Flueknepper.dkUffe skrev:Manden skriver "ingen bagatelgrænse!" ALT skal være originalt!!!!!!!11ph skrev: Er Du??
At trække sprinklervæske og... Ind i spørgsmål om OE-Reservedele....
Damn
Det kan jeg simpelthen ikke tage seriøst.
Fredslunds
-
Turbotrim
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 20 times
Re: Fredslunds
-
Misser
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Århus C
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Stop nu dig selv Uffe.Uffe skrev:Hvad med en o-ring?Misser skrev: Bagatelgrænse?
Hvis der aftales originale dele, skal der ikke monteres dele fra mekonomen eller ftz bare fordi mekanikeren mener de er lige så gode.
Så skal der sku informeres om der bliver brugt ftz dele.
Sprinklervæske?
Olie til at smøre hængsler og låse?
Ingen bagatelgrænse? Er du seriøs?
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ribe DK
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 277 times
- Kontakt:
Hehe.
Sprinklervæske. Ahhh det skaffer jeg altså ikke.
Sprinklervæske. Ahhh det skaffer jeg altså ikke.
G5 R32 - Porsche Diesel Junior
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
Findes der overhovedt oem sprinkler?
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
-
borgen
- Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 7 times
Skaffer du lige 5 liter og leverer i Horsens for 5kr? (uden kvittering)Sorens2 skrev:
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
Ahhh ja de små flasker der har jeg også set hos mb
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
- Uffe
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Bryrup
- Been thanked: 2 times
Nuvel, men at sige "der er ingen bagatelgrænse" kan jeg godt lige mærke at jeg futter af over.Misser skrev: Stop nu dig selv Uffe.
Hans: Panzer Fabia Ambiente Mk. II 2010 1.2TSI ~200.000km
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
Hendes: VW Caddy Trendline 1.2TSI ~ 165.000km
Alt over 86hk er fråds.
Jeg er bare nærig.
-
Veritas
- Helt nyt medlem
- Been thanked: 0
Jeg er nødt til lige at komme med MIN mening..
Hver eneste dag er der større og mindre gnidninger mellem virksomheder og kunder, sådan er det.
Ang. snakken om OEM, så har Fredslunds mig bekednt hjemme i Øster Vedsted eller som min kollega fra samme sted kalder det ØV.
Jeg forstår det som at kunden beder om originale dele, men samme tid er jeg overbevist om, at en kunde, der ønsker at betale "sort" ej heller ønsker betale for at Søren starter Altea'en op og kører til Esbjerg eller Ribe og betaler det dobbelte for delen og X3 for olien.
Som jeg har forstået det er Søren en efterhånden velrenomeret mand. Han har i min del af skoven ry for at være meget dygtig.
Men som det desværre nogen gange går så har folk spidskompetencer. Sørens ved vi jo hvor ligger og derfor skal man nok ikke forvente at møde en person, der har været på kursus i eks. PR.
Jeg tror Søren taler til kunder som Søren taler til alle omkring sig, blot et gæt da jeg aldrig har mødt manden.
Denne disputs burde være endt med at kunden havde forklaret Søren hvad har var sur over hvorefter Søren så kunne enten undskylde eller vedholde.
Det er for nemt at brokke sig på nettet, og jeg mener ikke denne tråd er en reel erfaring som vi andre kan lære andet af end, at Søren er Vestjyde og mekaniker og ikke en, der siger hvad man nødvendigvis ønsker at høre.
My 2 Cents.
Hver eneste dag er der større og mindre gnidninger mellem virksomheder og kunder, sådan er det.
Ang. snakken om OEM, så har Fredslunds mig bekednt hjemme i Øster Vedsted eller som min kollega fra samme sted kalder det ØV.
Jeg forstår det som at kunden beder om originale dele, men samme tid er jeg overbevist om, at en kunde, der ønsker at betale "sort" ej heller ønsker betale for at Søren starter Altea'en op og kører til Esbjerg eller Ribe og betaler det dobbelte for delen og X3 for olien.
