget, fordi han har følt sig lidt såret over din tilgang, efter han har doneret de 500 kr. til dit rullefelt. Han har sikkert dermed følt en tættere relation til dig og bliver derfor ked af at blive mødt med den tone i mailen.
Slutteligt vil jeg sige det er rigtig fedt du altid aftaler hvad der skal laves på mail. Det kunne mange store værksteder virkelig lære meget af.
men ja det er skide svært at være "kunde" ....og kommunikere via mail/ pb/...
skrev en pb til en på et forum...
Jeg skal bruge en ny bagpotte og midterste potte/ De 2. sidste stykker reservedel på udstødningssystem samt pakning, bolte, clams
på en..... reg.nr.... Er det noget du kan finde en god pris på til afhentning hos dig
..han spøger om det skal være OE eller et eller andet...
jeg svarer at jeg har fået a vide at de kun findes OE så det skal det vel være ....med mindre han kan finde det til koste tæt på gratis i model kina
...han svarer at han kun handler OE...
jeg skriver så at så er vi vel tilbage ved udgangspunktet =første pb
...ingen reaktion i 2.dage...
jeg skriver så... Skal efterfølgende tavshed tolkes som at du ikke gider rode med salg af stumper til...
...får så en pb tilbage om at med den attitude så kan jeg bare finde et andet sted at handle!
hvilket jeg så gjorde
så enten så har han snydt sig selv ellers så får han pænt fede % på OE-dele
Senest rettet af ph 8. sep 2013, 21:01, rettet i alt 1 gang.
- Vr6erKongen
- Nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Sorø
Re: Sv: Fredslunds
Er det ikke fuldstændigt lige meget alt det pis her.. vi ved jo alle sammen Søren kan lave bil og han er total skarp til det 
Kunne ikke forestille mig overhovedet han ville lave eller bruge nogle dele han ikke står 100% indenfor
Kunne ikke forestille mig overhovedet han ville lave eller bruge nogle dele han ikke står 100% indenfor
-
ph
- Aktiv medlem
Bottomline er vel at uanset hvad S2 kan/ vil stå inde for
så har kundens krav været dele nede fra mærkepusheren
hvis S2 vælger at sige at det ikke kan lade sig gøre så har kunden imho gjort det, for kunden eneste rigtige
Fundet et andet værksted
om kunden så skulle ha startet en tråd om det
vil jeg ikke gøre mig til dommer over
S2 har så selv skrevet at det er iorden at kunden har oprettet emnet...
og jeg er stadig enig med Dakota
så har kundens krav været dele nede fra mærkepusheren
hvis S2 vælger at sige at det ikke kan lade sig gøre så har kunden imho gjort det, for kunden eneste rigtige
Fundet et andet værksted
om kunden så skulle ha startet en tråd om det
S2 har så selv skrevet at det er iorden at kunden har oprettet emnet...
og jeg er stadig enig med Dakota
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 277 times
- Kontakt:
Så han må som kunde godt udstille mig, men jeg skal bare holde kæft?o27 skrev:No matter what , så burde du snart lære, at udtrykke dig lidt mere professionelt Søren, det er jo bestemt ikke første gang du har en af de her lidt mere "uheldige" tråde.... Og som du selv siger har du måske været herinde i lang tid som privat bruger, og er her nu som professionel - så er der altså en grænse uanset om du ønsker at lægge bånd på dig selv eller ej.
Jeg er klar over mine udtalelser kan koste kunder i sidste ende men jeg ønsker ikke at pakke noget ind.
Som du selv skriver kan jeg udtale mig lidt uheldigt til tider, men jeg prøver sgu ikke at skjule det.
Jeg kunne bare ha ignoreret denne tråd og intet svaret på, men så ville jeg bare være endnu et skvat der ikke står ved deres handlinger.
Og det var nu ikke det skide filter. Hvis en kunde vil ha mig til at kører Lolland efter en reservedel så gør jeg gerne det. Men det koster selvfølgelig.
Jeg forstod på kunden at han VILLE ha en tid næste uge. Ikke spørgende.
Alt andet han har villet ha lavet var med den tone...
Så alle de brudstykker i sidder med er taget ud af sammenhæng.
Og jeg prøver ikke at undskylde noget her.
