VW Amager - Direct Express service

Besvar
Flamiq
Aktiv medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 120 times
Been thanked: 121 times

VW Amager - Direct Express service

Indlæg af Flamiq » 13. nov 2013, 13:46

Hej :)
Vil bare lige fortælle om en god oplevelse idag ude hos VW og Direct Express på Kirstinehøj på Amager.

Jeg var ude hos VW for at hente en ny (sort) "katastrofeblink" knap jeg havde bestilt til min Seat Leon.
Kørte i konens Lupo. Den havde nemli i går aftes sprunget den ene forlygtepærer, så jeg skulle have den udskiftet for hende.
Ville købe et nyt sæt Philips Extreme Vision H4 (2 stk.) hos "Autobiksen" også ude på Kirstinehøj til en pris af kr. 249,-, og så selv bakse med udskiftningen :(

Spurgte hos VW, hvad de skulle have for disse pærer og, hvad de evt. skulle have for at skifte begge pærer.
Den flinke reservedels-mand fandt en pris på kr. 237,50 for et sæt Extreme pærer. Så ringede han over til værkføreren hos Express for at høre, hvad de skulle have for montering.
Hvis jeg tog et stykke kage med, så kostede det "gratis", og de kunne naturligvis klare opgaven med det samme ;)
Syns' sgu' det var i orden service - Så thumbs up herfra, og kanelstang til Direct Express :P
Mvh.
Flemming
2020 Skoda Kamiq 1,5 Style dsg act

Brugeravatar
cas
Nyt medlem
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Re: VW Amager - Direct Express service

Indlæg af cas » 13. nov 2013, 14:06

Godt at høre, at nogle har positive oplevelser derovre :-)

Jeg har været kunde i butikken i de seneste 10 års tid, og er sgu blevet skuffet/utilfreds næsten hver eneste gang jeg har været der.

Hvorfor jeg så stadig bruger dem: De bor på den anden side af vejen :-)
VW Passat Variant 2.0 GTR 4-motion (280 HK), 2017 Nuværende
VW Passat 2.0 TSI Highline (211 HK), 2012 Tidligere
VW Golf V GTI, 2008 Tidligere
VW Golf V GTI, 2007 Tidligere
VW Golf IV GTI, 1999 Tidligere

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"