Som jeg har forstået det er Søren en efterhånden velrenomeret mand. Han har i min del af skoven ry for at være meget dygtig.
Men som det desværre nogen gange går så har folk spidskompetencer. Sørens ved vi jo hvor ligger og derfor skal man nok ikke forvente at møde en person, der har været på kursus i eks. PR.
Jeg tror Søren taler til kunder som Søren taler til alle omkring sig, blot et gæt da jeg aldrig har mødt manden.
Denne disputs burde være endt med at kunden havde forklaret Søren hvad har var sur over hvorefter Søren så kunne enten undskylde eller vedholde.
Det er for nemt at brokke sig på nettet, og jeg mener ikke denne tråd er en reel erfaring som vi andre kan lære andet af end, at Søren er Vestjyde og mekaniker og ikke en, der siger hvad man nødvendigvis ønsker at høre.
My 2 Cents.
- curl
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
Er det ikke bare at sige nej til kunder der kræver originale dele så ? eller evt. bestille delene hos mærke forhandler og betale de 67 kroner det koster i porto og genfakturere porto til kunden ? så er den potte vel ude.
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
DET gider i sgu ikke betale for.curl skrev:Er det ikke bare at sige nej til kunder der kræver originale dele så ? eller evt. bestille delene hos mærke forhandler og betale de 67 kroner det koster i porto og genfakturere porto til kunden ? så er den potte vel ude.
For i Himmerland og omegn er det kutyme at landsbysmeden har brød, post, sødmælk og org. reservedele med rundt på sin morgentur.
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
Det tager jeg som et kompliment. På en måde.
Veritas skrev:Jeg er nødt til lige at komme med MIN mening..
My 2 Cents.
-
Veritas
- Helt nyt medlem
Du kan sagtens tage det som en kompliment.
At folk er blevet ualmindeligt nærtagende og samtidig forventer at den gamle rumle med "kunden har altid ret" stadig er gældende.
Det kan opbringe mine flydende affaldsstoffer i kog.
At folk er blevet ualmindeligt nærtagende og samtidig forventer at den gamle rumle med "kunden har altid ret" stadig er gældende.
Det kan opbringe mine flydende affaldsstoffer i kog.
- curl
- Medlem
Der er nok også stor forskel på hvad folk forventer sig og forlanger og giver ,alt efter hvilket geografisk område og social baggrund de kommer fra. 
- Fits
- Medlem
- Geografisk sted: Ølgod - 6870
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Du kan jo give kunden valget, også kan kunden jo sige fra eller til.Sorens2 skrev:DET gider i sgu ikke betale for.curl skrev:Er det ikke bare at sige nej til kunder der kræver originale dele så ? eller evt. bestille delene hos mærke forhandler og betale de 67 kroner det koster i porto og genfakturere porto til kunden ? så er den potte vel ude.
For i Himmerland og omegn er det kutyme at landsbysmeden har brød, post, sødmælk og org. reservedele med rundt på sin morgentur.
Skoda Superb 1.8 TSI -2018
Seat Mii 1.0 -2017
Seat Mii 1.0 -2017
- larslyn
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Beerpiece
- Has thanked: 244 times
- Been thanked: 120 times
Da denne tråd er endt udi hvordan Søren's måde at opføre sig i er rigtig eller forkert, vil jeg lige komme med mit besyv.
Jeg har valgt at køre tværs over landet for at få lavet bil netop på grund af søren's indlæg på dette forum som kommer råt for usødet, med meninger, hans tråde omkring diverse opgaver/projekter hvor han selv har fundet på løsninger til at udføre opgaverne hvor en løsning ikke ligger lige til højrebenet.
Så jeg kan kun give Søren mine varmeste anbefalinger. Måske et irrelevant indlæg i denne tråd. Kan sgu ikke vurdere om Søren er blevet sur over ingenting eller om det er kunden der har sagt tingene forkert, uanset hvad er det for nemt at gå hjem og skrive en sviner om en virksomhed uden først at have talt til ti inden man begynder at skrive noget der i sidste ende kan koste manden omsætning...