G5 R32 - Porsche Diesel Junior
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
Du har fat i noget af det rigtige der.Mark Reiche skrev:men hvis man er så forhippet på at få monteret originale dele, hvorfor så ikke køre til autoriseret værksted så? hvis en uautoriseret mekaniker skal til at køre land og rige rundt efter originale dele, så ryger lidt at konceptet med at spare penge ved at bruge en uautoriseret mekaniker
Dog kan jeg godt være lidt til org. dele. Turbo feks.
Der kan vi da godt snakke om oem dele.
Men et oliefilter?
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
Jeg har ikke åbnet oem filtre og fundet dem ringere.
Det var feks. Wix filtre kontra Bosch.
Og aftaler jeg med kunder at der skal Brembo bremser på så kommer der sgu Brembo på.
Nu skal i satme ikke få det drejet over til at man ikke kan lave en aftale her i huset og så den ikke bliver holdt.
Det gider jeg satme ikke høre på.
Og aftaler jeg med kunder at der skal Brembo bremser på så kommer der sgu Brembo på.
Nu skal i satme ikke få det drejet over til at man ikke kan lave en aftale her i huset og så den ikke bliver holdt.
-
ph
- Aktiv medlem
1.læser jeg (som andre) at han beder om (som i, håber det bedste han har lært, på at du kan presse den ind på) en tid i næste uge ...Sorens2 skrev:
1,Jeg forstod på kunden at han VILLE ha en tid næste uge. Ikke spørgende.
2,Alt andet han har villet ha lavet var med den tone...
3,Så alle de brudstykker i sidder med er taget ud af sammenhæng.
4,Og jeg prøver ikke at undskylde noget her.
2.må være tonen fra tidligere tlf.samtale du hentyder til for hans mail ser nu imho meget tilforladelig ud!
4.ser det heller ikke ud til.... Du mener at du har ret, kunden mener at han har og bottomline har fundet et andet værksted
3. bortset fra tlf.samtale som vi jo ikke har så hele sammenhængen her under... eller ??
...Hej Søren
Jeg har købt bilen så jeg vil bede dig finde en tid i næste uge til service.
Regnr.: xx xxxxx
Kilometer: 112.000
Olieskift med filter, luftfilter, checke bremser
Pollenfilter ?
Brændstoffilter ?
Du kan træffe mig på 40 xx xx xx
Mvh
P....
Hej Søren
Tak for din mail.
Jeg har desværre skrevet forkert og regnr. er xx xxxxx.
Det er muligt at mit sprogbrug er sørgeligt men så vidt jeg formulerede det spurgte jeg om det var muligt at skubbe den ind i næste uge for jeg har kun mulighed i næste uge.
Jeg har aldrig betvivlet kvaliteten af de dele du bruger og er fuldt ud klar over at VW hverken producerer oliefiltre eller luftfiltre men jeg har bare et ønske om originale dele.
Men det er beklageligt at du føler dig trådt på hvilket ikke var hensigten men du glemmer bare alt igen om denne bil.
Held og lykke fremover.
Mvh
P....
-
Turbotrim
- Aktiv medlem
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 20 times
Sorens2 skrev:Jeg har ikke åbnet oem filtre og fundet dem ringere.
Der er jo også det eksempler på billige oliefiltre ikke har indbygget overtryksventil, den er tit sparret væk !!!
-
ph
- Aktiv medlem
rent bortset fra at de fleste OE.... kører varetur ...størsteparten der vælger IKKE at bruge mærkeværksted gør det vel for at slippe for fastprissystem og/ eller syge timepriserSorens2 skrev:Du har fat i noget af det rigtige der.Mark Reiche skrev:men hvis man er så forhippet på at få monteret originale dele, hvorfor så ikke køre til autoriseret værksted så? hvis en uautoriseret mekaniker skal til at køre land og rige rundt efter originale dele, så ryger lidt at konceptet med at spare penge ved at bruge en uautoriseret mekaniker
Men et oliefilter?
mit syn på OE VS. andre oliefiltre har du fået
- wizeazz
- Medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Holbæk
Relevans?ph skrev:+1Dakota skrev: Jeg synes faktisk det netop er med ydmyghed manden går til dig, vi læser det bare forskelligt (og det er nok derfor jeg undrer mig over din reaktion). Han siger "Jeg vil gerne BEDE dig finde en tid" - det kan næsten ikke blive mere ydmygt og pænt i min optik. Han beder dig om noget, han beordrer dig ikke. Hvis han havde sagt "Giv mig en tid i næste uge", havde det været noget andet. Men semantik er svært - folk opfatter de samme ord forskelligt, afhængig af social status, geografi, kultur og hvilket ben der kom først ud af sengen den morgen.
