Hvis du ikke allerede har fået den chippet, så kan det også varmt anbefales. Så kan du rigtig finde smilet frem
Håber jeg får lov at se den en dag til nogle fremtidige træf
Super lækkert at høre lidt erfaringer fra folk.Lionborg skrev:Hvis du går og kigger efter udstødning til den, så lad mig anbefale miltek, jeg har været meget tilfreds med min (Reid's aflagte). Dog vil jeg sige, hvis du er ude efter mere lyd så ska du gå efter "non-resonated" versionen. Min er den stille version og den siger ikke ret meget mere end originalen, bare en tone dybere.
Hvis du ikke allerede har fået den chippet, så kan det også varmt anbefales. Så kan du rigtig finde smilet frem
Håber jeg får lov at se den en dag til nogle fremtidige træf
Mon ikke, jeg kommer da af og til forbi aalborgskinny_puff skrev:Glæder mig virkelig til at se og høre den. Der kommer af og til en R32 her hvor jeg bor og jeg er ved at tabe kæben hver gang jeg høre den!
Det ser jeg på, når jeg er færdig med alle de andre tingReid skrev:Turbo, turbo, turbo, turbo, turbo, tuuurboooo
Det skal man bestemt ikke være for fin til;)Kronborg skrev:Det ser jeg på, når jeg er færdig med alle de andre tingReid skrev:Turbo, turbo, turbo, turbo, turbo, tuuurboooo
Det kunne satme være lækkert med lidt tvangsfodring.
Det lyder da utrolig lækkert.Sorens2 skrev:Dem jeg har chippet er kommet til at køre meget bedre.
Ikke bare effekten, men kunderne siger de mærker en positiv forskel.
Langt mere rolig og kontrolleret.
Miltek spiller.
Det vil jeg have i tankerne.Patrickjuhlrasmussen skrev:Bliver spændene at følge![]()
Men nu skriver du større bremser, så når du skal skifte dem ud, så må du lige sige til, så vil jeg gerne købe dem
Lager? De skal da på den gamle ToledoKronborg skrev:Det vil jeg have i tankerne.Patrickjuhlrasmussen skrev:Bliver spændene at følge![]()
Men nu skriver du større bremser, så når du skal skifte dem ud, så må du lige sige til, så vil jeg gerne købe dem
Men jeg tror altså, de bliver lagt på lager. Synes det er rart at have noget liggende
Det vælger jeg bare at overhøreCBoersting skrev:Lager? De skal da på den gamle Toledo

Man kan få de subs som passer i brønden, de er faktisk rigtige gode. Og så er man fri for at bagagerummet ligner et t-svansen katalog!Kronborg skrev:Et lille update fra idag.
Selvom jeg har massere af tid, så skal der ske noget.
Så idag blev sæderne taget ud samt det helt store "boom boom" anlæg i bag. Der skal monteres noget af det igen, men uden det glasfiber opbygning som fylder hele bagagerummet
Fandt også en del "løsninger" som jeg ikke er tilfreds med, så det skal der gøres noget ved. Derfor blev headuniten også afmonteret for lige at tjekke og der var sørme også lige lidt der skulle kigges på. Ikke noget vildt, men stadig nok til at jeg bliver irreteret![]()
Jeg er ikke så meget inde i det "boom boom" værk, så findes der noget lidt diskret til bagagerummet. Som stadig kan frembringe en smule bas ?
Billeder:
Morten.
Det bliver lidt et problem, der er jo monteret luftundervogn på bilen. Så hjulbrønden er jo fyldtskinny_puff skrev:Man kan få de subs som passer i brønden, de er faktisk rigtige gode. Og så er man fri for at bagagerummet ligner et t-svansen katalog!
Det rat der, skal det ikke skiftes?
Helt vildt.KD skrev:Ser godt ud! Stadig super fedt instrumentbord og kardantunel!
Jeg synes jeg har set det et par gange.MikkelVAG skrev:Nu kan jeg ikke lige huske bagagerummet i min gamle Golf 4, men kan der ikke laves noget med en slimline sub, som bygges ind i siden evt.?
Fedt projekt, glæder mig til at følge det
Meget enig.JerrilD skrev:Det rat der, er da total kikset
Ikke en dårlig løsning.MathiasFB skrev:Spændende R32, glæder mig til at følge med i projektet![]()
Kan du bruge sådan en subwoofer?
http://bowa-hifi.dk/produkter-bilstereo ... 469#294081
Den er aktiv(indbygget forstærker) og lige til at montere med kabler osv. Spiller faktisk overraskende godt!![]()
Jeg har et par stykker tilbage.
Ah ja så er der selvfølgelig ikke meget plads. Hvad med bag interiøret i siderne?Kronborg skrev:Det bliver lidt et problem, der er jo monteret luftundervogn på bilen. Så hjulbrønden er jo fyldtskinny_puff skrev:Man kan få de subs som passer i brønden, de er faktisk rigtige gode. Og så er man fri for at bagagerummet ligner et t-svansen katalog!
Det rat der, skal det ikke skiftes?
Rattet skal skiftes, det står også i første post
Jeg har set nogle stykker, som har bygget en lille sub ind i siden.skinny_puff skrev:Ah ja så er der selvfølgelig ikke meget plads. Hvad med bag interiøret i siderne?