Jeg har valgt at køre tværs over landet for at få lavet bil netop på grund af søren's indlæg på dette forum som kommer råt for usødet, med meninger, hans tråde omkring diverse opgaver/projekter hvor han selv har fundet på løsninger til at udføre opgaverne hvor en løsning ikke ligger lige til højrebenet.
Så jeg kan kun give Søren mine varmeste anbefalinger. Måske et irrelevant indlæg i denne tråd. Kan sgu ikke vurdere om Søren er blevet sur over ingenting eller om det er kunden der har sagt tingene forkert, uanset hvad er det for nemt at gå hjem og skrive en sviner om en virksomhed uden først at have talt til ti inden man begynder at skrive noget der i sidste ende kan koste manden omsætning...
-
KBJ
- Nyt medlem
- Geografisk sted: 6800
hmmm. har nu læst tråden, og både grint og krummet tæer, over udtalelserne, kan ikke genkende den Søren i snakker om.
Har tidligere været på besøg ved ham, faktisk en lørdag formiddag, udenfor normal åbningstid, men han tog stadig imod os en hel familie, med et smil på læben og KANON frisk, og ville ikk have noget for at lytte og komme med hurtig diagnose.
(havde en DSG gearkasse, der lød som en papkasse med glasskår)
Hvem er den mand i snakker om????
Har tidligere været på besøg ved ham, faktisk en lørdag formiddag, udenfor normal åbningstid, men han tog stadig imod os en hel familie, med et smil på læben og KANON frisk, og ville ikk have noget for at lytte og komme med hurtig diagnose.
(havde en DSG gearkasse, der lød som en papkasse med glasskår)
Hvem er den mand i snakker om????
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
Rolig nu piger.
Jeg får sgu helt våde øjne.
Tak for de pæne ord alligevel.
Faxe Kondi har bevist sit værd igen.
Jeg får sgu helt våde øjne.
Tak for de pæne ord alligevel.
Faxe Kondi har bevist sit værd igen.
- Realtor
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: 9210
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 572 times
Alle kan sku misforstå noget, og det skal man ikke hænges ud for.
VIlle ikke betvivle Søren til at lave min bil, hvis det skulle komme dertil.
VIlle ikke betvivle Søren til at lave min bil, hvis det skulle komme dertil.
Audi E-tron 55
- vandhunden
- Medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 177 times
Jeg kan egentligt ikke se det sore problem i det jeg har skrevet.
Har jeg bedt ham om at køre til verdens ende efter et originalt oliefilter, nej det har jeg ikke.
Jeg kan forstå, at man som mekaniker ikke vil bruge sin tid på at skrue dele på som man ikke selv vil stå inde for og som kan være en årsag til efterfølgende reklamation.
Beskeden kunne have været
Kære kunde hvis du vil have et originalt filter monteret må du selv medbringe det. Men jeg lever også af at sælge reservedele så du skal betale x beløb for at få det monteret. Så kan kunden selv vælge hvilket vel også er rimeligt når det er ham der betaler.
Jeg har ikke betvivlet kvalitet af hans olie men jeg tror alle der har haft en bil til service og har fået påfyldt longlife olie er lidt interesseret i hvad det koster. Jeg kiggede en ekstra gang første gang jeg så en regning på det.
Det er åbenbart generelt at man bliver svinet til når man forlader Sørens værksted for forrige gang vi var der med en Ford KA der var den kunde der lige var kørt en hjernedød klaphat.
Det er korrekt at han har monteret FTZ bremsedele på hendes Ford KA, men det er vel ikke noget problem for en mekaniker at kunden spørger ind til de dele der bliver brugt.
Fint arbejde for bilen bremser perfekt og der blev brugt kobberpasta de rigtige steder.
Jeg glæder mig over at vi ikke mere skal køre en time hver vej til et værksted hvor vi efterfølgende bliver svinet til.