I øvrigt tror jeg at trådstarter også postede indlægget, fordi han har følt sig lidt såret over din tilgang, efter han har doneret de 500 kr. til dit rullefelt. Han har sikkert dermed følt en tættere relation til dig og bliver derfor ked af at blive mødt med den tone i mailen.
Slutteligt vil jeg sige det er rigtig fedt du altid aftaler hvad der skal laves på mail. Det kunne mange store værksteder virkelig lære meget af.
men ja det er skide svært at være "kunde" ....og kommunikere via mail/ pb/...
Jeg skal bruge en ny bagpotte og midterste potte/ De 2. sidste stykker reservedel på udstødningssystem samt pakning, bolte, clams
på en..... reg.nr.... Er det noget du kan finde en god pris på til afhentning hos dig
..han spøger om det skal være OE eller et eller andet...
jeg svarer at jeg har fået a vide at de kun findes OE så det skal det vel være ....med mindre han kan finde det til koste tæt på gratis i model kina
...han svarer at han kun handler OE...
jeg skriver så at så er vi vel tilbage ved udgangspunktet =første pb
...ingen reaktion i 2.dage...
jeg skriver så... Skal efterfølgende tavshed tolkes som at du ikke gider rode med salg af stumper til...
...får så en pb tilbage om at med den attitude så kan jeg bare finde et andet sted at handle!
hvilket jeg så gjordefint værksted i tåstrup som ville købe OG montere dele for mindre end jeg kunne handle dele til ...selv med de % som jeg tidligere havde kunne handle OE-dele til
så enten så har han snydt sig selv ellers så får han pænt fede % på OE-dele
Omhandler din ellers fine anekdote SørenS2 eller trængte den bare til at blive fortalt?
Nico Idskov...
´05 Passat 3BG TDI 130 Highline
´01 Lupo 3L
´05 Passat 3BG TDI 130 Highline
´01 Lupo 3L
-
ph
- Aktiv medlem
hvis man synes nej omhandler ikke S2wizeazz skrev:Relevans?ph skrev: ....og kommunikere via mail/ pb/...
Omhandler din ellers fine anekdote SørenS2 eller
- Tor Morrison
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 251 times
Bypass trykket kan også nemt være forkert.Turbotrim skrev:Sorens2 skrev:Jeg har ikke åbnet oem filtre og fundet dem ringere.
Der er jo også det eksempler på billige oliefiltre ikke har indbygget overtryksventil, den er tit sparret væk !!!
Audi RS3 2016 med TTE500 turbo
Livet er for kort til kedelige biler!
Livet er for kort til kedelige biler!
- Martin1986
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Herning
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 150 times
Tamt at trådstarter ikke kommenterer, ham har tydeligvis ønsket en debat siden han oprettede emnet... 
-
borgen
- Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 7 times
Han har ikke været logget ind siden han lavede indlægget?Martin1986 skrev:Tamt at trådstarter ikke kommenterer, ham har tydeligvis ønsket en debat siden han oprettede emnet...
- Uffe
- Aktiv medlem
Hvad med en o-ring?Misser skrev: Bagatelgrænse?
Hvis der aftales originale dele, skal der ikke monteres dele fra mekonomen eller ftz bare fordi mekanikeren mener de er lige så gode.
Sprinklervæske?
Olie til at smøre hængsler og låse?
Ingen bagatelgrænse? Er du seriøs?
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
-
ph
- Aktiv medlem
Er Du??Uffe skrev:Hvad med en o-ring?Misser skrev: Bagatelgrænse?
Sprinklervæske?
Olie til at smøre hængsler og låse?
Ingen bagatelgrænse? Er du seriøs?
At trække sprinklervæske og... Ind i spørgsmål om OE-Reservedele....
Damn
- Uffe
- Aktiv medlem
Manden skriver "ingen bagatelgrænse!" ALT skal være originalt!!!!!!!11ph skrev: Er Du??
At trække sprinklervæske og... Ind i spørgsmål om OE-Reservedele....
Damn
Det kan jeg simpelthen ikke tage seriøst.
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.