YaySprint20 skrev:Side 1.Peder skrev: Har du et link til hvor det skete?
Fedt jeg ikke kunne magte at søge mig frem til det
YaySprint20 skrev:Side 1.Peder skrev: Har du et link til hvor det skete?
Husk at kontrollere om den nye pumpe også er ok!Kim B skrev:ja man fik da ihvertfald sorte fingre
Så bliver den skiftet når der er fundet stumper.. Tak.
Så var det vel ikk pumper fra vw ?clausvp skrev:Husk at kontrollere om den nye pumpe også er ok!Kim B skrev:ja man fik da ihvertfald sorte fingre
Så bliver den skiftet når der er fundet stumper.. Tak.
Har for nyligt hørt om en der fik skiftet 5 (FEM !!!!) pumper før problemerne forsvandt!
det er slidspor efter pakdåsen... - sig til, hvis du finder en dobbeltlæbet pakdåse der kan bruges.. - det lykkedes aldig mig at finde en..ICON skrev:Jeg er efterhånden nået derhen, hvor jeg vil forsøge at renovere en ekstra tandempumpe jeg har liggende, jeg er dog lidt i tvivl vedr. akslen v. simmerringen, som har to riller, for jeg kan ikke rigtig finde ud af, om de skal være der, eller om de er forårsaget af slid.
Nogen som ved besked?
Det blev byt til nyt... Ingen umiddelbar forskel dog, men så skal man da ikke bekymre sig om dén de næste 50.000 km8278 skrev:det er slidspor efter pakdåsen... - sig til, hvis du finder en dobbeltlæbet pakdåse der kan bruges.. - det lykkedes aldig mig at finde en..ICON skrev:Jeg er efterhånden nået derhen, hvor jeg vil forsøge at renovere en ekstra tandempumpe jeg har liggende, jeg er dog lidt i tvivl vedr. akslen v. simmerringen, som har to riller, for jeg kan ikke rigtig finde ud af, om de skal være der, eller om de er forårsaget af slid.
Nogen som ved besked?
Søren du må snart have et lager af brugte tandemspumper... jeg har også nogle stykker liggende, venter på en skønne dag hvor der findes et renoveringssæt som durSorens2 skrev:Skiftede endnu en tandempumpe i dag.
Her ses beholderen til filteret.
8278 skrev:det er slidspor efter pakdåsen... - sig til, hvis du finder en dobbeltlæbet pakdåse der kan bruges.. - det lykkedes aldig mig at finde en..ICON skrev:Jeg er efterhånden nået derhen, hvor jeg vil forsøge at renovere en ekstra tandempumpe jeg har liggende, jeg er dog lidt i tvivl vedr. akslen v. simmerringen, som har to riller, for jeg kan ikke rigtig finde ud af, om de skal være der, eller om de er forårsaget af slid.
Nogen som ved besked?
??8278 skrev:[quote="
det er slidspor efter pakdåsen... - sig til, hvis du finder en dobbeltlæbet pakdåse der kan bruges.. - det lykkedes aldig mig at finde en..
capil skrev:Hej.
Spoilercentrum.cz / info@spilercentrum.cz sælger dem til ca 1200kr. inkl. forsendelse til DK. Jeg har købt min der til min A6 BLB motor. Det lignede en renoveret org. Bosch pumpe, jeg fik.
Fin service. Dog lidt bøvlet, at man skal bankoverføre på forhånd. (det tager et par dage)
reservedelsnummer til BLB motor: 03G145209D (G eller Q) evt. X for en ombytter, eller?
/capil
Den ville jeg ikke skifte. Jeg tror også der er lidt hysteri med de tandempumper. Jeg har to biler der begge har rundet 350.000+ km på samme pumpe uden problemer. Den ene skiftede jeg på i anden anledning, men jeg oplevede absolut ingen ændring...Silver skrev:Skal jeg have ny tandempumpe ?
Den køre fint nok i motoren sys jeg, men havde dog håbet på et mere gylden brunt filter inden i, man bliver dog ikke sort når man røre filteret, og det diesel der løb ud af det var helt gyldent og rent.
Hvad siger i ?
JP-Auto skrev:Man kan kalde det meget, men ikke hysteri, vi diagnosticere dem jo netop, hvis der er olie i så skift og hvis ikke kør videre, det ville være noget andet hvis vi bare skiftede uden at være sikker. Så medmindre du mener man bare skal ignorere olien var det en lidt underlig kommentar, da du indirekte siger folk bliver snydt.
Jeg skriver vist ingen steder, at du/I snyder jeres kunder, men jeg tror da helt sikkert, at nogle personer snyder sig selv.Sorens2 skrev:Fortæl mine kunder det.
At jeg bare skiftede pumpen fordi jeg er hysterisk.
At bilerne så tilfældigt kom til at køre godt bagefter er en anden sag.