Hvis har så store problemer med en enklet kunde så synes jeg man burde være mand nok til at trække vedkommende til side og sige at du bør finde dig et andet værksted for du er ikke velkommen her.
Kommentaren om at man ville aflive mig efter vi var kørt sidste gang fortæller mere om afsenderen end modtageren. Der er nogen ting man bør beholde for sig selv. Jeg håber ikke jeg møder klaphatten en mørk aften for så kunne det være at emnet aflivning blev særdeles aktuelt.
Glæder mig over de tilkendegivelser jeg har fået om, at hans kommentarer omkring aflivning er særdeles uacceptable.
At kæresten har givet ham 250,00 kr. i drikkepenge fordi hun var glad for det arbejde han havde udført på bilen fortæller mere om os som personer end Søren og hans kammerater.
Har jeg bedt ham om at køre til verdens ende efter et originalt oliefilter, nej det har jeg ikke.
Jeg kan forstå, at man som mekaniker ikke vil bruge sin tid på at skrue dele på som man ikke selv vil stå inde for og som kan være en årsag til efterfølgende reklamation.
Beskeden kunne have været
Kære kunde hvis du vil have et originalt filter monteret må du selv medbringe det. Men jeg lever også af at sælge reservedele så du skal betale x beløb for at få det monteret. Så kan kunden selv vælge hvilket vel også er rimeligt når det er ham der betaler.
Jeg har ikke betvivlet kvalitet af hans olie men jeg tror alle der har haft en bil til service og har fået påfyldt longlife olie er lidt interesseret i hvad det koster. Jeg kiggede en ekstra gang første gang jeg så en regning på det.
Det er åbenbart generelt at man bliver svinet til når man forlader Sørens værksted for forrige gang vi var der med en Ford KA der var den kunde der lige var kørt en hjernedød klaphat.
Det er korrekt at han har monteret FTZ bremsedele på hendes Ford KA, men det er vel ikke noget problem for en mekaniker at kunden spørger ind til de dele der bliver brugt.
Fint arbejde for bilen bremser perfekt og der blev brugt kobberpasta de rigtige steder.
Jeg glæder mig over at vi ikke mere skal køre en time hver vej til et værksted hvor vi efterfølgende bliver svinet til.
Hvis har så store problemer med en enklet kunde så synes jeg man burde være mand nok til at trække vedkommende til side og sige at du bør finde dig et andet værksted for du er ikke velkommen her.
Kommentaren om at man ville aflive mig efter vi var kørt sidste gang fortæller mere om afsenderen end modtageren. Der er nogen ting man bør beholde for sig selv. Jeg håber ikke jeg møder klaphatten en mørk aften for så kunne det være at emnet aflivning blev særdeles aktuelt.
Glæder mig over de tilkendegivelser jeg har fået om, at hans kommentarer omkring aflivning er særdeles uacceptable.
At kæresten har givet ham 250,00 kr. i drikkepenge fordi hun var glad for det arbejde han havde udført på bilen fortæller mere om os som personer end Søren og hans kammerater.
Nuværende køretøjer: VW Passat 2,0 TDI BMT Variant 190 HK DSG6 & Honda 1100 CBR BlackBird
-
Lars - Sound2Vision
- Medlem
- Kommerciel bruger: Sound2Vision A/S, Viborg
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 77 times
Vandhund..: Det er godt at se, at du stadig er til stede på forum, og forholder dig til de info / skriverier der er i tråden. Der er intet værre, end dem der kaster en bold i luften, og skrider igen.
Jeg kender ikke dig, og har aldrig set / handlet med dig ( så vidt jeg ved )
Jeg kender ikke Søren / FredslundS, og har aldrig set / handlet med ham ( så vidt jeg ved )
Så tage stilling til den "luft" og "fornemmelse" der har været imellem jer, vil jeg ikke - men blot nævne, at som fuldtids-selvstændig er er der bare engang imellem nogen folk, man ikke er optimalt kompatibelt med. Om det er forholdet mellem dig og Søren, skal jeg ikke gøre mig klog på / blande mig i.
