Har tidligere haft denne Ibiza 6L, den blev lige efter min smag, men for sa*** en mandags bil..Solgte den før den tog livet af mig

Nok om den, jeg kom af med den, og fandt dette pragt eksemplar af en Golf 4. Motoren er måske ikke den vildeste, men som helhed er jeg tilfreds.
Bilen stammer oprindelig fra Cuttborg, små 1000km nede i Tyskland, hvor den er købt og serviceret samme sted.
Dem der havde bilen, stilte den i bytte imod en Golf 7, hvilket fik tidligere danske ejer til at hente den dernede.
Jeg slap for alt afgift racet, og fik mig en fin Golf !
I for lige en håndfuld billeder, hurtigt over hvad der er sket de 2-3 måneder den har stået i min varetægt, for efter tiden vil updates komme i små enkle bider

Solfilm i de bagerste, de forreste kommer når vinteren er ovre.

Vortex Spoile mont.

Kabinen er den originale Highline, dvs. Sportssæder, GTI læder rat, læder gearknop og håndbremsegreb, 4 x elruder, A/C, sædevarme, org. armlæn mv. Ligesom jeg kan lide det

***************************************************************************************
Dette er faktisk en reel update, tingene er lavet idag 8/11-2013
Indkøbte ret hurtigt sommerfælge, de var simpelthen så billige at jeg måtte have dem. Dog stod de alle 4 til at blive rettet, og kanterne skulle laves på de bagerste - Så de er afleveret ved LM Opretning som har dem i vinter. Nye dæk er indkøbt og ligger klar. Det skal ihvertfald nok blive godt !
8.5 og 9.5x18 3DSM 0.01

Også har jeg lidt en underlig svaghed for "US" look. Så jeg indkøbte lidt ektra originale lygter ( dem forære folk jo nærmest væk )
Så gik strakt igang med at lave dobbelt blinklys, moduler er indkøbt så de kan bruges til både kørelys ( på 50% styrke ) og blink.
Pics:

Har bestilt sorte sidemarkeringslys, som jeg skal have monteret og kørt med over kørelyset, bruger nok strømmen fra tågelyset ( som blev fjernet grundet dobbeltblink ) så det kan tændes og slukkes. V6 underlæbe skal indkøbes og indfarves. Også er det nok bare at vente til sommer så 3DSM'erne kan komme på og den kan blive skruges i bund !
Det var min første start - Ris og ros modtages gerne !

@Dub_Collective