Primært sort læder med hvide syninger - sort alcantaralæder på siddefladerne!
Stjålet ved Egå i Århus..
Sikke noget pis!

Jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke tog det med - nu da de var i gang?brianaxel skrev:Det er da lidt mærkeligt at de ikke har taget rattet/airbag. Er det svært at afmontere uden at kunne dreje rattet?
Gule skiver..kenned-skov skrev:gule plade eller hvidepladet for ikke så længe siden blev jeg tilbudt en gulepladet ... så bare for og vide ???
Ok, men svarede kabinen til ovenstående beskrivelse eller hvad? Ellers er det jo ligegyldigt..kenned-skov skrev:nej gjorde jeg desværre ikke .... kan ikke huske hvad han hed men det var en fra hasle omrdet jeg blev tilbudt den ... kan muligvis finde ud af det men intet love
Ja, det stinker jo lidt..!kenned-skov skrev:har ikke set kabinen overhovedet , har kun hørt hvad farve den var i , at der kun var 2 sæder fordi de var kommet fra en gulepladet ... han sagde han skulle havde nye sæder i sin audi og havde lavet den til hidepladet , der var os et anlæg , efter som jeg kan se på de billeder mangler anlægget også ... ved ikke om det har nogen interesse , siger det kun for og være flink da jeg også selv har haft indbrud i min bil og det sygt træls ...
det kan sku da ik være særlig svært at finde det nunner igenkenned-skov skrev:men undersøger det lige og se om jeg kan komme kontakt med ham , ved han bor i hasle området men hvor , det ved jeg ikke ...
Turbotrim skrev:FEJL POST
Præcis!!marwie skrev:det kan sku da ik være særlig svært at finde det nummer igenkenned-skov skrev:men undersøger det lige og se om jeg kan komme kontakt med ham , ved han bor i hasle området men hvor , det ved jeg ikke ...medmindre det er 3 måneder siden du blev tilbudt den... og hvis det er det...
så er det nok ik den
Hallo - rolig nu!?kenned-skov skrev:hallo prøver og være flink og hjælpe ..... nej det ikke 3 måneder siden men sletter ligesom mine beskeder og sådan er sku ikke den store it nørd men held og lykke så , gider sku da ikke hjælpe nogen som ikke fatter en skid ...
Det kan jeg udemærket se, men du henvendte dig samme dag (tak for det) og sagde at du havde haft kontakt med en fyr inde på BG?kenned-skov skrev:prøv og kig på hvornår jeg blev oprettet herinde , det under en uge siden jeg blev det , .... det ikke mine forbindelser bare en simpelt fyr der ville sælge en kabine .... plus anlæg ,
Thx..kenned-skov skrev:ja det er fra en audi a3 gulepladet bil ..... der er blevet taget læderkabine gearknob , orginalt anlæg med tekst plus til en meget høj værdi med navi... kontakter mit telefon selskab for og få printet numre ud som jeg har ringet til s¨henvender jeg mig i morgen til dig ...som sagt jeg hader selv folk der ikke kan kende forskel på ndit og mit
Det er sku sejt du gør det der Kenned... Thumbs up herfra...kenned-skov skrev:ja det er fra en audi a3 gulepladet bil ..... der er blevet taget læderkabine gearknob , orginalt anlæg med tekst plus til en meget høj værdi med navi... kontakter mit telefon selskab for og få printet numre ud som jeg har ringet til s¨henvender jeg mig i morgen til dig ...som sagt jeg hader selv folk der ikke kan kende forskel på ndit og mit
Ja respekt herfraKristian T skrev:Det er sku sejt du gør det der Kenned... Thumbs up herfra...kenned-skov skrev:ja det er fra en audi a3 gulepladet bil ..... der er blevet taget læderkabine gearknob , orginalt anlæg med tekst plus til en meget høj værdi med navi... kontakter mit telefon selskab for og få printet numre ud som jeg har ringet til s¨henvender jeg mig i morgen til dig ...som sagt jeg hader selv folk der ikke kan kende forskel på ndit og mit
/Kristian T