- Blot tilkendegive, at kaster man en bold i luften, bør man være der for at spile kampen der kommer til ende - Så cadeu til jer begge for dette.
/ Lars
Jeg kender ikke dig, og har aldrig set / handlet med dig ( så vidt jeg ved )
Jeg kender ikke Søren / FredslundS, og har aldrig set / handlet med ham ( så vidt jeg ved )
Så tage stilling til den "luft" og "fornemmelse" der har været imellem jer, vil jeg ikke - men blot nævne, at som fuldtids-selvstændig er er der bare engang imellem nogen folk, man ikke er optimalt kompatibelt med. Om det er forholdet mellem dig og Søren, skal jeg ikke gøre mig klog på / blande mig i.
- Blot tilkendegive, at kaster man en bold i luften, bør man være der for at spile kampen der kommer til ende - Så cadeu til jer begge for dette.
/ Lars
If it work's, don't fxxx with it...
- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...
- I øvrigt nu osse eneste autoriserede Mark Levinson værksted i Danmark, Sverige, Finland og Norge. ...
-
KPY82
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
Vandhunden > giver dig fuldstændig ret... Der er en million måder at svare på. Man kan sku da ikke skrive til en kunde at han har et sørgeligt sprogbrug... Også selvom du bad ham gå til verdens ende. Det er da at skyde sig selv i foden!
Fredslunds , et par gode råd til dig > Hvis du gerne vil basere det meste af dit kunde grundlag på et internet forum, skal du sku lære at snakke pænt til folk... Du har en virkelig underlig og nogen gange arrogant/dum måde at svare folk på. Det er sku dig der har et "sørgeligt sprogbrug" .. Der helt sikkert nogen der sluger det råt og klapper i hænderne og beder om flere billeder af tomme Faxe kondi dåser, men tro mig der også mange som tænker sikke en klovn... Har lidt på fornemmelsen at det udelukkende er dine evner til at skrue biler der holder forretningen kørende, for din opførsel og den måde du repræsenterer din egen virksomhed på er så mega uprofessionel. Og det skal nok komme retur til dig en dag, hvis du ikke lave om på dit "sprogbrug"
Fredslunds , et par gode råd til dig > Hvis du gerne vil basere det meste af dit kunde grundlag på et internet forum, skal du sku lære at snakke pænt til folk... Du har en virkelig underlig og nogen gange arrogant/dum måde at svare folk på. Det er sku dig der har et "sørgeligt sprogbrug" .. Der helt sikkert nogen der sluger det råt og klapper i hænderne og beder om flere billeder af tomme Faxe kondi dåser, men tro mig der også mange som tænker sikke en klovn... Har lidt på fornemmelsen at det udelukkende er dine evner til at skrue biler der holder forretningen kørende, for din opførsel og den måde du repræsenterer din egen virksomhed på er så mega uprofessionel. Og det skal nok komme retur til dig en dag, hvis du ikke lave om på dit "sprogbrug"
- Sorens2
- Meget aktiv medlem
- Kontakt:
Det er modtaget.KPY82 skrev:Vandhunden > giver dig fuldstændig ret... Der er en million måder at svare på. Man kan sku da ikke skrive til en kunde at han har et sørgeligt sprogbrug... Også selvom du bad ham gå til verdens ende. Det er da at skyde sig selv i foden!
Tak for input.
Det er ikke let at starte en forretning. Der er meget at lære og en af de ting er at lære at holde kæft og lade som ingenting.
Det prøver jeg, men det er ikke let når man er vant til at sige tingene som de er.
Men her på nettet skal alting se poleret ud.
Du må undskylde mine videoer og billeder af ting med Faxe dåser. Prøv at se om du kan styre udenom dem fremover.
- MKay
- Medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 10 times
Sorens2 skrev: Det er modtaget.
Tak for input.
Det er ikke let at starte en forretning. Der er meget at lære og en af de ting er at lære at holde kæft og lade som ingenting.
Det prøver jeg, men det er ikke let når man er vant til at sige tingene som de er.
