ja, jeg kan tænde og slukke min Blaupunkt E1 ved at hhv aktivere og deaktivere min bremsepedal når nøglen er fjernet fra tændingslåsen.
-jeg har ikke selv ført ledeningerne men de to multistik sidder korrekt, og alt andet fungerer fint / navigation, radio, og CD-afspiller
on/off styring af radionavigation m. bremsepedal - WHAT!
- jp123
- Nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
on/off styring af radionavigation m. bremsepedal - WHAT!
PASSAT 3B limo - 1.9tdi 110Hk AFN,
Nuværende mods: EGR delete - Bosio PP 502 - Audi S2/Sachs koblingskit - KKK BV43 (170PS_PD)
Nuværende mods: EGR delete - Bosio PP 502 - Audi S2/Sachs koblingskit - KKK BV43 (170PS_PD)
- strandgaard
- Medlem
- Geografisk sted: Ebeltoft
- Been thanked: 3 times
Re: on/off styring af radionavigation m. bremsepedal - WHAT!
Det er sådan set rigtigt smart - jeg kan bare ikke lige se, hvad det skal bruges til......
Det må være en forkert plus eller stel, der er forbundet i stikket..... Hvis det hele ellers fungerer, er der vel ikke nogen grund til at gøre mere ved det?
Det må være en forkert plus eller stel, der er forbundet i stikket..... Hvis det hele ellers fungerer, er der vel ikke nogen grund til at gøre mere ved det?
Jan Strandgaard
The only real wisdom is knowing you know nothing
2025 Skoda Enyaq Coupe 85
2020 VW eGolf
The only real wisdom is knowing you know nothing
2025 Skoda Enyaq Coupe 85
2020 VW eGolf
-
Kimb
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Århus N
- Been thanked: 0
Re: on/off styring af radionavigation m. bremsepedal - WHAT!
Det plejer at være 2 ledninger der skal byttes når man monterer en Blaupunkt radio. Kan ikke lige huske hvilke, men det er åbenbart et problem flere har. Ligeså kan du sikkert heller ikke udlæse fejl med VAGCom, hvis din radio er monteret. Det plejer at være den anden fejl der er hyppigst ! 
Kim B., club GOLF Danmark
1983 Golf 1 GTI, 1994 Golf VR6, 2011 Golf 6 GTI Adidas - DSG !!
1983 Golf 1 GTI, 1994 Golf VR6, 2011 Golf 6 GTI Adidas - DSG !!