Men her på nettet skal alting se poleret ud.
Du må undskylde mine videoer og billeder af ting med Faxe dåser. Prøv at se om du kan styre udenom dem fremover.

Skoda Octavia 3
- aabm
- Medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Sydvest fyn
Jeg mener folk burde acceptere man ikke kan være "venner" med alle... Hvis Søren skal gøre noget, så skal han få ansat en spindoktor som oversætter hans ellers gode budskab eller holdninger til noget pænt og glat. Men i og med det ikke er en fantasiverden vi lever i, vil jeg mene at vi skal acceptere vores forskelligheder og så slappe lidt af.
God dag til alle !
God dag til alle !
Nye fornuftige bil : Mitsubishi colt cleartec intense 1,3, 2009
Nr 2 bil : Hyundai i10 go air, 2015
Legetøj / sommertransport : Kawasaki KLR 600 1986 (solgt - snøft)
Gamle bil . Passat 3bg variant 1,9 Tdi 74kW/101hk fra januar 2004. AVB. (solgt)
-
LasseP
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Viborg, 8830
- Been thanked: 12 times
- Kontakt:
jo jo... og værkstedsvalg er jo heldigvis frivilligt... hvis man nu danner sig et indtryk på det dér net... så kan man jo handle derfra...aabm skrev:Jeg mener folk burde acceptere man ikke kan være "venner" med alle... Hvis Søren skal gøre noget, så skal han få ansat en spindoktor som oversætter hans ellers gode budskab eller holdninger til noget pænt og glat. Men i og med det ikke er en fantasiverden vi lever i, vil jeg mene at vi skal acceptere vores forskelligheder og så slappe lidt af.![]()
God dag til alle !
Med venlig hilsen
Lasse P
BMW 330i M-Sport Touring, 2021
VW Polo 90, 1.2 TSI DSG7, 2017
Lasse P
- aabm
- Medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Sydvest fyn
Nu kommer jeg fra en anden verden - sundhedsverdenLasseP skrev:jo jo... og værkstedsvalg er jo heldigvis frivilligt... hvis man nu danner sig et indtryk på det dér net... så kan man jo handle derfra...aabm skrev:Jeg mener folk burde acceptere man ikke kan være "venner" med alle... Hvis Søren skal gøre noget, så skal han få ansat en spindoktor som oversætter hans ellers gode budskab eller holdninger til noget pænt og glat. Men i og med det ikke er en fantasiverden vi lever i, vil jeg mene at vi skal acceptere vores forskelligheder og så slappe lidt af.![]()
God dag til alle !
Nye fornuftige bil : Mitsubishi colt cleartec intense 1,3, 2009
-
LasseP
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Viborg, 8830
- Been thanked: 12 times
- Kontakt:
nej nej - men da jeg ikke følger med på skalpelforum.dk har jeg ikke observeret nogen læger beskrive følgende scenarie: "kæft en lortespasserlæge der havde operereret på hende den fede krampegimpe med grå stær - sjældent set ringere"aabm skrev:Nu kommer jeg fra en anden verden - sundhedsverdenLasseP skrev:
jo jo... og værkstedsvalg er jo heldigvis frivilligt... hvis man nu danner sig et indtryk på det dér net... så kan man jo handle derfra...Der er godt nok også nogle læger som jeg aldrig ville dele en øl med, men som meget gerne måtte operere mig!
og omvendt! Derfor ville jeg ikke vælge Fredslunds fra bare fordi han måske var buddhist eller satanist, hvis jeg bare var glad for hans arbejde....
Jeg kender da lidt til Søren som en dygtig mekaniker (fra andres erfaringer) - men hvis jeg bare skulle finde info udfra læst og skrevet... så ville jeg da nogengange blive en smule skræmt...
og det kan godt tænkes, det bare er sådan verden er - og det må folk bare acceptere - eller finde et andet sted...
i min branche ville jeg fandme komme til at gå sulten i seng...!
Med venlig hilsen
Lasse P
Lasse P
-
Kochermand
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland